بالا رفتن مراجعه دانش اموزان مبتلا به آنفلوانزا

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

بالا رفتن مراجعه دانش اموزان مبتلا به آنفلوانزا

یک متخصص بیماری‌های عفونی نسبت به افزایش مراجعه دانش‌آموزان به مراکز درمانی و بیمارستانی به دلیل ابتلا به آنفلوآنزا هشدار داد و گفت: تزریق واکسن آنفلوآنزا برای کودکان تا ۱۲ سال و بیماران الزامی است.

بالارفتن میزان مراجعه دانش آموزان مبتلا به آنفلوانزا 

حمید عمادی با اشاره به اینکه ابتلای بیماری آنفلوآنزا در کشور نسبت به سال‌های گذشته زودتر آغاز شده است و به گونه ای بیماری‌های تنفسی رو به افزایش است.
استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تصریح کرد: اکنون کرونا در حال کنترل می باشد اما همه‌گیری جدید آنفلوآنزا شروع شده است و با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، ضرورت دارد افراد در مکان‌های شلوغ حتما ماسک استفاده کنند و اگر فردی دچار نشانه های سرماخوردگی است از رفتن به مراکز آموزشی خودداری کند.
آقای عمادی یادآور شد: آنفلوانزا یک عفونت ویروسی است که سیستم تنفسی فرد از جمله بینی، گلو و ریه‌ها را مورد تهاجم قرار می‌دهد و این بیماری بر عکس سرماخوردگی به طور ناگهانی رخ می دهد و حس بسیار بدتری را در سیستم ایمنی بدن ایجاد می‌کند.

این متخصص بیماری‌های عفونی، تب بالا، درد عضلانی، لرز و عرق، سردرد، سرفه خشک و مداوم و خستگی و ضعف را از نشانه های آنفلوآنزا برشمرد و بیان کرد: در صورت داشتن علائم آنفولانزا و بروز عوارض جانبی، سریع به پزشک مراجعه کنید و مصرف داروهای ضد ویروسی، طول بیماری را کاهش می دهند و از بروز مشکلات جدی‌تر جلوگیری می کنند.
وی بیان نمود: تزریق واکسن آنفلوانزا بهترین و موثرترین روش پیشگیری از عوارض و خطرات بیماری آنفلوانزا می باشد و کسانی که جزو گروه پرخطر محسوب می‌شوند با درخواست خود و تجویز پزشک می‌توانند از داروخانه‌ها واکسن را دریافت بنمایند.

 

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : بالا رفتن مراجعه دانش اموزان مبتلا به آنفلوانزا
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری