جایگزینی موثر برای بوتاکس

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

جایگزینی موثر برای بوتاکس

طبق کارآزمایی‌های بالینی انجام شده مشخص شد که رقیبی نوین برای بوتاکس ضد چروک با ماندگاری و تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) به نام داکسیفای (Daxxify) با ماندگاری 2 برابر پیدا شده است.

داکسیفای جایگزینی برای بوتاکس

کارآزمایی‌های بالینی نشان داد، درمانی واحد با یک فرمول جدید تا 9 ماه طول می‌کشد.مشابه درمان بوتاکس ، داروی داکسفای با فلج کردن ماهیچه‌ها چین و چروک‌ها را محو می‌نماید، اما حداقل دوبرابر درمان‌های فعلی دوام می‌آورد، با تزریق یکباره بین 6 تا 9 ماه می باشد.
برای چندین دهه، یکی از رایج‌ترین روش‌های زیبایی شامل تزریق حجم کمی از سم بوتولینوم به قسمت‌هایی از صورت بود.این سم یک عامل مسدود کننده عصبی-عضلانی می باشد که برخی از عضلات صورت را فلج می‌نماید و منجر به صاف شدن پوست و کاهش چین و چروک می‌شود.
توسعه داروی Daxxify سال‌ها طول کشیده است و در ابتدا بر روی تولید یک درمان ضد چروک شبیه بوتاکس متمرکز بود که نیازی به تزریق نداشت.
همانطور که تیم تحقیقاتی در Revance Therapeutics راه‌های گوناگون برای تثبیت مولکول‌های سم را بررسی می‌نمودند، یک فناوری پپتیدی جدید را توسعه دادند که به طور غیرمنتظره‌ای طول مدت درمان را افزایش داد.

یک کارآزمایی انسانی فاز ۳، که شامل نزدیک به ۳۰۰۰ شرکت‌کننده بود، نشان داد که Daxxify در کاهش چین و چروک‌ها بسیار موثر بوده است، که حتی بسیار بیشتر از درمان‌های فعلی دوام داشت.اثرات تزریق بوتاکس معمولاً بعد از حدود 3 ماه از بین می‌روند، اما کارآزمایی بالینی نشان داد که Daxxify حداقل 6 ماه و در برخی از بیماران تا ۹ ماه به طول می انجامد.

داکسفای در ابتدا سال ۲۰۲۰ برای تایید FDA آماده بود، اما ترکیبی از تاخیرهای همه گیر و مسائل کنترل کیفیت در کارخانه تولید این شرکت باعث توقف دراز مدت مجوز نهایی آن شد.

مارک فولی، مدیر عامل Revance بیان کرد: این درمان برای عرضه در سال ۲۰۲۳ به طور گسترده در دسترس می باشد و به گروهی از پزشکان منتخب تحویل داده  خواهد شد.

آقای فولی افزود: ما هیجان زده هستیم، زیرا برای اولین بار در بیش از ۳۰ سال است که یک نوروتوکسین خلاقانه به بازار وارد می‌شود و درست همانطور که بوتاکس در زمینه‌های بالینی گوناگون استفاده می‌شود، این شرکت در حال بررسی این موضوع می باشد که چگونه Daxxify می‌تواند چندین مشکل پزشکی از جمله میگرن، اسپاسم عضلانی و حتی مثانه بیش فعال را درمان نماید.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : جایگزینی موثر برای بوتاکس
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری