تاثیر عمل های لاغری بر سلامت

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

تاثیر عمل های لاغری بر سلامت

عمل های لاغری منجر به ایجاد مشکلات در جذب مواد اصلی از جمله پروتئین ها در بدن می شود.
مهران بابایی فوق تخصصی گوارش، کبد و مجرای صفراوی در برنامه در انتهای الوند بیان کرد: یکی از مواد مهم که روزانه مصرف می‌کنیم و نیاز به جذب آن داریم چربی‌ها هستند. چربی‌های موجود در غذای ما عموماً خنثی هستند و این چربی‌ها در غذاهای گیاهی و حیوانی پیدا می‌شود.

عمل های لاغری باعث ایجاد مشکل در جذب پروتئین در بدن می شود

او ادامه داد: با مصرف این چربی، باید جذب شود و چربی‌های بزرگ تر باید به چربی‌های کوچک تبدیل شوند و این عمل توسط کیسه صفرا انجام می‌شود. اگر کبد یا صفرا مشکل داشته باشند برای هضم چربی‌ها مشکل بوجود می‌آید. کیسه صفرا محل انبار است و نه محل تفکیک چربی‌ها برای همین برداشتن صفرا مشکلی ایجاد نمی‌نماید.

فوق تخصصی گوارش، کبد و مجرای صفراوی تصریح کرد: لوزالمعده با آنزیم‌های خود، چربی‌ها را به اسید چرب تبدیل می‌نماید. اکثر چربی‌های غذایی جز اسیدهای چرب زنجیره بلند می باشد. اگر کسی نتواند این اسید را جذب نماید به سراغ چربی‌ها با زنجیره کوتاه همچون روغن نارگیل می‌رویم.

آقای بابایی تاکید کرد: قندها از دیگر موادی هستنند که پس از ورود به بدن باید هضم شود. در هضم و جذب قند معمولاً مشکل نداریم اما بیشتر دچار سو جذب لاکتوز می باشیم. کسانی را داریم قندهایی را که می‌خورند، دچار نفخ می‌شوند و آنزیمی که این لاکتوز را بشکاند ندارند.

او یاضافه کرد: ماده سومی که باید مصرف کنیم پروتئین می باشد. پروتئین‌ها به شکل‌های مختلف وجود دارد که باید به اسید آمینه تبدیل شوند که ممکن است این اسیدها توسط بدن ترشح نشود. اگر پروتئین را نخوریم اسید آمینه ساخته نمی‌شود. در عین حال آنزیم‌های تبدیل کننده پروتئین به این آنزیم، لوزالمعده می باشد. الکل عملکرد لوزالمعده را مختل کرده و فرد دچار سو جذب پروتئین می‌شود.

فوق تخصصی گوارش، کبد و مجرای صفراوی بیان کرد: همچنین جراحی‌هایی که برای کاهش وزن اتفاق می‌افتد باعث سو جذب مواد اصلی در بدن می‌شود و دستکاری خلقت به بدن آسیب‌های جدی وارد می کند.

آقای بابایی گفت: در حالت طبیعی در قند و چربی و پروتئین خوب جذب بدن می‌شوند و البته گاه بیماری‌های ژنتیکی در این زمینه موثر هستند.

او ادامه داد: در عین حال کسانی که روده کوچکشان پُرز نداشته باشند نمی‌توانند نان بخورند و بدنشان در جذب مشکل خواهد داشت. همچنین کسانی که گوشت نمی‌خورند در تأمین اسید آمینه بدن مشکل خواهند می‌خورند.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : تاثیر عمل های لاغری بر سلامت
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری