با قویترین مسکن طبیعی آشنا شوید

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

با قویترین مسکن طبیعی آشنا شوید

امروزه از حنا برای درمان بسیاری از بیماریها استفاده می شود .ملکه افسانه ای مصر کلئوپاترا ، یک روغن طبیعی از حنا می گرفته و از آن به عنوان لوسیون ونرم کننده برای بدن استفاده می کرده است.

قوی ترین مسکن طبیعی

حنا از گیاهی در خانواده litrasea به دست می آید.حنا سبز با گونه گیاهی گوناگون در جنوب غربی آسیا ،شمال آفریقا ،استرالیا وهندوستان یافت می شود و مورد استفاده قرار می گیرد.حنا دارای ترکیباتی مثل نفتوکینون می باشد که آن را به یک رنگ قوی تبدیل می کند علاوه بر آن دارای زانتان، گوانین، فلاویوئید، اسید فنولیک، استرول ها می باشد که در درمان مشکلات پزشکی مختلف  استفاده می شود.

حنا در طب پزشکی دارای خواص ضد ویروسی ،ضد میکروبی و ضد قارچی می باشد و از آن برای تهیه دارو های مهار کننده پروتئین گلیکسی، عامل بهبودی زخم،  ضد تب، ضد درد ، ضد التهابی استفاده می شود.علاوه بر آن در درمان بیماری مولوسکوم (بیماری پوستی ) نیز مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین ریسک ابتلا به سرطان ،دیابت را نیز کاهش داده و از کبد محافظت می کند به همین دلیل در درمان بیماری زردی بسیار مفید است.

بعلاوه دارای اثرات نظارتی بر سیستم ایمنی بدن در جهت مثبت است .حنا در طب قدیمی ،برای درمان ریزش مو ،زردی ،بیماری های قارچی ،رشد طحال و سرطان مورد استفاده قرار می گرفت.علاوه بر آن روغن حنا در درمان رماتیسم و بیماری های مفصلی استفاده می شود.حنا اثر خنک کننده روی سطوح سوزانده شده را دارد، پس می توان آن را در درمان تب بالا و مراقبت از سوختگی استفاده کرد.

بر اساس مطالعات انجام شده در دهه های ۹۰ ،اثر مثبت آن در درمان درد نوروپاتیک اثبات شده است.دردهایی مانند نوروپاتیک که با مسکن های معمولی از بین نمی رود به راحتی با حنا درمان می شوند.همچنین در درمان سوختگی های ناشی از بیماری دیابت نیز بسیار مفید می باشد.مسکن موجود در حنا از طرف دکتران و پژوهشگران بسیاری از کشورها اثبات شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

 

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : با قویترین مسکن طبیعی آشنا شوید
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری