اهمیت استفاده از ژل های شستشوی صورت

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

اهمیت استفاده از ژل های شستشوی صورت

اهمیت استفاده از ژل شستشوی صورت

برای پاک کردن مواد آرایشی و پاکسازی سایر آلودگی ها ازروی پوست، نیاز به یک شوینده ای می باشد که بتواند به عمیق ترین قسمت های پوست، راه پیدا کند. به منظور از بین رفتن سلول های مرده سطح پوست، همواره باید سطح پوست صورت خود را تمیز نگه دارید. یکی از زمان های مناسب برای استراحت کردن پوست، شب در هنگام خواب می باشد.

پس شما باید شب ها پیش از خواب، صورت خود را با استفاده از ژل شستشویی متناسب با نوع تیپ پوستی خود بشویید تا منافذ پوست تان باز شوند و بتوانند به راحتی تنفس کنند. در صورت رعایت نکردن این موضوع، پوست شما استحکام، شفافیت، لطابت و شادابی خود را از دست خواهد داد و پیری پوست، برای شما زودتر اتفاق می افتد.

با بالا رفتن سن، میزان کلاژن سازی در پوست کم می شود و پوست شما به مراقبت بیش تری نیاز خواهد داشت. حتی اگر در طول روز از خانه بیرون نمی روید و از مواد آرایشی استفاده نمی نمایید، می باست شب ها پیش از خواب، از ژل های شستشو مناسب استفاده کنید.

ژل شستشو، رطوبت مورد نیاز برای شادابی و طراوت پوست را تامین می نمایدو سبب از بین بردن چربی اضافه و تنطیم PH سطح پوست شما خواهد شد.

مواد مغذی، مفید و ضد جوش و آکنه فراوانی در ژل شستشو وجود دارد که در صورت استفاده، به قسمت های عمیق پوست صورت، نفوذ می کنند.

علاوه براین یک آبرسان قوی برای پوست صورت می باشد و از ایجاد خشکی در پوست صورت جلوگیری می کند و با تنظیم کردن چربی سطح پوست، مانع از بروز جوش و آکنه  می شود.

 

 

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : اهمیت استفاده از ژل های شستشوی صورت
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری