از لوازم آرایش مشترک استفاده نکنید

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

از لوازم آرایش مشترک استفاده نکنید

استفاده شریکی از لوازم آرایش و بهداشتی، حتی با دوستان نزدیک و چه با افراد غریبه آرایشگاه و کسانی که از جعبه تست لوازم آرایش در مغازه استفاده می‌نمایند، یکی از ساده‌ترین شیوه‌های پخش باکتری می باشد. در این پست به موضوع ضررهای استفاده مشترک از لوازم آرایش خواهیم پرداخت.

مضرات استفاده از لوازم آرایش مشترک

رژ لب و بالم لب

محصولاتی که با دهان افراد برخورد دارند، منچر به انتقال باکتری، قارچ و ویروس می شوند. استفاده از رژ لب دیگران می‌تواند به سادگی شما را دچار به تبخال کند. احتمال ابتلا به تورم و خشکی لب هم بسیار بالاست.

محصولات آرایشی مربوط به آرایش چشم

یکی از حساس ترین قسمت صورت هر شخص چشم‌های اوست و سلامت آن نقش بسیار مهمی در زیبایی ظاهری افراد دارد، بنابراین در خرید، نگهداری و بهداشت انواع لوازم آرایش چشم‌ها وسواس بیشتری به خرج دهید؛ زیرا چشم ما هیچ گونه محافظی از خود در برابر آلودگی‌های محیط ندارد.

استفاده مشترک از ریمل یا هرگونه وسیله آرایشی چشم می‌تواند به سادگی باعث خارش و سرخ شدن پلک و حتی بدتر از آن، ابتلا به شپش مژه بشود. اگر تصمیم دارید در فروشگاه یک محصول آرایشی را امتحان کنید، حتما از برس جداگانه استفاده کنید یا حتی یکی دو گوش پاک کن همراه خود داشته باشید و برای تست سایه و لوازم دیگر از آن استفاده نمایید.

برس‌ها شخصی می باشند

یکی دیگر از لوازم آرایشی که متخصصان پوست سفارش بسیاری بر بهداشت آن دارند، برس‌های مخصوص رژگونه، پودرهای صورت و سایه چشممی باشد. این برس‌ها زمینه لازم برای رشد باکتری‌ها را دارند و پس از استفاده به راحتی به دیگران انتقال داده می‌شوند.

پس علاوه بر نو کردن و گاه شستن مرتب برس ها مراقب بیماری‌های پوستی حاصل از آن باشید. در ضمن همه این بیماری‌ها علت محکمی برای استفاده نکردن ما از برس‌های آرایشی دیگرانمی باشد.

براش‌های آرایشی

براش‌های آرایشی را هرگز نباید با دیگران به اشتراک بگذارید چون خطر منتقل شدن آلودگی و جرم باکتری را بالا می‌برند و پوست شما را آماده عفونت می‌کنند. بنابراین هیچ وقت این ریسک را نکنید.

موچین

موچین می‌تواند عامل انتقال دهنده باکتری و جرم زیر پوست و دیگر ابزارآلات باشد. همینطور می‌تواند زخم ها را به دیگر افراد انتقال دهد بنابراین هیچوقت نباید آن را با کسی به شراکت بگذارید.

 

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : از لوازم آرایش مشترک استفاده نکنید
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری