مهمترین کاردبردهای کانسیلر که بهتر است بدانید

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

مهمترین کاردبردهای کانسیلر که بهتر است بدانید

کانسیلر نسبت به سایر لوازم آرایشی جدیدتر می باشد و بسیاری از بانوان با نحوه استفاده صحیح و کاربردهای کانسیلر آشنا نیستند. خانوم‌ها فکر می‌کنند که کانسیلر تنها برای پوشش‌دهی تیرگی‌ها، لکه‌های قرمز و زرد بر روی پوست و جای جوش و لک می باشد. در حالی که اینگونه نیست و کانسیلر کاربردهایی فراتر از حد انتظار شما را دارد. به همین دلیل در این پست قرار است شما را با کاربردهای شگفت‌انگیز این محصول آرایشی به طور کامل آشنا کنیم.

کاربردهایی که کانسیلر  در آرایش دارد چیست؟

۱. رفع جای جوش، لک و تیرگی

اولین و مهم‌ترین کاربرد کانسیلر که همه شما با آن آشنا هستید، رفع جای جوش و لک و تیرگی‌ها می باشد. به این منظور، بانوان ابتدا از کرم پودر استفاده می کنند و تمام صورت خود را با آن پوشش می‌دهند. بعد از استفاده از کرم پودر، اگر همچنان جای جوش و لک بر روی پوست‌شان باقی مانده باشد، بر روی آن نواحی از کانسیلر استفاده می کنند. از کانسیلر برای رفع تیرگی دور چشم نیز استفاده می‌شود.

۲. کانتور کردن صورت

از کانسیلر برای زاویه‌بندی صورت هم استفاده می‌ توان کرد. به این منظور، به سه رنگ کانسیلر مختلف یعنی رنگ طبیعی صورت، تیره‌تر از رنگ پوست، روشن‌تر از رنگ پوست نیاز می باشد. با استفاده از این کانسیلرها می‌توان قسمت‌هایی از صورت همچون بینی را  کوچک‌تر و قسمت‌هایی از چهره همچون گونه‌ها را برجسته تر نشان داد.

۳. حجم دادن به مژه

از این محصول می‌توان برای حجم دادن به مژه‌هایتان نیز استفاده کرد. به این منظور، لازم است تا کانسیلر را روی مژه‌های خود کشیده و اجازه داد تا بر روی مژه خشک بشود. سپس بر روی آن ریمل زده شود. با این کار مژه‌ها حجم بیشتری به خود می‌گیرد و زیبایی چهره‌تان دوچندان خواهد شد.

۴. محو کردن خط چشم اشتباه

برای همه اتفاق افتاده است که خط چشمی که کشیده‌ شده، نامتقارن یا بیش از حد نازک و پهن شده باشد. با استفاده از کانسیلر این موضوع قابل حل می باشد و می‌توان خطاهای خط چشم را به راحتی پوشاند.

همچنین، اگر خط چشم بر روی نقاطی از صورت پخش شده باشد هم می توان آن را با کانسیلر پوشش داد. در واقع، با پوشاندن خطاهای خط چشم با کانسیلر، دیگر لازم نیست آرایش خود را به طور کامل پاک نمایید.

۵. ماندگار کردن آرایش چشم

برای جلوگیری از پخش شدن سایه در زیر چشم نیز می‌توان از کانسیلر کمک گرفت. به این منظور، کافی است فقط تا مقداری از این محصول آرایشی را پشت چشم زده شود و بعد از آن سایه چشم را اعمال کرد. نیاز نیست نگران این موضوع هم که رنگ سایه با زدن کانسیلر تغییر می‌کند بود، سایه به همان رنگ طبیعی در پشت چشم ها جلوه می‌کند.

۶. ماندگار کردن آرایش لب

اگر بخواهید رژلب‌تان برای ساعات طولانی بر روی لب تان باقی بماند و به مرور زمان و با خوردن و آشامیدن خوراکی‌ها پاک نشود، باید قبل از رژلب از کانسیلر استفاده شود. با این کار، رژلب برای مدت طولانی بر روی لب‌ها تثبیت خواهد شد. البته برای استفاده از کانسیلر بر روی لب باید ترتیب استفاده از محصولات آرایشی را رعایت کرد. به این منظور، ابتدا باید از بالم لب، بعد از آن از کانسیلر و در آخر از رژلب استفاده نمود.

۷.  نظم بخشیدن به خط ابرو

قدرت ابروها در زیبایی را دست کم نباید گرفت و برای آرایش آن‌ها وقت گذاشت. برای این کار از کانسیلر کمک باید گرفت و با نوع مدادی این محصول آرایشی، خطوطی دور ابروها کشید. با این کار هم به ابروها زاویه می شود و هم می‌توان خطاهای آرایشی که در اطراف ابرو ایجاد شده است را پاک کرد.

 

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : مهمترین کاردبردهای کانسیلر که بهتر است بدانید
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری