با پودر موز آرایشی آشناشوید

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

با پودر موز آرایشی آشناشوید

گاهی از این که چگونه پوست افراد مشهور همیشه مثل پوست نوزادان به نظر می‌رسد تعجب می کنید. خوب البته در ابتدا باید به ژن خوب آن‌ها اشاره کنیم و بعدازآن به آرایشگر ماهر آن‌ها.

در این پست ما ترفندی را معرفی می‌کنیم که از طریق آن می‌توان در مجالس و یا هنگام قرار‌های مهم پوستی صاف، یکدست و طبیعی داشت؛ آن هم پوشاندن لک پوست با پودر موز است!

پودر موز چیست؟

یکی از محصولات فوق العاده مورد استفاده این افراد که سبب می‌شود تا پوستی عالی و بدون نقص داشته باشند، پودر موز می باشد. حتماً از خودتان می‌پرسید که پودر موز چیست؟

پودر موز نوعی از پودر‌های تنظیم‌کننده با توناژ رنگ زرد می باشد که برای تمامی پوست‌ها مناسب است، مخصوصا پوست‌های تیره! همچنین این پودر قرمزی پوست و کبودی و تیرگی دور چشم را می پوشاند.

کرم پودر‌ها و کانسیلر‌ها عالی می باشند، اما ممکن است پوششی را که شما دنبال آن هستید را به پوست‌تان ندهند! به همین علت آرایشگر‌های حرفه‌ای به محصول مشابهی دست پیدا کرده اند. پودر موز! ماریو دیوانوویچ، آرایشگر کیم کارداشیان جزو کسانی می باشد که این محصول را برای این مدل و شخصیت هنری استفاده می‌نماید.

این پودر روی بیشتر پوست‌ها جواب داده است، مخصوصا پوست‌های متوسط تا تیره. پودر موز آرایش را روی صورت می‌خواباند، چربی اضافه آن را می‌گیرد و مثل پودر‌های معمولی نمی باشد و خطوط صورت را می پوشاند. برخلاف پودر‌های معمولی سفید که صورت را مانند کیک می‌کنند، پودر موز دارای رنگی طبیعی و تونالیته زرد است و همچنین قرمزی پوست را روی صورت‌ها و با هر رنگ پوستی میزان می‌کند.

این پودر برای زیر چشم عالی می باشد و کانسیلرتان را روی صورت ثابت می‌کند و رنگ کبود زیر چشم را پوشش می دهد. آن را می‌توانید با هر محصولی استفاده کنید تا رنگ صورتی روی پوست تان را محو نماید.

چرا استفاده از پودر موز بهتر است؟

پودر موز در شکل آرایشی خود در اصل ترکیبی از یک پودر فشرده و شفاف می باشد. بافت این پودر ابریشمی است و زمانی که بعد از پرایمر استفاده شود، می‌تواند بافت مخملی و طبیعی به پوست دهد. این پودر چربی و عرق اضافه صورت را از بین برده و خطوط ریز و چروک‌ها را نیز صاف می‌نماید.

با کاربرد‌های متعدد یا در غلظت بیشتر، می‌تواند یک اثر روشن‌کننده زیر چشم (جایی که بسیاری از افراد در وهله اول نیاز به اصلاح رنگ دارند) یا روی گونه‌ها و بینی ایجاد نماید.

 

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : با پودر موز آرایشی آشناشوید
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری