نحوه استفاده از تینت لب

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

نحوه استفاده از تینت لب

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که تینت لب چیست؟ امروزه تینت لب یکی از ترندهای محبوب آرایشی در بین خانم ها محسوب می‌ شود و اگر از آن درست استفاده بشود لب جلوه خاصی به خود می‌گیرد .

چگونه از تینت لب استفاده کنیم؟

تینت لب، این محصول آرایشی چند کاربرده در رنگ های متنوعی تولید می شود که پرفروش ترین مدل های آن 2 نوع مات و براق می باشند. با استفاده از تینت لب می توان به لب ها و گونه ها رنگ طبیعی داد. استفاده از تینت لب برای لب ها به چند روش امکان پذیر می باشد که در ادامه به ۳ روش کاربردی آن اشاره می کنیم. روش های مذکور عبارتند از:

  1. روش اول

برای استفاده از تینت لب می بایست که پوست لب صاف و یکدست باشد. اگر پوست لب شما کنده شده یا تبخال زده اید شاید محصول روی لبهایتان جلوه زیبایی نداشته باشد. در هر صورت میتوان برای از بین بردن پوسته های اضافی از محصولات پوستی مانند اسکراب یا ترکیبات خانگی مانند عسل و شکر یا روغن نارگیل و شکر استفاده نمود.

از آنجایی که عمل لایه برداری همیشه با خشکی پوست همراه می باشد توصیه میشود بعد از آن، از مرطوب کننده استفاده نمایید. حال نوبت تینت لب است، بدین صورت که ابتدا در وسط لب یک لکه ایجاد نمایید سپس با انگشتان خود آنرا در تمامی نقاط لب پخش نمایید. با این طرز استفاده رنگ لب شما در مرکز پررنگ تر و در کناره ها کم رنگ تر نشان داده می شود.

  1. روش دوم

در این روش با تکرار مراحل اولیه زیرسازی، یعنی لایه برداری و استفاده از بالم لب بعنوان مرطوب کننده، با گذشت کمی زمان برای جذب رطوبت به پوست لب، از کانسیلر در اطراف خطوط بیرونی لب استفاده نمایید. سپس در وسط لب تینت لب را زده و با انگشت پخش نمایید. هم چنین میتوانید از برق لب شاین دار یا بدون شاین کمک بگیرید و لب ها را برجسته تر نمایید.

  1. روش سوم

روش سوم مناسب افرادی می باشد که پوست لب نرمی دارند. ابتدا به وسیله مداد لبی که رنگ پوست لب شما است یا با استفاده از کانسیلر یک خط لب نازک بکشید و سپس تینت لب را روی آن بزنید. در این روش میتوانید از تینت لب هایی که حجم دهنده می باشند استفاده کنید مانند تینت لب ویکتوریا بکهام که جزو بهترین مدل های تینت لب خارجی است.

 

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : نحوه استفاده از تینت لب
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری