آموزش گریم و میکاپ به سبک هالیوودی

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

گریم به سبک هالیوودی گریم و میکاپ هالیوودی گریم هالیوودی اکادمی عریس مرکز عریس اموزشگاه عریس

آموزش گریم و میکاپ به سبک هالیوودی

گریم هالیوودی گریم به سبک هالیوودی گریم و میکاپ هالیوودی اکادمی عریس مرکز عریس اموزشگاه عریس اموزش عالی عریس

درباره گریم به سبک هالیوودی چه میدانید؟

بررسی و اموزش گریم به سبک هالیوودی

وقتی به زرق و برق گریم سبک هالیوودی فکر می کنید، آنچه که در ذهنتان تداعی می شود موهای مواج، لب های بزرگ و پررنگ و چشم های زیباست. این نوع آرایش از سالیان دور نه تنها طرفداران خود را از دست نداده بلکه روز به روز نیز بر تعداد آنها افزوده شده است. هر کسی می تواند از طریق اموزش و آشنایی با اصول گریم سبک هالیوودی، نسخه ای زیباتر از خود بسازد و در تصوراتش خود را بر روی فرش قرمز جشنواره های مختلف که هنرمندان محبوب هالیوود با این نوع آرایش خاص در آن ظاهر می شوند، احساس کند. در اینجا ما برخی از نکات مهم و اصول گریم سبک هالیوودی را برای آشنایی بیشتر شما با این سبک میکاپ آورده ایم، اگر شما نیز طرفدار این سبک هستید می توانید با رعایت این نکات حتی زیباتر از هنرمندان هالیوود به نظر برسید.

داشتن پوست بی عیب و نقص را در مورد گریم سبک هالیوودی فراموش نکنید!

هرگاه به مدل های گریم سبک هالیوودی در مجلات و نشریات و سایر رسانه های بین المللی نگاه کنید، در همان نگاه اول در می یابید که همه آنها پوستی بی عیب و نقص دارند تا زیبایی خود را بیشتر نمایان کنند. شما می توانید با تمرکز بر روی زیبایی پوست تان و رفع اصولی نقایص آن در حقیقت یک بوم نقاشی تمیز  و صاف برای انجام میکاپ خود ایجاد کنید.

گریم هالیوودی گریم به سبک هالیوودی گریم و میکاپ هالیوودی اکادمی عریس مرکز عریس اموزشگاه عریس اموزش عالی عریس

خط چشم و رژ لب در گریم هالیوودی چگونه است؟

بررسی و اموزش گریم به سبک هالیوودی

خط چشم در گریم سبک هالیوودی چگونه کشیده می شود؟ کشیدن خط چشم از اساسی ترین نکات در گریم سبک هالیوودی است. در این متد خط چشم خود را به سمت بالا بکشید یعنی امتداد آن به سمت بالا باشد. اگر در انجام این کار مشکلی دارید، می توانید نقطه ای را که می خواهید خط چشم خود دنباله دار خود را در آن به اتمام برسانید، ترسیم کنید و سپس خط چشم خود را به سمت بیرون تا این نقطه ادامه دهید.

اهمیت رژ لب در گریم سبک هالیوودی ، تاثیرگذارترین آیتم در انجام گریم سبک هالیوودی و دادن زرق و برق به آن، افزودن یک رژ لب مات و به روز به وسایل کار است. هر نوع آرایشی با زدن رژ لب مات یا براق در انتهای کار تغییرات اساسی می کند. در مورد سبک هالیوودی نیز انتخاب یک رژ لب مناسب ظاهر جذاب تر و زیباتری ایجاد می کند.

روش کار در گریم به سبک هالیوودی چگونه است؟

بررسی و اموزش گریم به سبک هالیوودی

شاید بسیاری از شما هم دوست داشته باشید که با ترفندهای جزئیاتی گریم سبک هالیوودی آشنا شوید و در عکس هایی که از خود می گیرید از این فنون استفاده کنید. با این کار همچون ستاره های هالیوود در مجالسی که در آنها حضور می یابید خواهید درخشید. در این اینجا هر آنچه که لازم است تا برای انجام گریم سبک هالیوودی بدانید را به صورت مرحله به مرحله ذکر می کنیم:

مرحله 1: نمایان ساختن ابروها

نمایان ساختن ابروها راهی سریع برای جذب نگاه های اطراف به سمت شما و آرایش فوق العاده تان است. از یک مداد به رنگ خنک همچون صورتی روشن بر روی استخوان ابروی خود برای نمایان ساختن ابروها در اطراف قاب ابرو استفاده کنید، این کار را به صورت کاملا محو انجام دهید (برای این کار می توانید از انگشتان خود استفاده کنید!) با یک مداد همرنگ ابرو نیز داخل ابروها و نقاط خالی آنها را پر کنید در این کار نیز مهارت محو رنگ توسط انگشتان یا برس ابرو را فراموش نکنید.

مرحله 2: کار روی ناحیه اطراف چشم

ناحیه اطراف چشم را می توانید با یک سایه روشن (رنگ های نزدیک به سفید) و کمی براق زیباتر کنید. داشتن یک نگاه گیرا و جذاب با این ترفند دست یافتنی تر است. این ترفند باعث شگفتی آرایش شما در محافل تاریکی که نور کمی وجود دارد، به سبب انعکاس آن، می شود. برای انجام اصولی این کار می توانید از قلموی دم اسبی کرکی استفاده کنید.

مرحله 3: در انجام گریم سبک هالیوودی هایلایت دوست شماست

استفاده از هایلایتر راز نهایی برای آمادگی شما جهت عکاسی یا حضور در یک مجلس با گریم سبک هالیوودی است. همیشه سعی کنید از یک هایلایتر دارای درخشش زیبا بدین منظور استفاده کنید. البته اگر پوست چربی دارید از انواع با درخشش کمتر هایلایترها استفاده نمایید. همچنین به یاد داشته باشید که نه تنها در مورد هایلایتر بلکه در مورد تمام لوازم آرایشی تان از مارک های برتر استفاده کنید تا شاهد نتیجه کار فوق العاده باشید. با هایلایتر قسمت بالای گونه های خود و پل بینی را هایلایت کنید. از انگشتان خود در این مورد نیز می توانید استفاده نمایید، گرمای دست شما به ذوب شدن و به اصطلاح نشستن هایلایتر در پوست شما کمک می کند و باعث درخشش فوری آن می شود.

مرحله 4: ترفند رژ لب قرمز

ترفند رژ لب قرمز در گریم سبک هالیوودی چیزی است که بسیاری از آرایشگران ماهر هالیوود معتقدند که آن را از آرایشگر مریلین مونرو آموخته اند! این یک روش بسیار جذاب برای اضافه کردن عمق به لب است و باعث می شود لب های شما پر و برجسته تر به نظر برسند. شما در واقع می توانید تقریباً با هر رنگ رژ لب از این ترفند استفاده کنید، اما خود من به شخصه عاشق ظاهر شدن با سبک آرایش هالیوودی با رنگ قرمز هستم.

ابتدا دور لب ها را خط لب بزنید و مرزها را به دقت مشخص کنید و سپس رژ لب قرمز یا هر رنگ دلخواه را بمالید. به عنوان یک نکته برای آرایش لب ها با سبک هالیوودی از یک سایه چشم طلایی براق نیز استفاده کنید و با کمک انگشت خود، آن را کمی به وسط لب ها فشار دهید. سایه براق را از خط لب دور نگه دارید. در آخر در صورت تمایل می توانید از یک براق کننده نیز بر روی لب ها استفاده کنید.

تمامی این ترفندها چیزهایی هستند که شما با انجام عملی آنها در می یابید که آیا به اموزش گریم سبک هالیوودی علاقمند هستید یا خیر، اما در بیشتر موارد به خصوص در مورد افراد جوان سبک آرایش هالیوودی زیبایی منحصر به فرد و خیره کننده ای ایجاد می کند. هر یک از فنون گفته شده را امتحان کنید تا آنچه که دوست دارید را بیابید و از زیبایی که با این سبک به وجود می آورید لذت ببرید!

ابتدا دور لب ها را خط لب بزنید و مرزها را به دقت مشخص کنید و سپس رژ لب قرمز یا هر رنگ دلخواه را بمالید. به عنوان یک نکته برای آرایش لب ها با سبک هالیوودی از یک سایه چشم طلایی براق نیز استفاده کنید و با کمک انگشت خود، آن را کمی به وسط لب ها فشار دهید. سایه براق را از خط لب دور نگه دارید. در آخر در صورت تمایل می توانید از یک براق کننده نیز بر روی لب ها استفاده کنید.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : آموزش گریم و میکاپ به سبک هالیوودی
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری