آموزش گریم و میکاپ به سبک کلاسیک

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

ریم و میکاپ به سبک کلاسیک گریم کلاسیک میکاپ کلاسیک اکادمی عریس مرکز عریس کمپانی عریس

آموزش گریم و میکاپ به سبک کلاسیک

پخش ویدیو

معرفی گریم و میکاپ سبک کلاسیک

بررسی گریم و میکاپ کلاسیک

منظور از گریم سبک کلاسیک همان میکاپ و گریم زیبایی کلاسیک هالیوود به صورت کاربردی و جدید است. این سبک به صورت کاملا پیشرفته و چشمگیر، روی آرایش چشم ها، ابروها، لب ها و مژه ها تمرکز دارد. گریم سبک کلاسیک کاملاً پر زرق و برق است و به رنگ لب بستگی زیادی دارد.

در گریم سبک کلاسیک پوست شما می درخشد، چشمان شما کاملا گیراست و لب های شما بدون گفتن یک کلمه با مخاطب صحبت می کند. این نمای همه کاره می تواند شما را برای فرش قرمز یک جشنواره، یک مهمانی مهم یا یک شب شگفت انگیز آماده کند.

بیشتر میکاپ آرتیست ها گریم سبک کلاسیک را با یک ترکیب لوکس و زیبا از پوست شروع می کنند. آنها بر روی نیازهای پوستی شما همراه با مراقبت از پوست تمرکز دارند. بعد، رنگ های متناسب با رنگ پوست شما را انتخاب می کنند و به این ترتیب شما را به عنوان ابزاری برای بازآفرینی دیدگاه میکاپ کلاسیک مورد استفاده قرار می دهند. هر نوع آرایشی در نهایت کار با یک اسپری تنظیم کننده برای حداکثر ماندگاری به پایان می رسد.

در این متن گریم سبک کلاسیک را از سه جنبه میکاپ چشم، پوست صورت، لب مورد بررسی قرار می دهیم.

گریم کلاسیک گریم و میکاپ سبک کلاسیک اموزش گریم اموزشگاه عریس مرکز عریس
چشم ها در گریم و میکاپ کلاسیک

ارایش چشم در گریم و میکاپ سبک کلاسیک

بررسی ارایش چشم در گریم و میکاپ به سبک کلاسیک

بیشتر افراد گریم سبک کلاسیک را با چشم های دودی جذاب در این نوع میکاپ می شناسند. میکاپ چشم دودی را می توان بسیار ساده و در عین حال با متنوع بالا انجام داد. این مراحل ساده را دنبال کنید تا سایه چشمان شما نرم و دودی به نظر برسند. در گریم سبک کلاسیک میکاپ چشم دودی را با یک مداد مشکی نرم شروع کنید. سپس آن را با انگشت خود به آرامی صاف نمایید تا خط پخش شود.

در مرحله بعد، با استفاده از یک قلموی گنبدی با اندازه متوسط، پودر مایع را روی چین و چروک چشم بمالید و آن را نیز به صورت کامل به سمت پایین محو کنید.

محصولات و مواد مصرفی ضروری

برای انجام اصولی میکاپ و گریم سبک کلاسیک در مورد آرایش چشم ها و داشتن چشم هایی دودی به برخی از لوازم آرایشی همچون سایه های چشم مکمل، انواع سایز قلمو، برس موی با دوام بالا و یک ریمل با خاصیت حجم دهندگی نیاز خواهید داشت.

گریم کلاسیک گریم و میکاپ سبک کلاسیک اموزش گریم اموزشگاه عریس مرکز عریس
لب ها در گریم و میکاپ کلاسیک

ارایش لب در گریم و میکاپ سبک کلاسیک

بررسی ارایش لب در گریم و میکاپ به سبک کلاسیک

اگر تمایل به داشتن ظاهری جذاب و پر زرق و برق در جشن و مهمانی ها دارید و گریم سبک کلاسیک را برگزیده اید داشتن لب هایی براق را فراموش نکنید. ابتدا از برق لب بر روی لب های خود استفاده کنید. خط طبیعی لب خود را با یک مداد لب روشن مشخص کنید. این کار برای رژ زدن در مرحله بعد میکاپ لب های شما را از آشفتگی و خارج شدن از محدوده لب ها حفظ می کند.

هنگامی که رژ لب مناسب رنگ پوست خود را یافتید – رژ لب تیره برای پوست های روشن و رژ لب روشن برای پوست های تیره، در گریم سبک کلاسیک برای رنگ کردن لب ها رژ را مستقیماً با لوله استفاده کنید، نه به واسطه یک برس. با انگشت خود رنگ را بر روی لب ها فشار دهید.

پس از میکاپ لب ها جلوه زیبای و دارای پوست درخشان خود را با دو لایه ریمل مشکی تکمیل کنید.

محصولات و مواد مصرفی ضروری

در مورد محصولات ضروری آرایش لب در گریم سبک کلاسیک بیشتر بر تعداد محصولات تاکید نداریم چرا که لوازم آرایشی مخصوص لب شامل مداد، رژ و برق لب می باشد. در این مورد تاکید ما بیشتر به رنگ رژ لب است. مجددا تاکید می کنیم که رژ لب خود را متناسب با رنگ پوستتان انتخاب کنید تا زیباترین جلوه را در چهره شما داشته باشد.

گریم کلاسیک گریم و میکاپ سبک کلاسیک اموزش گریم اموزشگاه عریس مرکز عریس
پوست در گریم و میکاپ کلاسیک

آرایش چهره در گریم و میکاپ سبک کلاسیک

بررسی نحوه آرایش چهره در گریم و میکاپ به روش کلاسیک

شب بیداری های مکرر و مصرف بیش از حد مواد غذایی شیرین می تواند زیبایی و درخشندگی پوست را تحت تاثیر سو قرار دهد. شما باید در پی راهی برای تجدید درخشندگی پوست خود باشید. برای درخشش سریع، از مرطوب کننده رنگی با رنگدانه های منعکس کننده نور استفاده کنید. اگر دوست دارید پوشش بیشتری ایجاد کنید، می توانید از پایه یا کانسیلر، اما فقط در صورت لزوم، استفاده نمایید.

پس از اتمام پایه، سرخ کننده ملایمی بر روی گونه های خود استفاده و آن را به سمت اطراف صورت محو کنید. در مورد پوست های تیره می توانید برای برجسته سازی در امتداد گونه ها از ترکیبات برنزه استفاده کنید.

برای داشتن یک جلوه تمیز و مرتب در گریم سبک کلاسیک پس از سایه چشم و ایجاد پایه مناسب بر روی پوست صورت، با استفاده از یک مداد قهوه ای متوسط یک خط در امتداد لبه داخلی خط چشم پایین بکشید، سپس آن را با یک مداد طلایی خامه ای به سمت بالا سوق دهید. گوشه های داخلی چشم ها را با پودر طلایی برجسته کنید تا جلوه ای درخشان داشته باشند.

محصولات و مواد مصرفی ضروری

در میان محصولات آرایشی مختلف برای میکاپ و گریم سبک کلاسیک که تاکید بر داشتن یک پوست درخشان دارد استفاده از محصولاتی به شرح زیر را ضروری می دانیم:

–         محصولات مرطوب کننده رنگی که درخشش و روشنایی را برای پوست شما به ارمغان می آورند و دارای SPF بالای 20 هستند.

–         یک مداد قهوه ای متوسط ​​و یک مداد براق طلایی برای میکاپ پوست اطراف چشم که باعث می شوند چشمان شما هچون الماس بدرخشند.

–         رژگونه به رنگ های روشن همچون صورتی و هلویی برای پوست های روشن و رژ گونه برنزه برای پوست های تیره.

–         پایه یا کانسیلر در صورت لزوم.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : آموزش گریم و میکاپ به سبک کلاسیک
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری