مدرک بین المللی ارایشگری بانوان

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

مدرک بین المللی ارایشگری مدرک جهانی ارایشگری اکادمی اموزشگاه عریس مرکز عریس مدرک عریس

مدرک بین المللی ارایشگری بانوان

مدرک بین المللی ارایشگری کواهینامه خارجی

مدرک و گواهینامه بین المللی ارایشگری

مدرک و گواهینامه بین المللی ارایشگری به مدرکی اطلاق میگردد که دارای اعتبار در سطح بین الملل میباشد ، این مدارک و گواهینامه ها صرفا در زمینه های تخصصی ارایشگری صادر میشود ، در حال حاضر بطور تقریبی در 22 لاین تخصصی در زمینه های زیبایی و مراقبتی این مدارک صادر میشوند که شامل : گریم و میکاپ ، گریم عروس ، گریم سینمایی ، گریم کودک ، میکروفی ، هرکات ، شینیون ، بافت مو ، اکستنشن ، خدمات زیبایی مژه و ابرو ، کار با مواد شیمیایی ، خدمات ناخن ، خدمات ماساژ ، مراقبت های پوست و مو ، خدمات تلفیقی زیبایی پزشکی ، تاتو بدن و … میباشند . 

هر مدرک و گواهینامه ارایشگری که از مراکز معتبر بین المللی صادر میشود دارای یک کد ریجیستری بوده که میتوان آنرا از ارگان صادر کننده  استعلام نمود ، روش استعلام و اعتبار سنجی هر مدرک بطور استاندارد در ذیل هر سند درج شده است ، بطور معمول و استاندارد هر گواهینامه از طریق مراجعه به سایت رسمی مرجع صادر کننده آن قابل پیگیری است .

مدرک بین المللی ارایشگری مورد تایید سفارت کشورهای مختلف میباشد ، منشا صدور این مدارک کمپانی های بزرگ بین المللی و مراکز آموزش عالی دارای مجوز در کشورهای خارجی بوده ، این مراکز و موسسات ضمن دارا بودن مجوزها و تاییدیه های لازم از سوی دولت نسبت به صدور این اسناد اعتباری اقدام میکنند .

مدرک بین المللی ارایشگری کواهینامه خارجی

صدور مدرک بین المللی ارایشگری

مرکز آموزش عالی عریس بعنوان تنها مرجع صدور گواهینامه و اسناد اعتباری با ماهیت بین المللی در بیش از 22 رشته تخصصی ارایشگری میباشد ، این مجموعه ضمن دارا بودن شعب در 7 کشور در مناطق آسیایی ، اروپایی ، استرالیا و آمریکای مرکزی و عضویت رسمی در انجمن های زیبایی الحلیه ، QT ، AAV ، مرکز جهانی KHOZA با اخذ تاییدیه های لازم و انعقاد قراردادهای بین المللی با مراجع آکادمیک دولتی و خصوصی توانایی صدور مدرک و گواهینامه بین المللی در زمینه های تخصصی ارایشگری ، مراقبتی ، زیبایی پزشکی را دارا میباشد .

کلیه هنرجویان و دانش پذیران مرکز آموزش عالی عریس در پایان دوره اموزشی و پس از کسب تاییدیه نهایی و کسب نمره قبولی در ازمون میتوانند گواهینامه انحصاری پایان دوره دریافت نمایند . تمامی مدرک ها و گواهینامه های صادر شده در این مرکز دارای کد ریجیستری و بصورت ترجمه شده بوده که ضمن اعتبار جهانی میتواند بعنوان یک سند معتبر و رزومه قدرتمند برای هنرجویان مورد استفاده قرار گیرد .

مدرک بین المللی ارایشگری کواهینامه خارجی

مهاجرت با مدرک بین المللی ارایشگری

مهاجرت به کشورهایی همچون استرالیا ،کانادا ، آلمان و … بواسطه اخذ گواهینامه و مدرک بین المللی آرایشگری امکانپذیر میباشد ، کلیه هنرجویان و علاقه مندان می توانند با گذراندن دوره های اکادمیک ارایشگری و شرکت در ازمون بین المللی نسبت به اخذ گواهینامه و سرتیفیکیت معتبر اقدام نموده و در صورتیکه هدف مهاجرت را در سر دارند اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند، گواهینامه و مدارک خارجی صادر شده در مرکز اموزش عالی عریس همگی دارای کد ریجیستری معتبر از سازمان های جهانی بوده و هنرجویان میتوانند از سایت مرجع اعتبار گواهینامه خود را استعلام بگیرند  .

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : مدرک بین المللی ارایشگری بانوان
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری