انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگری

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

آموزشگاه عریس

انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگری

پخش ویدیو

انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگری

معرفی بهترین آموزشکاه آرایشگری (آموزشگاه عالی عریس)

انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگری برای کسانی که علاقه به فعالیت در رشته آرایشگری دارند یک موضوع مهم است. آرایشگری به معنی زیبایی بخشیدن به ظاهر و پنهان کردن نواقص می‌باشد . عموما از کلمه آرایش برای بانوان و پیرایش برای آقایان استفاده می‌شود. باید توجه داشت که آرایش به صورت محدود نمی‌شود و شامل تمام قسمت‌های بدن از جمله پوست و مو می‌باشد.

همه‌ی افراد برای یادگیری این رشته پر درآمد و هنری، نیاز به مهارت و آموزش دارند. باید بهترین آموزشگاه آرایشگری را انتخاب کنند تا تمام زیر و بم این کار را به نحو احسن یاد بگیرند با ما همراه باشید، با نکات انتخاب یک آموزشگاه آرایشگری خوب آشنا شوید.

آشنایی با شغل آرایشگری

آشنایی با شغل آرایشگری

معرفی آرایشگری و متخصص زیبایی

شغل آرایشگری یکی از پر درآمدترین و پرطرفدارترین شغل‌ها در همه‌ی جوامع است. از آنجا که ظاهر هر کسی تا حدودی نشانه شخصیت افراد می‌باشد و در روابط اجتماعی آن ها تاثیر به سزایی دارد. اکثر مردم به دنبال رفع نقایص خود و زیبایی هستند. انسان‌ها از نسل‌های گذشته تا به امروز علاقه زیادی به زیبا بودن و آراستگی دارند. اگر شما جز افرادی هستید که از تعاملات اجتماعی لذت می‌برید و به هنر زیبایی بخشیدن علاقه دارید. آرایشگری می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

امروزه آرایشگری به یک صنعت و یک حرفه کاملا تخصصی تبدیل شده و برای وارد شدن به دنیای زیبایی بخشیدن به پوست و مو و جسم افراد باید به یک متخصص تبدیل شوید. تا موفقیت خود را تضمین کنید. اگر بخواهید بصورت حرفه‌ای این شغل را ادامه دهید باید اصول کار را یاد بگیرید. به عنوان مثال اگر شما بخواهید موی خود را کوتاه کنید، این کار اینگونه نیست که آرایشگر قیچی را بردارد و با یک شکل تجسمی شروع به کوتاه کردن کند.

لازمه آرایشگری خلاقیت و داشتن هنر زیبایی رساندن است. یک آرایشگر حرفه ای کوتاهی مو را براساس اندازه صورت، جنس مو، فرم سر، طول گردن و …. کوتاه می‌کند در این صورت اگر مشتری علم و آگاهی کافی به مدل مشخص برای انجام کوتاهی نداشته باشد. یک آرایشگر متخصص می‌تواند او را راهنمایی کند.

نکته مهم این است که این حرفه را کجا باید یاد گرفت. در کشور عزیز ما ایران افراد به دو صورت شروع به یادگیری می‌کنند. گرینه اول شرکت در آموزشگاه های آرایشگری است، که متاسفانه با عدم آگاهی از کیفیت آموزش و اطمینان از آموزش تخصصی در هر جایی که باشد ثبت نام می‌کنند. نگران نباشید ما اصول انتخاب بهترین آموزشگاه ها را به شما می آموزیم و آموزشگاه عریس که جز عالی‌ترین و معتبرترین آموزشگاه آرایشگری بین‌المللی است را معرفی خواهیم کرد. روش دوم که اصولا در بین افراد غیر حرفه ای انجام می‌گیرد شرکت در آرایشگاه ها به‌صورت کارآموزی است.

آموزشگاه‌های آرایشگری دوره‌هایی را برای آموزش و ارائه مدرک برگزار می‌کنند که می‌توانید با شرکت در این دوره ها و اخذ مدرک تخصصی، آرایشگاه خود را دایر کنید یا به عنوان نیروی آرایشگری در آرایشگاه‌ها کار کنید. باید توجه داشت که بدون مدرک تخصصی و اخذ تاییده وزارت بهداشت و صنعت و معدن نمی‌توانید آرایشگاهی را برای خود تاسیس کنید. آرایشگری یک کار تمام وقت است باید خوش اخلاق و با حوصله باشید. از متد ها و روش‌های به روز استفاده کنید و تعاملات اجتماعی قوی داشته باشید.

ویژگی‌های یک آرایشگر موفق

ویژگی‌های یک آرایشگر موفق

خصوصیات یک متخصص زیبایی خوب

همه می‌توانند با یادگیری اصولی آرایشگری در آن فعالیت داشته باشند، ولی موفقیت در آن به رعایت یک سری اصول و موارد بستگی دارد. مانند بقیه شغل‌ها در این حوزه نیز افراد براساس کیفیت کار خود درجه بندی خواهند شد. پس طبیعتا افرادی که خصوصیات مشترک نزدیکتری به زیر و بم حرفه ای کار دارند شانس موفقیت آن‌ها تضمین شده است.

مواردی مانند شناخت خصوصیات خود و ارتقای دانش آرایشگری هم از نظر تئوری و عملی براساس بهترین متد ها و به روزترین موارد آموزشی، قبلا هم تاکید کرده ایم این نکته به تلاش افراد و انتخاب یک آموزشگاه خوب برای تعلیم بستگی دارد. یکی از تکنیک‌هایی که یک آرایشگر باید از آن پیروی کند شناخت پوست و اجزای صورت و بدن افراد می‌باشد.در حوزه کاری با انواع آناتومی بدنی و رنگ پوست مواجه خواهید شد، باید بتوانید براساس رنگ پوست، اجزای به هم پیوسته صورت و بدن بهترین روش و آرایش را اعمال کنید.  می‌توان گفت این مرحله یکی از مهم‌ترین بخش کار آرایشگری می‌باشد.

درست است که نمی‌توان در خصوص همه مواد اطلاعات کاملی دانست و این کار طاقت فرسایی است ولی آگاهی نسبی در این زمینه و پاسخ به سوال مشتری ها مانند محصولاتی که استفاده می‌کنید، حاوی مواد شیمیایی هستند؟ می‌تواند پاسخ درست به این قبیل سوالات برگ برنده شما در آرایشگری و رضایت مشتری باشد.

یک آرایشگر باید تعرفه و قیمت‌گذاری مشخصی داشته باشد و بصورت عادلانه  قیمت را مشخص کنید.
قیمت گذاری عادلانه یکی از روش های جذب اطمینان و رضایت مشتری از کیفیت حقوقی کار می‌باشد.

انتخاب آموزشگاه آرایشگری

انتخاب آموزشگاه آرایشگری

معرفی بهترین آموزشکاه آرایشگری

برای انتخاب محل یادگیری حرفه مورد علاقه خود اولین کاری که باید انجام دهید. بررسی سابقه آن آموزشگاه است سعی کنید بدون تحقیق و شناخت کافی در جایی ثبت نام نکنید. دوره‌هایی که ارائه داده می‌شود نکاتی که در آن دوره‌ها یاد داده می شود را مطالعه کنید. حدالاامکان از کسانی که در آنجا آموزش دیده اند سوال بپرسید. تا از کیفیت کار مطمعن شوید.

چند نکته ای که باید هر آموزشگاه معتبر آن را رعایت کند بصورت زیر است:

  • موسسات و آموزشگاه‌های آرایشگری باید دوره‌های خود را بصورت آکادمیک از پایه و بصورت مقدماتی شروع کرده و تا حرفه ای ادامه دهند.

  • آموزشگاه‌هایی که دوره‌های مقدماتی و پیشرفته را بصورت جداگانه برگذار می‌کنند نمی توان مورد تایید بود. زیرا براساس وقفه ای که بین این دو دوره ایجاد می‌شود. کسی که آموزش می بیند از مسایل و نکات آموزشی عقب می‌افتد. البته یکی از دلایل دیگر قیمت دوره‌ها می باشد که شاید همه نتوانند در دو دوره جداگانه شرکت کنند.

  • کلاس‌هایی که بدون آموزش پیش نیازهای اساسی و بصورت دوره‌های کوتاه در مدت زمان کم و اصولا با هزینه بالا در آرایشگاه‌ها برگذار می شود. بسیار پیش پا افتاده و فاقد اعتبار هستند و نکات کامل و حرفه ای آموزش داده نمی‌شود. باید توجه داشت قبل از یادگیری هر نوع مهارت پیش نیاز آن، شناخت اجزای صورت و بدن افراد و انجام آرایش براساس آگاهی بر آناتومی بدنی افراد می‌باشد.

  • هنگام شرکت در دوره‌های آرایشگری به سابقه اساتید توجه داشته باشید. حتما باید رزومه خوب داشته باشند و براساس متدهای روز آموزش دیده باشند و سابقه تدریس و نمونه کار عملی حرفه ای و رضایت بخشی داشته باشند تا بهترین نکات آموزش دهند.

  • دقت داشته باشید مدارک ارائه شده توسط آموزشگاهی که انتخاب می‌کنید اعتبار لازم را داشته باشد و توسط وزارت صنعت و معدن و سازمان فنی حرفه‌ای مورد تایید قرار گرفته باشد.

    باید توجه داشت مدارک فنی حرفه ای بدلیل ساعات آموزشی زیاد و سرفصل‌های قدیمی کمتر در ایران رواج دارد. ولی مدارک مورد تایید وزارت صنعت و معدن دارای اعتبار بین المللی می‌باشد و از شرایط لازم برای فعالیت در داخل و خارج از کشور برخوردار می‌باشد.

  • یکی از مهم‌ترین ویژگی آموزشگاه‌ها نظم آن‌ها است. باید کلاس‌ها سر وقت و بدون کسر از زمان، برگذار شود. و بصورت تئوری و عملی به تکنیک ها پرداخته شود.

  • در شرایط نامناسب آموزشگاه‌ها امکان برگذاری کلاس‌های مجازی و غیرحضوری را داشته باشند.

  • در آموزشگاه‌ها باید افرادی فعالیت داشته باشند که محترمانه با هنرجو برخورد کنند و هنرجویان را از نظر روحی به یادگیری و خلاقیت در این زمینه تشویق کند.

  • بهترین آموزشگاه جایی است که یادگیری را برای افراد تضمین می‌کند و بهترین اطلاعات از مقدماتی تا پیشرفته را در اختیار قرار می‌دهد.

معرفی آموزشگاه عالی عریس

معرفی آموزشگاه عالی عریس

بهترین آموزشکاه در حوزه آرایشگری

اکادمی ارایشگری عریس بعنوان یک کمپانی چند ملیتی با هدف توسعه هنرهای پیشرفته ارایشگری در سال 1996 میلادی تاسیس شد، این مرکز هم‌چنین به عنوان یکی از اعضای رسمی و اصلی انجمن های زیبایی در کشورهای امارات، ترکیه، روسیه، برزیل و آلمان با برگزاری دوره های آکادمیک در سطح بین الملل آخرین علوم، تکنیک‌ها و سبک‌های روز دنیا را مورد آموزش قرار می‌دهد .

عریس یک آکادمی بین‌المللی است، و براساس به روزترین و پیشرفته‌ترین متد ها آموزش صورت می‌گیرد.

مدرک اخذ شده از این آکادمی جزو معتبرترین مدارک حرفه‌ای آرایشگری می باشد. مدارکی که عریس اراِیه می‌دهد در 34 کشور اعتبار دارد و قابل ترجمه می‌باشد. این آکادمی پیشرفته دوره‌های آرایشگری حرفه ای را  در 5 کشور به ترتیب، ایران، امارات، مالزی، ترکیه، برزیل و روسیه در سه سطح توکن ، پرفکتال و مستر برگذار می‌کند. اگر شما علاقه مند به یادگیری آرایشگری با آخرین متدهای روز و بهترین آموزش ها هستید آموزشگاه عریس بهترین گزینه می باشد. در مرکز آموزش عالی عریس 19 لاین تخصصی در زمینه‌های زیبایی ، مراقبتی ، آرایشگری  به شرح زیر بصورت کاملا ترمیک و آکادمیک آموزش داده می‌شود.

نحوه شرکت در آموزش عالی علوم و هنرهای ارایشگری ، زیبایی و مراقبتی عریس به این صورت می‌باشد که هنرجویان می‌توانند بصورت آنلاین رشته تخصصی مورد نظر خودر را انتخاب کنند. با این روش هنرجو از قیمت دوره‌ها  و در کل از ظرفیت کلاس‌ها برای ثبت‌نام و رزرو آن اطلاع پیدا می‌کند. ما سعی کرده ایم با ارائه آسانترین روش‌های دسترسی به نحوه ورود به کلاس‌های آموزشی رضایت هنرجویان را برای خود به ارمغان آوریم.

اساتیدی که در این آموزشگاه عالی به تدریس مشغول هستند، هر ساله در کشو های اروپایی، آمریکای لاتین و آسیا آموزش و به روزرسانی می‌شوند تا جدیدترین نکات را بتوانند ارائه دهند. حدود 140 استاد از 17 کشور مختلف در آکادمی عالی عریس به تدریس مشغول هستند که دارای کارت مربیگری 3 ستاره از مرکز QT   اروپا و کارت طلایی از موسسه BB برزیل می‌باشند.

مدارکی که عریس در پایان هر دوره ارائه می‌دهد. گواهینامه معتبر به همراه یک کد ریجستری که بصورت بین‌المللی  در بیش از 34 کشور قابل استفاده بوده و مورد تایید سفارت کشور مورد نظر می‌باشد. در عریس در طی 4 جلسه مدل برای تمرین در اختیار هنرجو قرار داده می‌شود ولی اگر قصد تمرین زیاد را هنرجو داشته باشد مدل باید به همراه خود داشته باشد.

عریس دوره‌های خود را براساس سطح افراد درجه‌بندی کرده است. سطح یک برای افرادی می‌باشد که هیچ تجریه و پیش زمینه‌ای در مورد آرایشگری ندارد. سطح تخصصی برای افرادی که دارای تجربه می‌باشند و صرفا می‌خواهند تجربه خود را ارتقا بخشند. و یک سطح میانی بین این دو که هنرجویانی که نه سطح مبتدی و نه سطح پیشرفته دارند برگذار می‌شود.

دوره های تخصصی آموزشگاه آرایشگری عریس شامل چه مواردی هست؟

  • دوره تخصصی کوتاهی مو مردان
  • دوره تخصصی بافت مو
  • دوره تخصصی آرایش و پیرایش عمومی
  • دوره تخصصی طراحی، ترمیم و کاشت ناخن
  • دوره تخصصی ماساژ
  • دوره تخصصی تاتو بدن
  • دوره تخصصی میکروفی
  • دوره تخصصی مراقبت پوست و مو
  • دوره تخصصی کار با مواد
  • دوره تخصصی کراتین، بوتاکس و احیای مو
  • دوره تخصصی گریم عروس
  • دوره تخصصی کوتاهی مو زنانه
  • دوره تخصصی شینیون مو
  • دوره تخصصی اکستنشن مو
  • دوره تخصصی کاشتت و اکستنشن مژه
  • دوره تخصصی لیفت و لمینیت مژه و ابرو
  • دوره تخصصی گریم کودک
  • دوره تخصصی گریم سینمایی
  • دوره تخصصی گریم و میکاپ

چه شرایطی برای شرکت در دوره های عریس وجود دارد؟

همان‌طور که قبلا به آن اشاره کردیم  شما می‌توانید با ثبت نام در سایت و انتخاب فیلد رشته مورد نظر خود از قیمت های دوره و شرایط کلاس ها اطلاع پیدا کنید. بعد از ثبت اطلاع در سامانه یک پیامک حاوی کد پیگیری و اطلاعات دوره مورد نظر برای شما ارسال می‌شود لذا در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید. زیرا برای احراز هویت به آن نیاز خواهید داشت.

دوره‌هایی که بصورت تور در کشورهای مختلف برگذار می‌شود. دقت داشته باشید در تور رفت و برگشت شرکت داشته باشید.
امکان برگذاری دوره‌ها بصورت عمومی و خصوصی وجود دارد که طبیعتا دوره خصوصی دارای هزینه مازاد می‌باشد. تمام تلاش آکادمی عالی عریس ارائه بهترین کیفیت آموزشی در شرایط عالی می‌باشد.

لازمه کسب مدرک، شرکت هنرجویان در آزمون سازمان فنی‌حرفه ای و کسب نمره قبولی می‌باشد. هنرجویان برای گرفتن مدرک خود می‌بایست هزینه آزمون و ترجمه و صدور مدرک را پرداخت نمایند.

اگر می‌خواهید در بهترین محیط آموزشی با به روز ترین متد‌های روز جهان آموزش ببینید. آموزشگاه عالی عریس پذیرای شما عزیزان می‌باشد.

معرفی آموزشگاه عالی عریس

چه شرایطی برای شرکت در دوره های عریس وجود دارد؟

چه شرایطی برای شرکت در دوره های عریس وجود دارد؟

همان‌طور که قبلا به آن اشاره کردیم  شما می‌توانید با ثبت نام در سایت و انتخاب فیلد رشته مورد نظر خود از قیمت های دوره و شرایط کلاس ها اطلاع پیدا کنید. بعد از ثبت اطلاع در سامانه یک پیامک حاوی کد پیگیری و اطلاعات دوره مورد نظر برای شما ارسال می‌شود لذا در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید. زیرا برای احراز هویت به آن نیاز خواهید داشت.

دوره‌هایی که بصورت تور در کشورهای مختلف برگذار می‌شود. دقت داشته باشید در تور رفت و برگشت شرکت داشته باشید.
امکان برگذاری دوره‌ها بصورت عمومی و خصوصی وجود دارد که طبیعتا دوره خصوصی دارای هزینه مازاد می‌باشد. تمام تلاش آکادمی عالی عریس ارائه بهترین کیفیت آموزشی در شرایط عالی می‌باشد.

لازمه کسب مدرک، شرکت هنرجویان در آزمون سازمان فنی‌حرفه ای و کسب نمره قبولی می‌باشد. هنرجویان برای گرفتن مدرک خود می‌بایست هزینه آزمون و ترجمه و صدور مدرک را پرداخت نمایند.

اگر می‌خواهید در بهترین محیط آموزشی با به روز ترین متد‌های روز جهان آموزش ببینید. آموزشگاه عالی عریس پذیرای شما عزیزان می‌باشد.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگری
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری