با انواع سایه چشم ها بیشتر آشنا شوید

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

با انواع سایه چشم ها بیشتر آشنا شوید

مرکز آموزش عالی عریس  :سایه با توجه به کاربردهای مختلف به صورت پودری ، مایع ، کرمی ، مات و شاین دار در بازار موجود است که در ادامه مقاله به آنها می پردازیم.

سایه مات

سایه مات درخششی ندارد و نور را منعکس نمی کند و به عنوان سایه پایه خیلی خوب است .

سایه شاین دار

سایه شاین دار بسیار درخشان است و بین چین و چروک های پلک جمع نمی شود و ظاهری خیره کننده به چشم می دهد همچنین رنگ های تیره شاین برای آرایش بسیار مطلوب است.

سایه نیمه مات

این سایه بین سایه مات و سایه شاین درجه بندی می شود. این سایه مناسب کسانی است که دوست ندارند سایه خیلی درخشان و براق داشته باشند و از طرفی سایه مات هم مورد پسندشان نیست. سایه نیمه مات برای این دسته از افراد گزینه خوبی است که این سایه برای رنگ پوست های مختلف و تمامی سنین مطلوب است.

سایه متالیک

به سایه هایی که رنگ نزدیک به فلز دارند و دارای رنگ نقره ای، طلایی، مسی و … هستند سایه متالیک می گویند و بیشتر برای داشتن چهره طبیعی و آرایش جذاب به کار می روند.

سایه پودری

این نوع سایه بسیار پر کاربرد بوده و یکی از انواع سایه هایی است که برای کسانی که تجربه کافی آرایش را ندارند مطلوب است. این سایه دارای انواع مات، اکلیلی و براق است.

سایه کرمی

این سایه نسبت به سایه های دیگر درخشان تر است. سایه کرمی در ظرف هایی شبیه به کاسه کوچک قرار داده میشود. این سایه از سایه پودری مناسب تر است زیرا زیر چشم نمی ریزد اما برای پوست های چرب گزینه خوبی نیست.

سایه مایع

این سایه به صورت تک رنگ بسته بندی می شود و بسته بندی آن مانند رژ لب های مایع است. این نوع سایه طیف رنگی متنوعی دارد. از ویژگی های این سایه مایع این است که خیلی سریع خشک می شود پس بنابراین هنگام استفاده از آن باید با سریع باشد.

سایه مدادی

سایه مدادی برای آرایش های ساده مطلوب است و مدت ماندگاری بالایی دارد. همچنین این سایه در تنوع رنگی بسیار زیادی در بازار موجود است.

سایه پخته

این نوع سایه در چند سال اخیر در بین خانم ها طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. این سایه فشرده شده نیست بلکه پخته شده و بطور یکدست در آمده است. برای سایه کم رنگ از قلم موی خشک و برای سایه غلیظ و پر رنگ از قلم موی مرطوب استفاده می شود.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : با انواع سایه چشم ها بیشتر آشنا شوید
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری