برای خودت یک ناخن آمبره اکلیلی جذاب طراحی کن

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

برای خودت یک ناخن آمبره اکلیلی جذاب طراحی کن

پایگاه دانش آکادمی عریس، علاقمندان به طراحی ناخن، امروز برای شما یک مدل طراحی ناخن آمبره اکلیلی آماده کردم که به راحتی می تونید داخل منزل انجام بدید.

ناخن ها را تمیز کنید

برای ماندگاری و بهتر شدن هر چه بیشتر طراحی ابتدا با پد الکلی ناخن ها را تمیز کنید سپس تا حد دلخواه کوتاه کنید و با استفاده از سوهان لبه های تیز ناخن را گرد کنید.

استفاده از پرایمر

پرایمر موجب می ‌شود سطح ناخن تمیز شده و همچنین با تغییر pH چسبندگی سطح ناخن را بیشتر می کند. این ویژگی برای بهتر چسبیدن لایه های بعدی به ناخن بسیار عالی است. اجازه دهید این لایه بین ۵ الی ۱۰ دقیقه خشک شود.

بیس کت و اکلیل را اضافه کنید

ابتدا ظرف اکلیل (مثلا رنگ سفید) را خوب تکان دهید و در آن را باز کنید. سپس ناخن را روی ظرف اکلیل بگیرید و یک لایه بیس کت به آن اضافه کنید. بلافاصله ناخن را درون ظرف اکلیل فرو برده و با این کار تمام سطح ناخن را به اکلیل آغشته کنید. کمی روی انگشت ضربه بزنید تا اکلیل های اضافی ریخته شود. این کار را برای تمام ناخن ها انجام دهید . پس از اینکه لایه اول خشک شد، با استفاده از یک براش بزرگ و نرم، تمام اکلیل های اضافی روی ناخن و اطراف آن را تمیز کنید.

دومین لایه اکلیل را بزنید

ناخن را روی ظرف اکلیل سفید بگیرید. دوباره روی ناخن بیس کت بزنید و آن را به اکلیل سفید آغشته کنید. کمی روی انگشت ضربه بزنید و اکلیل های اضافی اطراف ناخن و روی آن را با یک براش پاک کنید. بلافاصله پس از لایه دوم اکلیل سفید،‌ ناخن را تا نیمه درون ظرف اکلیل دوم (با هر رنگ دلخواه شما) فرو ببرید. می‌توانید برای چسبیدن اکلیل بیشتر به ناخن، نوک ناخن را دوباره بیس کت بزنید.

یک لایه اکتیویتور روی اکلیل ها اضافه کنید

اکتیویتور یا فعال کننده با بیس کت و پودر اکلیل واکنش نشان می‌دهد و به راحتی بدون نیاز به لامپ UV خشک می شود. این ماده باعث می‌شود پودر بر روی ناخن سفت شده و استحکام آن بیشتر شود.

روی ناخن را سوهان بکشید

سوهان کشی بسیار بخش مهمی است زیرا ناهمواری هارا درست می کند و شکلی یک دست به ناخن ها می دهد. با یک سوهان دستی این کار را انجام دهید.

استفاده مجدد از اکتیویتور

به عنوان قسمت نهایی یکبار دیگر از اکتیویتور استفاده کنید تا علاوه بر استحکام به آن براقی هم بدهد.

سخن آخر

وتمام! ناخن آمبره اکلیلی شما آمادست. این نکته را در نظر داشته باشید که طراحی ناخن نیاز به دانش خیلی بیشتری نسبت به این مقاله دارد. بنابراین انتظار نداشته باشید مثل یک طراح ناخن کار شما بدون نقص باشد.

دوره های طراحی ناخن حرفه ای آکادمی عریس

با این دوره هر طرحی که روی ناخن می خوای میتونی بزنی فقط با یک کلیک وارد دنیای طراحی ناخن شو!

***اینجارو کلیک کن***

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : برای خودت یک ناخن آمبره اکلیلی جذاب طراحی کن
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری