با این روش ها یه جون تازه به مژه و ابرو هات بده

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

با این روش ها یه جون تازه به مژه و ابرو هات بده

پایگاه دانش آکادمی عریس، امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما چند روش کاربردی خانگی معرفی کنیم تا مژه و ابرو های شما تقویت شوند پس تا ادامه مطلب با ما همراه باشید.


پیشنهاد نویسنده: استفاده نامناسب از فرمژه و مرگ مژه ها


روغن کرچک برای مژه و ابرو

برای تقویت مژه و ابرو با روغن کرچک، ابتدا صورت‌ خود را بشویید. برای تقویت ابرو، یک تکه پنبه یا گوش پاک کن و برای تقویت مژه یک اپلیکاتور تمیز را به روغن کرچک آغشته کنید.

هر شب قبل از خواب، با دقت و آرامی روغن کرچک را به مژه ‌ها و ابرو هایتان بزنید و بگذارید در طول شب، کاملا جذب شوند. برای جذب بهتر، ابروها را با نوک انگشتان به مدت 2 تا 3 دقیقه به آرامی ماساژ دهید.

صبح روز بعد ابرو ها و مژه ‌ها را با آب ولرم و با یک پاک کننده چشم مناسب تمیز کنید. اگر دوست دارید نتیجه بهتر برای شما بدست بیاید این کار را به طور مرتب تا حداقل 3 ماه تکرار کنید.

روغن زیتون برای ابرو

با گوش پاک کن و اپلیکاتور روغن را به ابرو ها و مژه ‌های خود بزنید و صبح روز بعد با آب گرم بشویید. مطلوب است که قبل از استفاده کمی روغن زیتون را گرم کنید.

علاوه بر این، برای نتیجه هر چه بهتر روغن زیتون و عسل را به نسبت 1:1 ترکیب کنید و مخلوط حاصل را روی ابرو و مژه‌های‌تان بزنید. این کار را روزانه و حداقل تا دو ماه تکرار کنید تا نظاره گر پرپشتی محسوس ابرو ها و کاهش ریزش مژه ‌ها باشید. علاوه بر زیتون، می توانید از روغن رزماری برای مژه و در کل برای تقویت مژه و ابرو استفاده کنید.

سیر برای رشد ابرو

برای رشد بهتر و تقویت مژه و ابرو و ضخیم‌ تر شدن تار موی آن ‌ها، مخلوط روغن زیتون و سیر بسیار عالی است. برای ساخت این ترکیب، یک حبه سیر را در ظرف روغن زیتون خرد کنید و اجازه دهید یک هفته بماند.

بعد از یک هفته، سیر را از روغن جدا کرده و ترکیب بدست آمده را با انگشت یا قلم ‌موی مخصوص به ابرو ها بزنید و ماساژ دهید. این کار را حداقل هفته ‌ای یک بار انجام دهید.


این مطلب رو از دست نده: براحتی تو خونه برای خودت ماسک آلوئه ورا درست کن


ژل آلوئه ورا برای ابروی طبیعی و مژه طبیعی بلند

برای استفاده از آلوئه ورا برگ آن را کاملا بشویید و ژل داخلش را تخلیه کنید؛ می‌توانید ژل را هر شب به تنهایی و یا در مخلوط با مواد دیگر روی ابروها و مژه‌ ها بمالید و روز بعد با آب گرم کاملا پاک کنید.

ویتامین E برای رشد مژه های ریخته شده

برای استفاده از ویتامین E به عنوان یک ماسک و تقویت کننده ابرو و مژه، می‌توانید از کپسول آن را استفاده کرده و غلاف آن را باز کنید. سپس پودر یا روغن درون غلاف را با برس مخصوص به مژه ‌ها و ابروها بمالید. بعد از یک شب، آن را با آب گرم کاملا پاک کنید.

داروی تقویت ابرو با تخم مرغ

برای ساخت ماسک تخم مرغ، نیاز است یک سفیده تخم مرغ خام را با یک قاشق غذاخوری گلیسیرین ترکیب کنید و آنقدر هم بزنید تا ترکیب حاصل، بافت یکدست و کرمی پیدا کند.

بعد با یک گوش پاک کن مقداری از آن را روی مژه ‌های ‌تان بمالید و اجازه دهید 15 دقیقه بماند. بعد از این مدت زمان، مژ‌ه‌ ها را با آب سرد تمیز کنید. این کار را 3 بار در هفته به مدت چند ماه تکرار کنید.

تقویت مژه با پیاز

یک تکه پیاز را خرد کرده و در مخلوط کن بریزید تا آب آن کاملا تخلیه شود. بعد آب پیاز و عسل را به مقدار مساوی با هم ترکیب کنید.

بعد مخلوط بدست آمده را به مدت یک ساعت روی ابروهای خود بزنید. ترجیحا برای تقویت مژه ‌ها از ماسک‌های دیگر استفاده کنید؛ چرا که در صورت سرایت آب پیاز به درون چشم‌ ها، دچار سوزش و آبریزش زیادی خواهید شد.

بعد از یک ساعت، برای از بین رفتن بوی پیاز، با یک پنبه آغشته به آبلیمو ابرو های خود را تمیز کنید. علاوه بر عسل، می ‌توانید پیاز را با مقدار مساوی روغن نارگیل هم ترکیب کنید و به همان ترتیبی که ذکر شد، مورد استفاده قرار دهید.


حتما بخوانید: آیا از خواص فوق العاده ویتامین E برای صورت با خبری؟


ممنون از اینکه وقت گذاشتی (: اگر از مقاله خوشت اومد یه سری به بقیه هم بزن.

***مطالعه بیشتر***

دوره های تخصصی آکادمی عریس

بزن رو لینک و تو هر دوره ای که می خوای شرکت کن

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : با این روش ها یه جون تازه به مژه و ابرو هات بده
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری