عروس خانم ها این مدلی موهاتون درست کنید

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

عروس خانم ها این مدلی موهاتون درست کنید

پایگاه دانش آکادمی عریس، مدل مو زیبا و مناسب برای عروس، یکی از عوامل مهم در زیبایی و استایل عروس در روز عروسی است. انتخاب مدل مو مناسب، به عنوان یکی از عوامل تکمیل کننده لباس عروس، می‌تواند تاثیر بسزایی در ظاهر کلی عروس داشته باشد. در ادامه، انواع مدل مو زیبا برای عروس را بررسی می‌کنیم.


پیشنهاد نویسنده: بهترین مدل موی مناسب با چهره هر فرد


مدل مو با روکش بلند

این مدل مو برای عروسانی که دوست دارند لباس عروسشان به خوبی به نمایش در بیاید و به طور کامل موهایشان را پوشش دهد، مناسب است. روکش بلند مدمنونه‌ای است که با تمام طول موها به صورت کشیده شده استفاده می‌شود و ظاهری ساده و شیک به موها می‌بخشد.

مدل مو با گره بلند

این مدل مو برای عروسانی که موهای بلندی دارند و دوست دارند آنها را به نمایش بگذارند، مناسب است. در این مدل مو، موهای عروس به صورتی که یک گره بلند تشکیل می‌دهند، قرار می‌گیرند. این مدل ظاهری شیک و ساده به موهای عروس می‌بخشد و قابلیت تزیین با جواهرات و پرزه‌ها را نیز دارد.

مدل مو بادوام

این مدل مو برای عروسانی که می‌خواهند موهایشان در طول روز عروسی به خوبی حفظ شود، مناسب است. در این مدل مو، موهای عروس به صورتی بافته می‌شوند که ثابت و بادوام باقی بمانند و از شل شدن و ریزش موها جلوگیری کنند. این مدل مو برای عروسانی که مراسم عروسی طولانی دارند یا می‌خواهند تا پایان مراسم موهایشان به خوبی حفظ شود، توصیه می‌شود.

مدل مو با تاج

این مدل مو برای عروسانی که می‌خواهند با استفاده از تاج زیبایی و شکوه بیشتری به موهایشان ببخشند، مناسب است. در این مدل مو، موهای عروس به صورتی طراحی می‌شوند که تاج را به خوبی پوشش دهند و ظاهری باشکوه و شیک به موها ببخشند.

مدل مو با گل ‌ها

این مدل مو برای عروسانی که دوست دارند با استفاده از گل‌ها ظاهری شاداب و طبیعی به موهایشان ببخشند، مناسب است. در این مدل مو، موهای عروس با استفاده از گل‌های طبیعی یا مصنوعی تزیین می‌شود و ظاهری دل‌انگیز و بازیگوش به موها می‌بخشد.

سخن آخر

در نهایت، انتخاب مدل مو مناسب برای عروس باید با توجه به سلیقه و شرایط شخصی عروس انجام شود. همچنین، مشاوره از طرف متخصصان و آرایشگران عروس نیز می‌تواند به انتخاب مناسب کمک کند.


حتما بخوانید: جدیدترین مدل مو های کوتاه زنانه فوق العاده جذاب


ممنون از اینکه وقت گذاشتی (: اگر از مقاله خوشت اومد یه سری به بقیه هم بزن.

***مطالعه بیشتر***

دوره های تخصصی گریم عروس آکادمی عریس

بزن رو لینک و ثبت نام کن

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : عروس خانم ها این مدلی موهاتون درست کنید
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری