9 ترفند خیره کننده برای آرایش گونه ها

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

9 ترفند خیره کننده برای آرایش گونه ها

پایگاه دانش آکادمی عریس، داشتن گونه های برجسته و زیبا آرزوی هر بانویی می باشد ما امروز برای شما 9 ترفند فوق العاده آماده کردیم تا گونه هایتان را مانند حرفه ای ها آرایش کنید. پس تا ادامه مطلب با ما همراه باشید.


پیشنهاد نویسنده: از اهمیت رژگونه با خبری؟


نوع و رنگ پوست ‌تان را بشناسید

اگر پوست خشکی دارید، ترجیحا از رژگونه‌ های کرمی استفاده کنید تا ضمن آرایش، رطوبت پوست ‌تان هم تنظیم شود. در مقابل اگر پوست چرب و یا مختلطی دارید، رژگونه ‌های پودری گزینه مناسبی خواهد بود.

اگر پوست‌ تان بسیار روشن و بور است، بهتر است از رژگونه ‌هایی استفاده کنید که رنگ سردی دارند. رنگ‌ هایی مثل صورتی و یاسی جلوه زیبایی روی پوست ‌تان ایجاد می کند. اگر پوست گندمی یا تیره ای دارید، باید با رنگ ‌های گرم ‌تری مانند نارنجی و دارچینی را امتحان کنید.

شکل و فرم صورت ‌تان را تشخیص دهید

ما مفصل راجع به این موضوع صحبت کردیم لینکش این پایین هست


بزن بیا تو: فرم صورت من چیست؟


رژگونه زدن صورت گرد: بهترین شیوه آرایش گونه برای صورت گرد این است که از روی گونه با حرکات دایره ‌ای آغاز کنید و رژگونه را به صورت زاویه ‌دار تا شقیقه ‌ها (بالای گوش) ادامه دهید. با این کار، صورت‌ تان کشیده‌ تر به چشم میاد.

رژگونه زدن صورت کشیده: در آرایش گونه برای صورت لاغر و کشیده، تمرکز روی گونه ‌ها جزو واجبات است. روی گونه ‌ها دایره ‌های کوچکی از رژگونه را بکشید و سپس آن را کمی به سمت گوش (با خط افقی) محو کنید. این کار صورت ‌تان را عریض‌ تر نشان می‌دهد.

رژگونه زدن صورت بیضی: اگر صورت بیضی و یا لوزی شکلی دارید، بالای استخوان گونه را رژگونه بکشید و آن را تا نزدیکی گوش‌ تان محو کنید.

با این روش طبیعی ‌تر رژگونه بزنید

اگر می‌خواهید آرایش گونه تان زیادی طبیعی به نظر برسد، پیشنهاد می ‌کنیم به جای رژگونه‌ های پودری از محصولات کرمی استفاده کنید. بهترین روش برای زدن این نوع رژگونه ‌ها این است که انگشت و یا براش را به رژگونه کرمی آغشته کنید و با حرکات ضربه‌ ای روی گونه‌ ها بزنید.

اگر می‌خواهید با انگشتان ‌تان رژگونه بزنید، قبل از این کار حتما دست ‌ها را با آب و صابون تمیز کنید تا باکتری ‌های دست به پوست‌ تان سراید نکند.

رژگونه کرمی مناسب با رنگ پوست ‌تان را بخرید. سپس آن را روی دو گونه‌ تان بزنید و کمی به صورت زاویه ‌دار به سمت شقیقه ‌ها امتداد دهید. این نکته را در نظر داشته باشید که رژگونه را هرگز نباید نزدیک بینی زد. حداقل دو بند انگشت باید بین آخرین نقطه ‌ای که رژگونه زدید تا بینی ‌تان فاصله باشد.

آرایش گونه برجسته را بیاموزید

با رژگونه در عرض کمتر از 5 دقیقه می‌توانید گونه ‌های برجسته‌ای داشته باشید؛ بدون اینکه به عمل زیبایی‌های دردناک و پرهزینه نیاز باشد. اگر می ‌خواهید گونه ‌های ‌تان را برجسته کنید، رژگونه را دقیقا روی گونه ‌ها بزنید و سپس آن را به آرامی به سمت بالا بکشید.

این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ خط تیزی از رژگونه نباید روی گونه ‌ها بماند. اگر می‌خواهید عمق و بعد بیشتری به چهره‌ تان بدهید، از رنگ‌ های گرم‌ تری استفاده کنید.

گونه ‌های درخشانی داشته باشید

اگر در آرایش گونه بیش از برجسته شدن، براق و درخشان شدن آن برای شما اولویت دارد، ابتدا کرم پودر بزنید. سپس رژگونه کرمی را روی گونه ‌های ‌تان بکشید. در ادامه برای اینکه ظاهر براق و درخشان ‌تری پیدا کنید، روی رژگونه و دقیقا سیب گونه‌ های ‌تان هایلایتر مایع بزنید. هایلایتر مایع نور را منعکس می‌ کند و درخشش طبیعی و در عین حال براقی به گونه ‌های ‌تان می دهد.


اگه دوست داری بخون: هایلایتر همه چیز را جذاب تر می کند !


آرایش گونه برای روز و شب

در طول روز باید از رژگونه ‌هایی که‌ رنگ بسیار ملایمی دارند، استفاده کنید؛ چرا که نور روز موجب می ‌شود آرایش‌های غلیظ و سنگین ‌تر دیده شود. در عوض در شب و برای مهمانی ‌های شبانه مناسب است از رژگونه ‌های پررنگ‌ تر استفاده کنید تا جذاب ‌تر به چشم بیایید.

زیرسازی را فراموش نکنید

برای اینکه آرایش گونه شما زیبایی فوق العاده ای داشته باشد، رژگونه کرمی یا پودری ‌تان را باید روی پایه خوبی از پوست‌ تان بزنید. برای یک زیرسازی خوب می‌توانید قبل از رژگونه از کرم پودر یا کرم BB سبک استفاده کنید.


این مطلب را از دست نده: این BB‌ کرم که همه میگن چیه؟


از مقدار کمی رژگونه استفاده کنید

استفاده به میزان مناسب می تواند نه باعث سنگینی آرایش و نه باعث کم رنگی آن شود همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که تعادل در هر کاری لازم است.

مارک خوب

حتما مارک مناسبی تهیه کنید تا هم ماندگاری بالایی داشته باشد و هم جنس آن به گونه ای باشد که به پوست شما آسیب نزند.


حتما بخوانید: معرفی 5 تا از بهترین مارک رژگونه به انتخاب عریس


ممنون از اینکه وقت گذاشتی (: اگر از مقاله خوشت اومد یه سری به بقیه هم بزن.

***مطالعه بیشتر***

دوره های تخصصی گریم و میکاپ آکادمی عریس

بزن رو لینک و ثبت نام کن

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : 9 ترفند خیره کننده برای آرایش گونه ها
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری