با انواع روش های اکستنشن مو آشنا شوید

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

با انواع روش های اکستنشن مو آشنا شوید

پایگاه دانش آکادمی عریس، امروز در این مقاله می خواهیم تا با انواع روش های اکستنشن مو آشنا شویم پس تا ادامه مطلب با ما هماره باشید.


حتما بخوانید: برای انجام اکستنشن مو چه وسایلی نیاز است؟


اکستنشن مو کلیپسی یا اکستنشن مو گیره ‌ای

اکستنشن مو به کمک گیره یا کلیپس روش اکستنشن موقت است که به راحتی قابل نصب و جدا کردن می ‌باشد. اکستنشن مو کلیپسی ساده ترین روش برای بلند تر کردن و پرحجم‌ تر کردن مو ها است. در این روش مو های طبیعی یا مصنوعی به کمک گیره ‌هایی به همدیگر وصل می‌ شوند و شما به آسانی می ‌توانید آن را در خانه و مدت کمتر از ۱۰ دقیقه روی موهای خودتان درست کنید.

اکستنشن مو با نوار چسب

اکستنشن مو با نوار چسب یکی از روش‌های نیمه دائمی اکستنشن ‌مو است. این روش بعد از اکستنشن مو کلیپسی از جمله پر طرفدار ترین و راحت ترین روش‌ های اکستنشن مو برای نصب و جدا کردن است. این نوع اکستنشن مو مانند روش کلیپسی توسط خود فرد قابل اجرا نیست و برای نصب لازم است به یک آرایشگر حرفه ‌ای و آموزش دیده مراجعه کنید. نوارهایی که برای این نوع مورد استفاده قرار می ‌گیرند دارای عرضه چهار سانتی ‌متر هستند که بر روی مو های شما چسبیده می ‌شوند. اکستنشن مو با نوار چسب به دلیل اینکه روی تار های زیادی از مو نصب می ‌شود، احتمال کشیدگی و شکستگی موهای طبیعی شما را نخواهد داشت.

اکستنشن مو حلقه‌ ای و میکرو حلقه

یکی دیگر از روش‌ های اکستنشن، اکستنشن مو حلقه ‌ای و میکرو حلقه ‌ای است. در این روش تعدادی از تار های موی سر شما به حلقه‌ هایی از اکستنشن ‌مو وصل می ‌شوند. این حلقه ‌ها در کف سر شما به طور منظم در کنار همدیگر قرار می‌گیرند. یکی از خوبی های اکستنشن مو حلقه ‌ای و میکرو حلقه رسیدن اکسیژن کافی به کف سر شما است. اگر دوست دارید مو های خود را ببنید یا لازم است مدت زمان زیادی روسری و مقنعه به سر داشته باشید، اکستنشن مو حلقه پیشنهاد بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

اکستنشن حرارتی یا اکستنشن به کمک چسب

اکستنشن چسبی یا اکستنشن حرارتی با استفاده از چسب‌ های حرارتی روی مو های طبیعی شما قرار می ‌گیرد. این روش در مقایسه با روش‌ های دیگر برای افرادی که دارای تار های موی نازک هستند انتخاب مناسب تری است. اگر مو های شما در اثر رنگ کردن یا دکلره دچار آسیب شده است، اکستنشن حرارتی انتخاب خوبی برای شما نخواهد بود چرا که استفاده از دستگاه گرم کننده برای چسباندن مو های اضافی موجب آسیب دیدن تار های اصلی موی شما می ‌شود. اکستنشن حرارتی نسبت به سایر اکستنشن ‌ها گران تر است و به خاطر استفاده از چسب لازم است قبل از انجام اکستنشن تست حساسیت روی پوست کف سر شما انجام بگیرد.

اکستنشن مو با دوخت

اکستنشن مو با دوخت یا اکستنشن مو با بافت معمولاً با استفاده از روش میکرو حلقه هم انجام می‌ شود. در بسیاری از موارد آرایشگران به کمک نخ و سوزن رشته ‌های موی اضافی را به مو های موجود در سر شما می بندند. اکستنشن با دوخت با بافت انتخاب خوبی برای افرادی است که تار های موی آنها ضخیم می‌ باشد. این روش نسبت به روش ‌های قبلی در بسیاری از موارد موجب اذیت پوست کف سر شما به خاطر کشیده شدن تار های مو می‌ شود.


پیشنهاد نویسنده: 6 نکته مهم که باید قبل و بعد از انجام اکستنشن مو بدونی


ممنون از اینکه وقت گذاشتی (: اگر از مقاله خوشت اومد یه سری به بقیه هم بزن.

***مطالعه بیشتر***

دوره های تخصصی اکستنشن مو آکادمی عریس

بزن رو لینک و ثبت نام کن

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : با انواع روش های اکستنشن مو آشنا شوید
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری