هر آنچه که باید از تونر مو بدونی

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

هر آنچه که باید از تونر مو بدونی

پایگاه دانش آکادمی عریس، تونر مو یک محصول آرایشی است که برای تقویت و بهبود حالت و سلامت موها استفاده می‌شود. این محصول عمدتاً به عنوان قدمی اضافی در روتین مراقبت از موها استفاده می‌شود و می‌تواند به صورت اسپری یا مایع موجود باشد.


حتما بخوانید: محصول شگفت انگیزی به نام سرم مو


عملکرد تونر مو

تونر مو دارای عملکرد‌های متعددی است که به موها کمک می‌کند تا بهترین حالت و شرایط را داشته باشند. این محصول معمولاً شامل موادی مانند آب، الکل، عصاره‌های گیاهی، روغن‌های طبیعی و مواد آرایشی است. هر یک از این مواد دارای خواص منحصر به فردی هستند که به موها کمک می‌کنند.

کاربردهای تونر مو

تقویت موها: تونر مو می‌تواند به موها کمک کند تا قوی‌تر شوند و از شکنندگی و آسیب دیدگی جلوگیری کند. این محصول می‌تواند به ساختار موها حالتی محکم‌تر و مقاوم‌تر بدهد و از ایجاد تراکم و حجم در موها نیز جلوگیری کند.

رطوبت رسانی: تونر مو می‌تواند به موها رطوبت لازم را بدهد و از خشکی و خارش موها جلوگیری کند. این محصول می‌تواند موها را مرطوب نگه داشته و از ایجاد لایه‌های خشک و ضعیف در موها جلوگیری کند.

تنظیم روغن مو: تونر مو می‌تواند به تنظیم میزان روغن طبیعی موها کمک کند. برخی از تونرها می‌توانند روغن زیاد را جذب کنند و از موها خشک و چرب جلوگیری کنند. همچنین، برخی از تونرها می‌توانند تولید روغن زیاد را کاهش دهند و از موها چرب و چربی‌دار جلوگیری کنند.

حفظ رنگ مو: برخی از تونرها حاوی عصاره‌های گیاهی و مواد آرایشی هستند که به حفظ رنگ مو کمک می‌کنند. این تونرها می‌توانند از فروکش کردن رنگ مو جلوگیری کنند و موها را درخشان و زیبا نگه دارند.

سخن آخر

در نهایت، استفاده از تونر مو می‌تواند به موها احساسی از تمیزی و تازگی بدهد و آنها را آماده استایل کردن کند. استفاده منظم از این محصول می‌تواند به بهبود کیفیت موها و ایجاد حالتی مطلوب در آنها کمک کند.


پیشنهاد نویسنده: حتما این مواد مغذی به موهات برسون!


ممنون از اینکه وقت گذاشتی (: اگر از مقاله خوشت اومد یه سری به بقیه هم بزن.

***مطالعه بیشتر***

دوره های تخصصی مراقب پوست آکادمی عریس

بزن رو لینک و ثبت نام کن

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : هر آنچه که باید از تونر مو بدونی
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری