6 راهکار برای مراقبت از مو های خشک مخصوص آقایان

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

6 راهکار برای مراقبت از مو های خشک مخصوص آقایان

پایگاه دانش آکادمی عریس، موهای خشک و آسیب دیده می توانند تجربه ناراحت کننده ای برای هر آقا باشند. موهای خشک دارای برخی مشکلات مانند شکنندگی، لطافت کم، خارش و ریزش بیشتر هستند. به خوشبختی، با رعایت چند راهکار ساده، می توانید موهای خشک خود را ترمیم کنید و به آنها زندگی بیشتری ببخشید. در این مقاله، راهکارهای مراقبت از موهای خشک آقایان را بررسی خواهیم کرد.


حتما بخوانید: چرا پوست من انقدر خشک میشه؟


استفاده از شامپو و محصولات طبیعی

استفاده از شامپو ها و محصولاتی که حاوی مواد شیمیایی سنگین نیستند، می تواند به موهای خشک کمک کند. بهتر است شامپو های حاوی مواد طبیعی مانند روغن آرگان و آلوئه ورا انتخاب کنید. این مواد به موهای خشک تغذیه می دهند و آنها را نرم و لطیف می کنند.

استفاده از محصولات مرطوب کننده

استفاده از محصولات مرطوب کننده مانند کرم مرطوب کننده و روغن موها، می تواند موهای خشک را تغذیه و ترمیم کند. این محصولات باعث حفظ رطوبت در موها می شوند و آنها را نرم و لطیف می کنند.

استفاده از کمپرس

استفاده از کمپرس یا حوله گرم بر روی موهای خشک می تواند به ترمیم و تقویت آنها کمک کند. دمای حوله گرم باعث باز شدن مسام مویی می شود و موها را به راحتی تغذیه می کند. پس از استفاده از کمپرس، می توانید محصولات مرطوب کننده را بر روی موهایتان استفاده کنید.

استفاده از ماسک مو

استفاده از ماسک مو یک بار در هفته می تواند به ترمیم و تغذیه موهای خشک کمک کند. ماسک موها حاوی مواد تغذیه کننده مانند روغن آرگان، عسل و مواد طبیعی دیگر هستند که به موها رطوبت و تغذیه می دهند.

استفاده از کمترین حرارت

استفاده از حرارت زیاد مانند اتو کردن و سشوار کردن می تواند موهای خشک را بیشتر آسیب برساند. بهتر است از حرارت کمتر استفاده کنید و از محصولات حفاظتی مانند اسپری حفاظتی قبل از استفاده از حرارت استفاده کنید.

مراقبت از تغذیه

تغذیه صحیح و متنوع می تواند به تقویت موهای خشک کمک کند. مواد غذایی غنی از ویتامین ها و مواد مغذی مانند ماهی، آووکادو و میوه ها و سبزیجات تازه را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

سخن آخر

در نتیجه، با رعایت راهکارهای مراقبت از موهای خشک آقایان، می توانید موهای خشک خود را ترمیم کنید و آنها را نرم و لطیف کنید.


پیشنهاد نویسنده: راهکاری مناسب برای از بین بردن خشکی مو


ممنون از اینکه وقت گذاشتی (: اگر از مقاله خوشت اومد یه سری به بقیه هم بزن.

***مطالعه بیشتر***

دوره های تخصصی کراتینه و احیا آکادمی عریس

بزن رو لینک و ثبت نام کن

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : 6 راهکار برای مراقبت از مو های خشک مخصوص آقایان
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری