روغن کندش، ناجی مو های آسیب دیده

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

روغن کندش، ناجی مو های آسیب دیده

پایگاه دانش آکادمی عریس، روغن کندش یکی از محصولات پرطرفدار در حوزه مراقبت از مو است که به عنوان یک محصول طبیعی و سالم برای رسیدن به موهایی سالم و درخشان معرفی شده است. این روغن از دانه‌های درخت کندش استخراج می‌شود و برتری‌های فراوانی در حوزه بهداشت و زیبایی مو دارد.


حتما بخوانید: تغذیه و ترمیم پوست به کمک روغن زیتون


تغذیه و تقویت موها

یکی از خواص برجسته روغن کندش، تغذیه و تقویت موهاست. این روغن دارای مواد مغذی مهمی مانند ویتامین E، اسیدهای چرب امگا 3 و 6 و آنتی‌اکسیدان‌های قوی است که به موها انرژی می‌بخشد و آنها را تقویت می‌کند. با استفاده منظم از روغن کندش، موها رشد سریعتری خواهند داشت و مشکلات مربوط به شکنندگی و ترک خوردگی نیز کاهش خواهند یافت.

مرطوب‌کننده قوی

علاوه بر تغذیه موها، روغن کندش همچنین به عنوان یک مرطوب‌کننده قوی عمل می‌کند. این روغن قابلیت نرم کنندگی موها را بهبود می‌بخشد و آنها را از خشک شدن و تر، لطیف‌تر می‌کند. این ویژگی به خصوص برای افرادی که موهای خشک و آسیب دیده دارند بسیار مفید است.

خاصیت ضد قارچ و ضد التهاب

روغن کندش همچنین دارای خاصیت ضد قارچ و ضد التهاب است. به عنوان یک ضد قارچ طبیعی، این روغن به موها کمک می‌کند تا از التهابات و خارش‌های موجب شیوع شوره و ترک‌های سر جلوگیری کند. همچنین، خواص ضد التهابی آن کمک می‌کند تا احتمال تحریک پوست و قرمزی را در اثر استفاده از محصولات شیمیایی کاهش دهد.

ضد ریزش مو

روغن کندش همچنین می‌تواند به عنوان یک محصول ضد ریزش مو عمل کند. این روغن به پوست سر کمک می‌کند تا پوست سر را تقویت کرده و ریشه‌های مو را بهبود بخشد. با استفاده منظم از روغن کندش، میزان ریزش موها کاهش یافته و موها قوی‌تر و سالم‌تر خواهند شد.

سخن آخر

در نهایت، روغن کندش همچنین می‌تواند به عنوان یک محصول جلوگیری از ریزش مو عمل کند. این روغن به پوست سر کمک می‌کند تا پوست سر را تقویت کرده و ریشه‌های مو را بهبود بخشد. با استفاده منظم از روغن کندش، میزان ریزش موها کاهش یافته و موها قوی‌تر و سالم‌تر خواهند شد.

از آنجا که روغن کندش یک محصول طبیعی است، استفاده از آن برای موها بسیار ایمن است و احتمال بروز عوارض جانبی کم است. با این حال، قبل از استفاده از روغن کندش، بهتر است با یک متخصص مشورت کنید تا مطمئن شوید که این محصول برای شما مناسب است و هیچ حساسیت یا عوارض جانبی برای شما ایجاد نمی‌کند.

نتیجه گیری

در نتیجه، روغن کندش یک محصول طبیعی و موثر برای مراقبت از موها است که به تقویت، تغذیه و ترمیم موها کمک می‌کند. با استفاده منظم از این روغن، می‌توانید موهایی سالم، درخشان و قوی داشته باشید.


پیشنهاد نویسنده: فواید باور نکردنی روغن ماهی برای مو


ممنون از اینکه وقت گذاشتی (: اگر از مقاله خوشت اومد یه سری به بقیه هم بزن.

***مطالعه بیشتر***

دوره های تخصصی کراتینه و احیا آکادمی عریس

بزن رو لینک و ثبت نام کن

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : روغن کندش، ناجی مو های آسیب دیده
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری