با گلاب به پوست و مو خود آرامش را هدیه کنید

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

با گلاب به پوست و مو خود آرامش را هدیه کنید

پایگاه دانش آکادمی عریس، گلاب یکی از محصولات طبیعی و ارگانیک است که از گل محمدی استخراج می‌شود و در طول تاریخ به عنوان یک ترکیب آرایشی و درمانی معروف بوده است. گلاب به عنوان یک ضد التهاب طبیعی و ضد عفونی کننده موثر است و به عنوان یک ترکیب مفید برای بهبود و آرامش پوست و موها شناخته می‌شود. در این مقاله، به بررسی مزایا و خواص گلاب برای پوست و مو می‌پردازیم.


حتما بخوانید: روغن شترمرغ، تقویت کننده فوق العاده پوست و مو


تسکین و آرامش

یکی از مزایای استفاده از گلاب برای پوست، تسکین و آرامش آن است. گلاب دارای خاصیت آنتی‌استرس است و می‌تواند به شما کمک کند تا از استرس روزمره رهایی یابید. استفاده از گلاب به عنوان یک تونر طبیعی برای پوست می‌تواند به شما کمک کند تا پوست خود را آرامش بخش کنید و آن را به یک حالت تازه و جوانانه بازگردانید.

خواص ضد التهابی گلاب

خواص ضد التهابی گلاب نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. استفاده از گلاب می‌تواند به کاهش التهابات پوست کمک کند و از آکنه، قرمزی و حساسیت‌های پوستی جلوگیری کند. در صورت استفاده منظم از گلاب، می‌توانید براحتی از مشکلات پوستی مانند جوانه‌ها، لکه‌ها و خارش‌ها کاسته و پوستی سالم و پرتلاش داشته باشید.

بهبود سلامت و روشنایی

علاوه بر این، گلاب می‌تواند به بهبود سلامت و روشنایی پوست کمک کند. این ترکیب طبیعی می‌تواند به عنوان یک روش موثر برای روشن کردن و تقویت پوست استفاده شود. استفاده از گلاب می‌تواند باعث بهبود رنگ پوست، کاهش لکه‌های تیره و پیگمانتاسیون ناخواسته و افزایش روشنایی پوست شود.

ماسک مو طبیعی

گلاب همچنین خواص مفیدی برای موها دارد. استفاده از گلاب به عنوان یک ماسک مو طبیعی می‌تواند به تغذیه و تقویت موها کمک کند و آن‌ها را از آسیب‌های روزمره محافظت کند. همچنین، گلاب می‌تواند به بهبود مشکلات مویی مانند شوره و خارش سر کمک کند و به موهای شما حالتی درخشنده و سالم ببخشد.

نتیجه گیری

در نتیجه، استفاده از گلاب برای پوست و موها می‌تواند مزایا و خواص زیادی داشته باشد. از طریق استفاده منظم از گلاب، می‌توانید پوست و موهایی سالم، آرامش بخش و جوانانه داشته باشید. بنابراین، توصیه می‌شود تا از خواص و مزایای گلاب برای بهبود و آرامش پوست و موها بهره‌برداری کنید.


پیشنهاد نویسنده: سلنیوم مدافع سلامتی پوست و مو شما


ممنون از اینکه وقت گذاشتی (: اگر از مقاله خوشت اومد یه سری به بقیه هم بزن.

***مطالعه بیشتر***

دوره های تخصصی مراقب پوست آکادمی عریس

بزن رو لینک و ثبت نام کن

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : با گلاب به پوست و مو خود آرامش را هدیه کنید
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری