معرفی بهترین کرم‌ های ضد آفتاب به انتخاب عریس

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

معرفی بهترین کرم‌ های ضد آفتاب به انتخاب عریس

پایگاه دانش آکادمی عریس، کرم‌ های ضد آفتاب از جمله محصولاتی هستند که برای محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید استفاده می شوند. این محصولات می توانند بر روی پوست حاکمیت داشته باشند و از آسیب های ناشی از نور خورشید جلوگیری کنند. با گسترش متنوعیت برندها و محصولات مختلف در بازار، ممکن است سرگیجه ای در انتخاب بهترین برند کرم ضد آفتاب برای خود به وجود آید. در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین برند های کرم‌ های ضد آفتاب می پردازیم.


حتما بخوانید: معرفی 5 تا از بهترین مارک رژگونه به انتخاب عریس


لاروا (La Roche-Posay)

برند لاروا (La Roche-Posay) یکی از محبوب ترین برندهای کرم‌ های ضد آفتاب است. این برند با داشتن فرمولاسیون منحصر به فرد، توانسته است بازخورد مثبت بسیاری را از مشتریان خود دریافت کند. کرم‌ های ضد آفتاب لاروا دارای فرمولاسیون سبکی هستند که به راحتی روی پوست جذب می شوند و حس نچسبی به پوست نمی دهند. همچنین این برند از فیلترهای معدنی استفاده می کند که قابلیت محافظت از پوست در برابر تمامی اشعه های خورشید را دارند.

نیوتروژنا (Neutrogena)

برند نیوتروژنا (Neutrogena) نیز از معروف ترین برندهای کرم‌ های ضد آفتاب است. این برند با داشتن فرمولاسیون اختصاصی خود، توانسته است جایگاه خود را در بازار تثبیت کند. کرم‌ های ضد آفتاب نیوتروژنا دارای عوامل مرطوب کننده هستند که پوست را نرم و لطیف می کنند. همچنین این برند برای تمامی انواع پوست ها، از پوست های خشک تا چرب مناسب است.

ویشی (Vichy)

برند ویشی (Vichy) نیز یکی از برندهای مطرح در زمینه کرم‌ های ضد آفتاب است. این برند با داشتن فرمولاسیون منحصر به فرد و استفاده از موادی مانند آب معدنی و ترمال آب، توانسته است خود را از دیگر برندها متمایز کند. کرم‌ های ضد آفتاب ویشی دارای فرمولاسیون سبکی هستند که به راحتی روی پوست جذب می شوند و از پوست حفاظت می کنند.

آون (Avène)

برند آون (Avène) نیز از برندهای معروف در زمینه کرم‌ های ضد آفتاب است. این برند با داشتن فرمولاسیون مهار کننده اثرات آفتاب، توانسته است جایگاه خود را در بازار تثبیت کند. کرم‌ های ضد آفتاب آون دارای ویتامین E است که پوست را تغذیه کرده و در برابر آسیب های ناشی از نور خورشید محافظت می کند.

نتیجه گیری

در نهایت، انتخاب بهترین برند کرم‌ های ضد آفتاب بستگی به نوع پوست و نیاز هر فرد دارد. همچنین توجه به عواملی مانند عوارض جانبی، قیمت و موجودیت محصولات نیز می تواند در انتخاب بهترین برند کمک کند. با مطالعه و بررسی معرفی شده در این مقاله، امیدواریم که بتوانید برند کرم‌ ضد آفتابی که به نیازهای شما پاسخگو است را پیدا کنید.


پیشنهاد نویسنده: بهترین مارک کرم مرطوب کننده به انتخاب عریس


ممنون از اینکه وقت گذاشتی (: اگر از مقاله خوشت اومد یه سری به بقیه هم بزن.

***مطالعه بیشتر***

دوره های تخصصی مراقب پوست آکادمی عریس

بزن رو لینک و ثبت نام کن

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : معرفی بهترین کرم‌ های ضد آفتاب به انتخاب عریس
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری