خواص ماسک قهوه برای صورت و مو

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

خواص ماسک قهوه برای صورت و مو

پایگاه دانش آکادمی عریس، ماسک قهوه از جمله راه‌های طبیعی و ساده‌ای است که می‌تواند به بهبود و زیبایی پوست صورت و مو کمک کند. قهوه حاوی موادی است که قدرت ضد اکسیدانی و ضد التهابی بالایی دارند. در ادامه به بررسی برخی از خواص ماسک قهوه برای صورت و مو می‌پردازیم.


حتما بخوانید: از خواص ماسک جلبک دریایی برای پوست آگاهی!


افزایش تولید کلاژن

قهوه حاوی کافئین است که می‌تواند تولید کلاژن را در پوست افزایش دهد. کلاژن مسئولیت حفظ سلامت و جوانی پوست را دارد. با استفاده از ماسک قهوه، می‌توانید پوست خود را تقویت کرده و علائم پیری را کاهش دهید.

تقویت سلول‌های پوست

قهوه حاوی عناصری مانند منیزیم، پتاسیم و روی است که می‌تواند به تقویت سلول‌های پوست کمک کند. این عناصر باعث حفظ رطوبت و انعطاف‌پذیری پوست می‌شوند و در نتیجه پوست نرم و لطیفی دارد.

از بین بردن سلول‌های مرده

قهوه دارای خاصیت اسکراب است و می‌تواند سلول‌های مرده را از پوست بردارد. با استفاده از ماسک قهوه، می‌توانید پوست خود را تمیز و براق کنید و به جوانی آن بیافزایید.

کاهش التهاب پوست

قهوه دارای خواص ضد التهابی است که می‌تواند به کاهش التهاب‌های پوستی کمک کند. با استفاده از ماسک قهوه، می‌توانید علائم آکنه و قرمزی پوست را کاهش دهید و به پوستی سالم و زیبا دست یابید.

تقویت رشد مو

قهوه می‌تواند به تقویت رشد مو کمک کند. ماسک قهوه می‌تواند فولیکول‌های مو را تقویت کرده و به رشد موهای سالم و قوی کمک کند.

روش استفاده

برای استفاده از ماسک قهوه برای صورت و مو، می‌توانید یک قاشق قهوه آسیاب شده را با یک قاشق عسل و یک قاشق روغن نارگیل مخلوط کرده و به آرامی بر روی پوست صورت و مو خود ماساژ دهید. سپس برای ۱۵-۲۰ دقیقه صبر کنید و با آب گرم بشویید. این ماسک را هفته‌ای ۲-۳ بار استفاده کنید تا بهترین نتیجه را ببینید.

نتیجه گیری

در نتیجه، ماسک قهوه می‌تواند به بهبود و زیبایی پوست صورت و مو کمک کند. این ماسک دارای خواصی مانند افزایش تولید کلاژن، تقویت سلول‌های پوست، از بین بردن سلول‌های مرده، کاهش التهاب پوست و تقویت رشد مو است. با استفاده منظم از این ماسک، می‌توانید به پوستی سالم و جوان نیز دست یابید.


پیشنهاد نویسنده: براحتی تو خونه برای خودت ماسک آلوئه ورا درست کن


ممنون از اینکه وقت گذاشتی (: اگر از مقاله خوشت اومد یه سری به بقیه هم بزن.

***مطالعه بیشتر***

دوره های تخصصی مراقب پوست آکادمی عریس

بزن رو لینک و ثبت نام کن

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : خواص ماسک قهوه برای صورت و مو
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری