ترند های جدید دنیای میکاپ

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

ترند های جدید دنیای میکاپ

پایگاه دانش آکادمی عریس، با گسترش روز افزون صنعت زیبایی و میکاپ، همواره ترندهای جدیدی در این حوزه به وجود می آیند که طرفداران بسیاری را به خود جلب می کنند. همچنین، با پیشرفت تکنولوژی و رشد رسانه های اجتماعی، دسترسی به اطلاعات و آموزش های مربوط به میکاپ آسان تر شده است و این باعث شده تا ترندهای میکاپ به سرعت در سراسر جهان منتشر شوند. در این مقاله، به بررسی برخی از ترندهای دنیای میکاپ می پردازیم.

استفاده از محصولات طبیعی و آرایش های سبک

یکی از ترندهایی که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است، استفاده از محصولات طبیعی و آرایش های سبک است. طرفداران زیادی این روش را برای حفظ سلامت پوست خود و جلوگیری از تحریک های مضر استفاده می کنند. محصولات طبیعی مانند روغن های گیاهی و عصاره های گیاهی به خصوص در ترند آرایش های روزانه و آرایش های طبیعی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

استفاده از رنگ های جسورانه و غیرمعمول

ترند دیگری که در دنیای میکاپ مشاهده می شود، استفاده از رنگ های جسورانه و غیرمعمول است. آرایشگران حرفه ای و طراحان میکاپ اکنون از رنگ هایی مثل آبی ، بنفش ، نارنجی و حتی سبز در آرایش های خود استفاده می کنند. این رنگ ها به آرایش چشم و لب زیبایی و جذابیتی خاص می بخشند و برخلاف رنگ های معمولی مانند قهوه ای و سیاه، تمایلی به تفاوت و اصالت نشان می دهند.

ماسکاراهای حجم دهنده

ترند بعدی که در دنیای میکاپ رواج یافته است، استفاده از ماسکاراهای حجم دهنده و ترکیبی از ماسکاراهای مختلف است. این روش باعث می شود که مژه ها بزرگتر و ضخیم تر به نظر برسند و چشمان بزرگتر و جذاب تر به نظر بایند. این ترند بسیار مورد توجه قرار گرفته است و به سرعت در سراسر جهان رواج یافته است.

ماسک های ژله ای

ترند بعدی در دنیای میکاپ استفاده از ماسک های ژله ای است. این ماسک ها باعث می شوند پوست صورت مرطوب و لطیف تر به نظر برسد و در عین حال خشکی را کاهش دهند. این ماسک ها علاوه بر اینکه پوست را مرطوب و نرم می کنند، از ترک های صورت جلوگیری می کنند و به پوست انرژی می دهند.

سخن آخر

در نهایت، ترند دیگری که در دنیای میکاپ قابل مشاهده است، استفاده از رژ لب های زنانه و مردانه است. در گذشته، رژ لب معمولا به عنوان یک محصول مختص به زنان در نظر گرفته می شد، اما اکنون مردان نیز از رژ لب استفاده می کنند. رژ لب های مردانه معمولا در رنگ های طبیعی و کم رنگ تر تولید می شوند، اما این ترند نشان می دهد که آرایشگران حرفه ای به دنبال تغییر و تحول در تعریف جنسیت هستند.

نتیجه گیری

با توجه به ترندهای همیشه در حال تغییر دنیای میکاپ، همواره شما می توانید با جستجو و پیگیری آخرین روند ها و مد ها، آرایش های جدیدی را امتحان کنید و به روز بمانید. اهمیت آموزش و آگاهی از ترندهای میکاپ در این صنعت بسیار بزرگ است و با روزهای گذشته، ترندهای جدید و جذابی در این حوزه به وجود خواهند آمد.

ممنون از اینکه وقت گذاشتی (: اگر از مقاله خوشت اومد یه سری به بقیه هم بزن.

***مطالعه بیشتر***

دوره های تخصصی گریم و میکاپ آکادمی عریس

بزن رو لینک و ثبت نام کن

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : ترند های جدید دنیای میکاپ
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری