چگونه ناخن های خود را تقویت کنیم تا دیگر نشکند

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

چگونه ناخن های خود را تقویت کنیم تا دیگر نشکند

پایگاه دانش آکادمی عریس، ناخن های قوی و سالم، علاوه بر ظاهر زیبا، نشانه ای از سلامت عمومی بدن ما هستند. اما بسیاری از افراد با مشکل شکستن و ضعیف شدن ناخن های خود روبرو هستند. در این مقاله، به برخی از روش های موثر برای تقویت ناخن ها پرداخته خواهد شد.

مراقبت مناسب از ناخن ها

مراقبت مناسب از ناخن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. برای شروع، ناخن های خود را هموار کنید و به شکل دلخواه خود بپوشانید. همچنین، از ابزارهایی مانند فایل ناخن استفاده کنید تا آنها را به طور منظم شکل دهید و پوست اضافی را از اطراف ناخن ها بردارید. هنگام استفاده از ابزارهای ناخن، مطمئن شوید که آنها تمیز و بهداشتی هستند تا به عفونت ناخن ها جلوگیری شود.

استفاده از محصولات تقویت کننده ناخن

در بازار، محصولات متعددی برای تقویت ناخن ها وجود دارد که شامل لاک ها، روغن ها و کرم ها می شوند. این محصولات حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مفیدی هستند که به ناخن ها کمک می کنند قوی تر شوند. استفاده منظم از این محصولات می تواند به تقویت ناخن ها و جلوگیری از شکستن آنها کمک کند.

مصرف مواد غذایی سالم

تغذیه مناسب و مصرف مواد غذایی سالم می تواند به تقویت ناخن ها کمک کند. مواد غذاییی مانند ماهی، گوشت، سبزیجات، میوه ها، مغز ها و مواد غذایی حاوی ویتامین های A، C، D و E، روی و کلسیم برای تقویت ناخن ها بسیار مفید هستند. همچنین، مصرف مواد غذایی غنی از پروتئین مانند تخم مرغ و لوبیا نیز به تقویت ناخن ها کمک می کند.

محافظت در مقابل عوامل خارجی

استفاده از دستکش ها و محافظ های ناخن در معرض عوامل خارجی مانند آب، محلول های شیمیایی قوی و ضربه های مکرر می تواند به تقویت ناخن ها کمک کند. همچنین، در هنگام استفاده از آب گرم برای شستشوی دست ها، استفاده از صابون نرم و مرطوب کردن ناخن ها و پوست دور آنها بسیار مهم است.

استفاده از مکمل های تقویت کننده ناخن

در صورتی که با تغذیه مناسب و استفاده از محصولات تقویت کننده ناخن ها نتیجه مطلوبی نداشته باشید، می توانید به مکمل های تقویت کننده ناخن روی بیاورید. این مکمل ها شامل ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای چرب مفید می شوند که به تقویت و بهبود سلامت ناخن ها کمک می کنند. قبل از مصرف هر گونه مکمل، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

سخن آخر

در نهایت، تقویت ناخن ها نیازمند صبر و پیوستگی است. نتایج به طور معمول زمانی برای مشاهده می آیند و تمرین منظم از اهمیت بالایی برخوردار است. با رعایت این روش ها و اصول، می توانید ناخن های قوی و سالمی داشته باشید که دیگر نشکنند.

ممنون از اینکه وقت گذاشتی (: اگر از مقاله خوشت اومد یه سری به بقیه هم بزن.

***مطالعه بیشتر***

دوره های تخصصی طراحی ناخن آکادمی عریس

بزن رو لینک و ثبت نام کن

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : چگونه ناخن های خود را تقویت کنیم تا دیگر نشکند
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری