مهم ترین مراحل آرایش چشم چیستند؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

مهم ترین مراحل آرایش چشم چیستند؟

پایگاه دانش آکادمی عریس، آرایش چشم، یکی از مهمترین مراحل آرایش صورت است که در آن از ابزارها و روش‌های مختلفی استفاده می‌شود تا چشمان را به طور جذاب و زیبا نمایان کند. این مراحل، شامل تمیز کردن چشم، استفاده از پایه، اعمال سایه‌ها و خطوط، استفاده از مداد چشم و رژلب است.

اولین مرحله در آرایش چشم

اولین مرحله در آرایش چشم، تمیز کردن چشم است. قبل از هر چیز، باید از پاک بودن چشمان اطمینان حاصل کرد. با استفاده از یک پاک کننده چشمان یا محلول شستشو، باید از هرگونه آلودگی و آرایش قبلی چشمان خود را تمیز کنید.

استفاده از پایه

بعد از تمیز کردن چشم، می‌توان از یک پایه استفاده کرد تا به ماندگاری آرایش کمک کند. پایه‌های چشم معمولاً در قالب کرم یا ژل می‌آیند که باید به طور یکنواخت و روی چشم پخش شود. این پایه‌ها به چشمان رطوبت می‌بخشند و خطوط و سایه‌ها را قابل پخش کردن می‌کنند.

استفاده از سایه‌ها و خطوط

بعد از استفاده از پایه، مرحله بعدی آرایش چشم استفاده از سایه‌ها و خطوط است. انتخاب رنگ سایه‌ها بستگی به سلیقه شما و رنگ چشمانتان دارد. برای آرایش روزانه، معمولاً از رنگ‌های طبیعی مانند قهوه‌ای، بژ و نیود استفاده می‌شود. اما برای آرایش شب، می‌توان از رنگ‌های تیره و براق مانند مشکی، طوسی و بنفش استفاده کرد. با استفاده از برس چشم، سایه‌های مورد نظر را روی پلک‌ها پخش کنید و آن‌ها را به طور یکنواخت بکشید. سپس می‌توانید با استفاده از برس خط چشم، خطوطی بر روی لبه پلک بکشید تا چشمانتان عمق و تعریف بیشتری بگیرند.

استفاده از مداد چشم

مرحله بعدی آرایش چشم استفاده از مداد چشم است. مداد چشم می‌تواند چشمان را تیره‌تر نشان دهد و آن‌ها را بزرگتر نمایان کند. با استفاده از مداد چشم، باید دقت کنید که خیلی نزدیک به خط چشم نرود و باعث تحریک چشم نشود. می‌توانید از مداد چشم سفید هم استفاده کنید تا چشمانتان بزرگتر و بیشتر پریدگی داشته باشند.

در نهایت

در نهایت، آرایش چشم را با استفاده از رژلب کامل کنید. انتخاب رنگ رژلب نیز بستگی به ترجیح شما دارد. برای آرایش روزانه، از رنگ‌های طبیعی مانند صورتی و شفقتی استفاده کنید. اما برای آرایش شب، می‌توانید از رنگ‌های قرمز و قهوه‌ای تیره استفاده کنید. رژلب را با دقت روی لبهای خود بکشید تا لبها به طور یکنواخت رنگ شوند.

سخن آخر

بنابراین، مراحل آرایش چشم شامل تمیز کردن چشم، استفاده از پایه، اعمال سایه‌ها و خطوط، استفاده از مداد چشم و رژلب است. با دنبال کردن این مراحل و با استفاده از ابزارهای مناسب، می‌توانید چشمانی زیبا و جذاب داشته باشید.

ممنون از اینکه وقت گذاشتی (: اگر از مقاله خوشت اومد یه سری به بقیه هم بزن.

***مطالعه بیشتر***

دوره های تخصصی گریم و میکاپ آکادمی عریس

بزن رو لینک و ثبت نام کن

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : مهم ترین مراحل آرایش چشم چیستند؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری