درخشانی با برنزه کننده صورت (Bronzer)

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

درخشانی با برنزه کننده صورت (Bronzer)

پایگاه دانش آکادمی عریس، برنزه کننده صورت (Bronzer) یک محصول آرایشی است که به منظور ایجاد رنگ برنزه و تیره‌تر به پوست صورت استفاده می‌شود. این محصول به عنوان یک جایگزین برای ایجاد تندی و رنگدانه در پوست به کار گرفته می‌شود و برخلاف برنزه کردن پوست با اشعه‌ی مضر آفتاب، برنزه کننده صورت به صورت غیرمضر و بدون خطر استفاده می‌شود.

استفاده از برنزه کننده صورت

استفاده از برنزه کننده صورت به عنوان یک محصول آرایشی، امکان ایجاد ظاهری جلا و درخشش در پوست صورت را فراهم می‌کند. با استفاده از این محصول، می‌توان پوست را مات و بی‌براق کرده و ظاهری سالم و تازه به صورت بخشید. همچنین، برنزه کننده صورت می‌تواند به صورت تضادی برای رنگ پوست شما عمل کند و با ایجاد رنگ برنزه، پوست را برجسته و شاداب نشان دهد.

استفاده از برنزه کننده صورت یکی از روش‌های معمول برای ایجاد ظاهری سالم و تندی در پوست است. این محصول به ویژه برای افرادی که پوستی کمرنگ و فاقد رنگدانه هستند، مناسب است. با استفاده از برنزه کننده صورت، می‌توان رنگدانه مصنوعی به پوست اضافه کرده و رنگ طبیعی پوست را تقویت کرد.

انواع مختلف

برنزه کننده صورت در انواع مختلف و با رنگ‌های متنوعی در بازار موجود است. برخی از این محصولات در قالب پودر، برخی در قالب کرم و برخی در قالب خطوط و قلم‌های آرایشی عرضه می‌شوند. همچنین، برخی از برنزه کننده‌ها دارای رنگدهی قوی‌تری هستند که برای ایجاد برنزه‌ی شدیدتر و مؤثرتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بسیار آسان

استفاده از برنزه کننده صورت نیز بسیار آسان است. برای استفاده از این محصول، کافیست یک مقدار کمی از آن را روی پوست صورت خود بمالید و به آرامی به سمت خطوطی که می‌خواهید برجسته شوند، بکشید. سپس با استفاده از انگشتان خود یا یک برس آرایشی، برنزه کننده را به آرامی در پوست مالید تا به صورت یکنواخت در آمده و تراکم مناسبی داشته باشد.

در نتیجه

در نتیجه، برنزه کننده صورت یک محصول آرایشی کاربردی است که به منظور ایجاد رنگ برنزه و تیره‌تر در پوست صورت استفاده می‌شود. استفاده از این محصول می‌تواند به پوست صورت شما جلا و درخشش بدهد و رنگدانه را تقویت کند. همچنین، با استفاده از برنزه کننده صورت می‌توانید ظاهری سالم و تازه به پوست خود بدهید و برنزه کردن پوست با این محصول بدون خطر اشعه‌ی مضر آفتاب است.

ممنون از اینکه وقت گذاشتی (: اگر از مقاله خوشت اومد یه سری به بقیه هم بزن.

***مطالعه بیشتر***

دوره های تخصصی گریم و میکاپ آکادمی عریس

بزن رو لینک و ثبت نام کن

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : درخشانی با برنزه کننده صورت (Bronzer)
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری