همه چیز درباره کانتور (Contouring)

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

همه چیز درباره کانتور (Contouring)

پایگاه دانش آکادمی عریس، کانتور (Contouring) یک تکنیک آرایشی است که به کمک استفاده از رنگ‌های مختلف و سایه‌ها، قابلیت شکل‌دهی به چهره را دارد. این تکنیک به طور گسترده‌ای در صنعت آرایش استفاده می‌شود و توسط آرایشگران حرفه‌ای به منظور تغییر شکل و ابعاد چهره بهره می‌برد. از آنجا که این تکنیک می‌تواند شکل چهره را تغییر دهد، بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند تا ویژگی‌های خود را بهبود دهند و یا مشکلات ظاهری را پنهان کنند.

کانتور

برای اجرای کانتور (Contouring)، ابتدا باید از رنگ پایه مناسب استفاده کرد. سپس با استفاده از رنگی که دو تا سه تن پایه‌تر از پوست شماست، سایه روی در همه نقاطی که می‌خواهید کمتر آشکار شوند، استفاده می‌شود. این معمولاً در قسمت‌های تند پوست مانند خطوط نازک در پهلوی چانه، پیشانی و زیر گونه انجام می‌شود. سپس با استفاده از رنگی که یک تا دو تن روشن‌تر از پوست شماست، نقاطی که می‌خواهید برجسته شوند، روشن می‌شوند. این معمولاً در قسمت‌های برجسته پوست مانند بالای گونه، بینی و روی لب‌ها انجام می‌شود.

کانتور (Contouring) می‌تواند اثرات بسیاری در شکل چهره داشته باشد. با استفاده از این تکنیک، می‌توان به ظاهر باریک‌تر کردن غنیمتمندانه یک چهره گرد، تراز کردن یک چهره بلند و باریک و یا بهبود دادن قوس بینی پهن و کوتاه پرداخت. همچنین، کانتور (Contouring) می‌تواند منحنی‌های چهره را تعریف کند و به آن تعریق ببخشد. برخی از افراد از این تکنیک برای شفاف‌تر دیده شدن چانه یا افزایش اندازه لب‌ها استفاده می‌کنند.

استفاده از کانتور (Contouring) نیازمند تجربه و مهارت است. به دلیل اینکه این تکنیک ظاهر نهایی را تغییر می‌دهد، اشتباهات در اجرای آن می‌تواند به طور قابل توجهی تأثیر بگذارد. بنابراین، مهم است که قبل از شروع به استفاده از این تکنیک، به یک آرایشگر حرفه‌ای مراجعه کنید یا منابع و آموزش‌های موجود را به دقت مطالعه کنید.

در نهایت

در نهایت، کانتور (Contouring) یک تکنیک آرایشی موثر است که به افراد امکان می‌دهد شکل چهره خود را تغییر داده و ویژگی‌های خود را بهبود بخشند. با استفاده از این تکنیک، می‌توان به ظاهر باریک‌تر کردن چهره گرد، تراز کردن چهره بلند و باریک و یا بهبود دادن قوس بینی پهن پرداخت. اما به دلیل نیازمندی به تجربه و مهارت، مهم است که قبل از استفاده از این تکنیک، منابع و آموزش‌های موجود را به دقت مطالعه کنید یا به یک آرایشگر حرفه‌ای مراجعه کنید.

ممنون از اینکه وقت گذاشتی (: اگر از مقاله خوشت اومد یه سری به بقیه هم بزن.

***مطالعه بیشتر***

دوره های تخصصی گریم و میکاپ آکادمی عریس

بزن رو لینک و ثبت نام کن

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : همه چیز درباره کانتور (Contouring)
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری