مدرک بین المللی آرایشگری

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

مدرک بین المللی آرایشگری

مدرک بین المللی آرایشگری

مدرک بین المللی آرایشگری جز مدارکی است که به هنرجویان بعد از طی کردن مراحل یادگیری و قبولی در امتحان مربوطه اعطا می‌شود. برای اخذ این مدرک باید در یکی از آموزشگاه‌های وابسته به سازمان فنی حرفه ای ثبت نام کنید. آموزشگاه عریس یکی از معتبرترین آموزشگاه‌هایی است که در 22 لاین تخصصی مدرک بین المللی آرایشگری صادر می‌کند.

در رشته‌هایی که در ادامه بیان می‌شود، شما می‌توانید با قبولی در آزمون فنی حرفه ای مدرک بین المللی دریافت کنید.

مدرک بین المللی آرایشگری از مدارکی که آرایشگاه‌ها، آموزشگاه‌های خصوصی و یا شرکت‌ها اعطا می کنند، متفاوت می باشد.

مدارک آرایشگری کد پیگیری (ریجستری) با امکان استعلام را دارا می‌باشد. با توجه به کد درج شده در زیر مدرک ارائه شده با مراجعه به سایت مرکز ارائه دهنده امکان پیگیری آن فراهم می باشد.

این مدرک علاوه براین که در کشور‌های خارجی، معتبر و قابل استفاده می باشند. در ایران نیز می توان برای جلب اعتماد مشتریان از آن بهره برد.

اگر قصد مهاجرت داشته باشید و بخواهید در حوزه آرایشگری فعالیت کنید مهمترین مدرکی که به آن نیاز خواهید داشت، مدرک بین المللی آرایشگری است. در ایران نیز این مدرک بعنوان اعتمادسازی در بین مشتریان بعنوان رزومه کاری موثمر ثمر می باشد.

کاربرد مدرک بین المللی آرایشگری

این مدرک  تقریبا در 22 لاین تخصصی در زمینه‌های: زیبایی و مراقبتی صادر می‌شود که به شرح زیر است: گریم و میکاپ، گریم عروس، گریم سینمایی، گریم کودک، میکروفی، هرکات ، شینیون، بافت مو، اکستنشن، خدمات زیبایی مژه و ابرو ، کار با مواد شیمیایی، خدمات ناخن، خدمات ماساژ، مراقبت های پوست و مو، خدمات تلفیقی زیبایی پزشکی، تاتو بدن و … 

کاربرد اصلی این مدرک به مهاجرت مربوط می‌شود جایی‌که می‌خواهید در کشور های دیگر اقدام به فعالیت کنید. این مدرک حدودا در 54 کشور قابل پذیرش است. از آنجا که در این مدارک نوع دوره، استاد مربوطه و مقدار زمان صرف شده ذکر شده و بعد از قبولی به هنرجو اطلاق می‌شود. پس نشانه تخصص فرد مورد نظر نیز می باشد و می‌توان از آن به عنوان رزومه کاری و یا اثبات مهارت و جلب اعتماد مشتریان از آن بهره برد.

چه رشته هایی شامل صدور مدرک بین المللی آرایشگری میشوند؟
چه رشته هایی شامل صدور مدرک بین المللی آرایشگری میشوند؟

ویژگی مدرک بین المللی آرایشگری

دقت  کنید که این مدرک با سایر مدارک ارائه شده در آموزشگاه ها تفاوت دارد. مدرک بین المللی آرایشگری امکان ترجمه دارد و به راحتی می توانید به 54 کشور آن را برده و از آن استفاده کنید. البته به دلیل اینکه اکثر کشور ها  زبان انگلیسی را به عنوان زبان بین المللی می‌پذیرند احتمالا نیازی به ترجمه نباشد اما خاطرنشان باشید که مدارک بین المللی این ویژگی را دارا می‌باشند.

به دلیل تایید از سوی سازمان فنی حرفه ای این مدرک در کشور های عضو سازمان بین المللی کار و دادگستری ها قابل ترجمه و پذیرش می باشد.

اگر بخواهیم ویژگی اصلی این مدارک را بیان کنیم می توانیم به قابلیت استناد بودن و اعتبار بالای آن اشاره کنیم که از اهمیت بالایی برخوردار است.‌

چه رشته هایی شامل صدور مدرک بین المللی آرایشگری میشوند؟

دقت داشته باشید که شرکت کردن آقایان در این دوره ها بلامانع است و آقایان همانند بانوان امکان شرکت در این دوره ها و اخذ مدرک را دارا میباشند. این مدرک  تقریبا در 22 لاین تخصصی در زمینه‌های مختلفی آرایش بهداشتی اراِئه می شود،که به شرح ذیل است.

  • دوره های آموزشی گریم و میکاپ

  • دوره های آموزشی گریم عروس

  • دوره های آموزشی گریم سینمایی

  • دوره های آموزشی گریم کودک

  • دوره های آموزشی میکروفی

  • دوره های آموزشی هرکات

  • دوره های آموزشی شینیون

  • دوره های آموزشی بافت مو

  • دوره های آموزشی اکستنشن

  • خدمات زیبایی مژه و ابرو

  • دوره های آموزشی کار با مواد شیمیایی و نگ

  • خدمات ناخن

  • خدمات ماساژ

  • دوره های آموزشی مراقبت های پوست و مو

  • خدمات تلفیقی زیبایی پزشکی

  • دوره های آموزشی تاتو بدن، ابرو و…

آیا امکان مهاجرت از طریق مدرک بین المللی آرایشگری وجود دارد؟
آیا امکان مهاجرت از طریق مدرک بین المللی آرایشگری وجود دارد؟

آیا امکان مهاجرت از طریق مدرک بین المللی آرایشگری وجود دارد؟

مهاجرت از طریق آرایشگری یک امتیاز مثبت برای فعالان در این حوزه محسوب می‌شود. بسیاری از کشورها پذیرای افراد متخصص و فعال در این زمینه هستند. برای این کار باید حتما مدرک بین المللی آرایشگری را دریافت کرده باشید زیرا مهاجرت از طریق آرایشگری در واقع مهاجرت به واسطه تخصص می‌باشد.

اصلی ترین کشورهایی که از این حوزه مهاجرتی استقبال می‌کنند، کانادا و استرالیا می‌باشند، که برای پذیرش علاوه بر مدرک شرایط دیگری مانند، رزومه کاری، سن و موارد از این قبیل را دارا می‌باشند.

به عنوان مثال برای ورود به این دو کشور قوانین امتیازدهی وجود دارد. و اسیکل ورکر هرکسی بر اساس امتیازهای او مشخص می‌شود. برای  ورود به استرالیا شرایطی از قبیل مدرک و تسلط به زبان، مدرک تحصیلی، سن و سابقه کار مهم می‌باشد که از 100 امتیاز دهی می‌شود. حداقل نمره قبولی در این شرایط 60 است که کار چندان راحتی نمی‌باشد. اما با پذیرش در این آزمون و با ارائه مدرک بین المللی آرایشگری، اقامت دائم استرالیا را به دست خواهید آورد.

پذیرش کانادا نیز مانند پذیرش در استرالیا می‌باشد و فیلترهای اعمال شده شامل همان موارد ولی در  دو مرحله جدا است. حداقل کسب نمره در این شرایط 67 می‌باشد که بعد ازقبولی در مرحله اول باید در مرحله دوم نیز پذیرفته شوید تا بتوانید در یکی از پیشرفته ترین کشورهای اروپا مشغول به کار جذاب آرایشگری شوید.

نحوه دریافت مدرک بین المللی آرایشگری

همه‌ی افراد می‌توانند با شرکت در دوره های آرایشگری در هر حوزه‌ای که علاقه داشته باشند در یکی از معتبرترین آموزشگاه های بین المللی این مدرک را دریافت کنند.

آموزشگاه عریس در این مسیر پذیرای شما عزیزان است. شرکت در دوره های آموزشی عریس و کسب نمره قبولی سازمان فنی حرفه ای راه رسیدن به این مدرک می‌باشد.

همانطور که گفته شد شما می‌توانید از طریق کد ریجستری اصالت مدرک خود را پیگیری کنید و از آن برای کار های خود استفاده کنید.

صدور مدرک بین المللی ارایشگری در آموزشگاه عالی عریس

مرکز آموزش عالی  آرایشگری عریس بعنوان یک آموزشگاه بین المللی و معتبر در زمینه آموزشی و صدور اسناد و مدارک است.
 این آموزشگاه به‌صورت رسمی  در 7 کشور در مناطق آسیایی ، اروپایی ، استرالیا و آمریکای مرکزی، و همچنین  انجمن های زیبایی الحلیه ، QT ، AAV ، مرکز جهان KHOZA فعالیت دارد.
عریس با برخورداری از تاییدیه‌های لازم و انعقاد قراردادهای بین المللی با مراجع آکادمیک دولتی و خصوصی توانایی صدور مدارک بین المللی معتبر در 18 رشته زیبایی پزشکی، آرایشی، مراقبتی
، را دارا می باشد.

حدود مدت زمان شرکت در دوره‌های عریس متغیر می‌باشد، اما بطور تقریبی در حدود 20 روز می‌توانید با شرکت در جلسات حرفه ای آموزشگاه عالی عریس و بعد از کسب تاییدیه نهایی و نمره قبولی در امتحان سازمان فنی حرفه ای اقدام به دریافت مدرک خود کنید.

تمامی مدارک صادر شده در  مرکز عالی عریس دارای کد پیگیری (ریجیستری) بوده که ضمن اعتبار جهانی می‌تواند بعنوان یک سند معتبر و رزومه قدرتمند برای هنرجویان مورد استفاده قرار گیرد .

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : مدرک بین المللی آرایشگری
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری