درمان خانگی جوش های سر سیاه

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

درمان خانگی جوش های سر سیاه

پایگاه دانش آکادمی عریس، جوش های سر سیاه یکی از مشکلات پوستی رایج است که بسیاری از افراد با آن روبرو هستند. این نوع جوش ها به دلیل ترکیبی از چربی، خاک و سلول های مرده پوست، در مناطق پوستی مانند صورت، گردن و شانه ها شکل می گیرند. در صورتی که با جوش های سر سیاه مواجه هستید و می خواهید راهکاری برای درمان خانگی این مشکل پیدا کنید، در این مقاله به بررسی چندین روش خانگی برای درمان جوش های سر سیاه خواهیم پرداخت.

روش اول: استفاده از قند

یکی از روش های ساده و موثر برای درمان جوش های سر سیاه استفاده از قند است. شما می توانید قند را با کمی آب مخلوط کرده و به صورت یک پاک کننده طبیعی بر روی مناطق مبتلا به جوش های سر سیاه بمالید. قند به خوبی چربی ها را جذب می کند و می تواند به تمیز کردن مناطق مبتلا به جوش های سر سیاه کمک کند.

روش دوم: استفاده از عسل

عسل یکی دیگر از مواد طبیعی که می تواند در درمان جوش های سر سیاه موثر باشد است. عسل دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتری است که می تواند علائم جوش های سر سیاه را کاهش دهد. برای استفاده از عسل در درمان جوش های سر سیاه، می توانید کمی عسل را بر روی مناطق مبتلا به جوش ها بمالید و به مدت 15-20 دقیقه روی پوست بگذارید. سپس با آب گرم بشویید.

روش سوم: استفاده از گلاب

استفاده از گلاب نیز می تواند در درمان جوش های سر سیاه موثر باشد. گلاب دارای خواص ضد التهابی و ضد عفونی کننده است که می تواند به تسکین علائم جوش های سر سیاه کمک کند. شما می توانید کمی گلاب را بر روی پنبه ای بریزید و به آرامی روی مناطق مبتلا به جوش ها مالید. این روش را می توانید تا 2-3 بار در روز تکرار کنید.

روش چهارم: استفاده از عصاره آلوئه ورا

آلوئه ورا یکی از گیاهان طبیعی است که دارای خواص ضد التهابی و آنتی باکتریال است که می تواند در درمان جوش های سر سیاه موثر باشد. شما می توانید عصاره آلوئه ورا را بر روی مناطق مبتلا به جوش ها مالید و به مدت 15-20 دقیقه روی پوست بگذارید. سپس با آب گرم بشویید. این روش را می توانید روزانه تکرار کنید.

سخن آخر

در نهایت، اگر با جوش های سر سیاه مبتلا هستید، می توانید از روش های خانگی مذکور استفاده کنید. با این حال، در صورتی که مشکل شما پافشاری پوستی شدید است یا طولانی مدت ادامه دارد، بهتر است به پزشک مراجعه کنید تا روش های درمانی حرفه ای را برای شما تجویز کند. همچنین، از رژیم غذایی سالم و مراقبت های مناسب از پوست برخوردار شوید تا به پیشگیری از جوش های سر سیاه کمک کنید.

ممنون از اینکه وقت گذاشتی (: اگر از مقاله خوشت اومد یه سری به بقیه هم بزن.

***مطالعه بیشتر***

دوره های تخصصی رنگ مو آکادمی عریس

بزن رو لینک و ثبت نام کن

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : درمان خانگی جوش های سر سیاه
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری