آشنایی با تونر مو با کاربرد هایش

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

آشنایی با تونر مو با کاربرد هایش

پایگاه دانش آکادمی عریس، تونر مو یکی از محصولات پرطرفدار در صنعت مراقبت از مو است که در طی سالیان گذشته به عنوان یکی از محصولات ضروری برای حفظ و بهبود سلامت مو شناخته شده است. تونر مو عمدتاً به عنوان یک قطعه از روتین مراقبت از مو استفاده می شود و معمولاً بعد از شامپو و قبل از مرطوب کننده مو استفاده می شود.

تونر مو چیست و چه کاربردی دارد

تونر مو یک محلول آبی یا الکلی است که به آرامی روی پوست سر و موها پاشیده می شود. هدف اصلی استفاده از تونر مو، تعادل pH پوست سر است. pH پوست سر معمولاً در حدود ۵٫۵ تا ۶٫۵ است که آن را به عنوان یک محیط سالم برای رشد موها و حفظ سلامت پوست سر تعریف می کند. با استفاده از تونر مو، می توان از تغییرات pH نامطلوب که به عنوان عوامل مختلفی مانند شامپوهای قوی، محصولات مو حاوی مواد شیمیایی سخت و حتی آب سخت ممکن است رخ دهد، جلوگیری کرد. همچنین تونر مو می تواند به پوست سر شما کمک کند تا درخشش و حجم بیشتری داشته باشد و موهایتان را نرم و ماندگارتر کند.

از جمله مواردی که تونر مو می تواند به شما کمک کند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. تعادل pH: استفاده از تونر مو می تواند به شما کمک کند تا pH پوست سر خود را تعادل بخشید و از تغییرات نامطلوب جلوگیری کنید. این باعث می شود موهای شما سالم تر باشند و بهتر رشد کنند.

2. تقویت مو: تونر مو می تواند به پوست سر نیازهای غذایی موها را فراهم کند و باعث تقویت موها شود. این مواد مغذی می توانند به موها کمک کنند تا قوی تر و سالم تر باشند و از شکنندگی و ترک خوردگی جلوگیری کنند.

3. حاوی آنتی اکسیدان ها: بسیاری از تونرهای مو به عنوان منابع غنی از آنتی اکسیدان ها شناخته می شوند. آنتی اکسیدان ها می توانند به موها کمک کنند تا از آسیب های محیطی مانند آلودگی هوا و اشعه UV محافظت کنند و به موها در حفظ سلامت و زیبایی کمک کنند.

4. آرامش پوست سر: استفاده از تونر مو می تواند به پوست سر شما آرامش بخشد و از عوارض ناشی از خشکی، خارش و التهاب پوست سر جلوگیری کند. تونر مو می تواند باعث بهبود سلامت پوست سر شود و موهایتان را درخشان تر و سالم تر نگه دارد.

سخن آخر

در نتیجه، استفاده از تونر مو می تواند به شما کمک کند تا موهایتان را سالم، قوی و زیبا نگه دارید. با تعادل دادن pH پوست سر، تقویت مو، محافظت از موها در برابر آسیب های محیطی و ارامش بخشیدن به پوست سر، تونر مو می تواند یک قطعه بسیار مفید از روتین مراقبت از مو شما باشد. مهم است که توجه کنید که هر تونر مو ممکن است دارای مواد و عناصر مختلفی باشد، بنابراین قبل از استفاده بهتر است برچسب محصول را مطالعه کنید و از محصولاتی استفاده کنید که به نیازهای موهایتان بیشترین تطابق را دارند.

ممنون از اینکه وقت گذاشتی (: اگر از مقاله خوشت اومد یه سری به بقیه هم بزن.

***مطالعه بیشتر***

دوره های تخصصی کراتینه و احیا آکادمی عریس

بزن رو لینک و ثبت نام کن

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : آشنایی با تونر مو با کاربرد هایش
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری