ترفند های مراقبت از موهای خشک آقایان

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

ترفند های مراقبت از موهای خشک آقایان

پایگاه دانش آکادمی عریس، مراقبت از موها برای هر دو جنس بسیار مهم است، اما مراقبت از موهای خشک آقایان ممکن است یک چالش بزرگتر باشد. موهای خشک ممکن است ناشی از عوامل مختلفی مانند استفاده از مواد شوینده ناسالم، استفاده از دمنوش های گرم، خشکی هوا و یا اختلالات هورمونی باشد. اما با اطلاعات صحیح و استفاده از ترفند های مناسب، می توانید موهای خشک خود را بهبود ببخشید. در این مقاله به بررسی ترفند های مراقبت از موهای خشک آقایان می پردازیم.

استفاده از شامپو و محصولات مراقبتی مناسب

انتخاب شامپو و محصولات مراقبتی مناسب برای موهای خشک بسیار اهمیت دارد. برای موهای خشک، بهتر است از شامپو ها و محصولاتی که حاوی روغن های طبیعی مانند روغن آرگان، روغن جوجوبا یا روغن نارگیل هستند، استفاده کنید. این مواد نرم کننده و مرطوب کننده اند و به بهبود وضعیت موهای خشک کمک می کنند.

استفاده از کرم مو

استفاده از کرم مو باعث نرم شدن و مرطوب شدن موها می شود. انتخاب کرم مویی که حاوی مواد مرطوب کننده مانند گلیسرین یا پانتنول باشد، به بهبود وضعیت موهای خشک کمک می کند.

استفاده از روش های حرارتی به میزان کم

استفاده از دمنوش های گرم و دستگاه های حرارتی مانند سشوار و موشوار ممکن است وضعیت موهای خشک را بدتر کند. برای مراقبت از موهای خشک، بهتر است از روش های حرارتی به میزان کم استفاده کرد و از حفاظت های حرارتی مانند اسپری حرارتی استفاده کرد.

مراقبت از موهای خشک در طول شب

مراقبت از موهای خشک در طول شب نیز بسیار مهم است. استفاده از روغن های مرطوب کننده مانند روغن آرگان یا روغن نارگیل و ماساژ دادن به موها قبل از خواب، می تواند به بهبود وضعیت موهای خشک کمک کند.

سخن آخر

با استفاده از ترفند های مناسب، می توانید موهای خشک خود را بهبود ببخشید و از موهای نرم و درخشانی برخوردار شوید. به یاد داشته باشید که مراقبت از موهای خشک نیاز به صبر و پایداری دارد و از روش های مناسب استفاده کنید.

ممنون از اینکه وقت گذاشتی (: اگر از مقاله خوشت اومد یه سری به بقیه هم بزن.

***مطالعه بیشتر***

دوره های تخصصی کراتینه و احیا آکادمی عریس

بزن رو لینک و ثبت نام کن

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : ترفند های مراقبت از موهای خشک آقایان
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری