آموزش میکروشیدینگ لب

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

آموزش میکروشیدینگ لب

آموزش میکروشیدینگ لب

میکروشیدینگ لب یکی از روش های رفع نقایص و قرینه سازی لب ها با روش سایه گذاری است. این روش برای افرادی که می خواهند به طور نیمه دائم لب های زیبا و بی نقصی داشته باشند مناسب است، از طرفی بسیاری از بانوان به دلیل مشغله کاری امکان استفاده از مواد آرایشی مانند رژ لب را ندارند، بنابراین می توانند از این روش  برای مدت زمان طولانی استفاده کنند تا علاوه بر داشتن لب های زیبا و قرینه دیگر نیازی به تمدید آرایش لب هایشان نداشته باشند. شیدینگ لب از طریق تزریق رنگدانه هایی که خاصیت ضد آلرژی دارند به لایه های سطحی لب ها انجام می شود. این روش نه تنها باعث زیبایی و قرینه سازی لب ها می شود بلکه  با استفاده از سوزن های نازک و تزریق رنگدانه ها موجب حجیم سازی لب ها نیز می شود. بنابراین افرادی که خواستار حجیم سازی لب هایشان در حد متوسط و نرمال هستند این روش انتخاب خوبی می تواند برایشان باشد.

معرفی میکروشیدینگ لب

معرفی میکروشیدینگ لب

میکروشیدینگ جز روش های دائم و نیمه دائم است به این معنی که با توجه به نوع پوست و ساختار بدن می توان به صورت طولانی مدت از داشتن لب های زیبا لذت برد. آموزش این روش به دلیل حساسیت بالای آن بسیار حائز اهمیت است، زیرا نحوه قرینه سازی، رفع نقایص، حجیم سازی و اعمال رنگدانه ها بر روی لب ها از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر به درستی پیاده سازی نشود،نتیجه نهایی خوبی نخواهد داشت و با عدم رضایت مشتری رو به رو خواهید شد. لازمه یادگیری این روش شرکت در بهترین آموزشگاه ها است. آموزشگاه عالی عریس به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه ها در خاورمیانه دوره های آموزش میکروشیدینگ را در بالاترین سطح و جدیدترین متدهای آموزشی برگزار می کند. ما در این مقاله سعی داریم آموزش میکروشیدینگ و آشنایی کلی با این روش را ارائه دهیم. برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشی

میکروشیدینگ لب چیست؟

میکروشیدینگ لب (Lip Microshading) مانند تاتو روشی دائمی است ولی تکنیک و مراحل انجام کاملا متفاوت با تاتو دارد، درواقع شیدینگ لب یک روش تلفیقی با میکروپیگمنتیشن است. به طوری که عیوب لب ها توسط روش میکروپیگمنتیشن لب برطرف می شود و سپس توسط میکروشیدینگ لب سایه زنی صورت می گیرد. شید به معنای سایه است و هرگونه تاتویی که حالتی مانند سایه داشته باشد را میکروشیدینگ لب گویند. این روش توسط دستگاهی که در تاتو استفاده می شود، انجام می گیرد با این تفاوت که تکنیک انجام هر دو روش با هم متفاوت است. در میکروشیدینگ تزریق رنگ دانه ها با تکنیک پرتاب رنگ انجام می شود به گونه ای که این کار باید آنقدر سریع انجام شود تا خروجی کار حالت سایه مانند پیدا کند. توسط این روش می توانید لب های برجسته و حجیم داشته باشید، به دلیل اینکه این روش به صورت سایه انجام می گیرد و لب ها در قسمت های بیرونی پر رنگ تر و هر چه به قسمت های داخلی لب نزدیک شوید کم رنگ تر می شود حالت برجسته پیدا می کند. شیدینگ لب برای افرادی که می خواهند بدون ژل و بوتاکس لب های برجسته و حجیم داشته باشند مناسب است.

با انجام این روش دیگر با کشیدن خط لب و رژ لب برای مدت طولانی خداحافظی کنید. افرادی که لب های نازک و نامتقارنی دارند، می خواهند لب هایشان قرینه شود و رنگ لب هایشان را ارتقا دهند شیدینگ لب به عنوان یک روش محبوب مناسب برای تمام افراد می باشد. لازم به ذکر است که این روش باید در جاهای معتبرو توسط افراد حرفه ای صورت گیرد. مواد و دستگاه های استفاده شده در این روش بسیار حائز اهمیت می باشند و حتما توجه کنید از مواد با کیفیت و دستگاه های تمیز و استریل استفاده شود، زیرا به دلیل ماندگاری زیاد بر روی لب ها در صورت استفاده از مواد بی کیفیت یا تاریخ مصرف گذشته اثرات جبران ناپذیری در بر خواهد داشت. برخی افراد تصور می کنند انجام این روش در جاهای غیر معتبر و با قیمت پایین تر تفاوتی با مکان های معتبر ندارد توجه کنید نه تنها بر سلامت لب ها تاثیر جبران ناپذیری خواهد گذاشت بلکه در مدت زمان ماندگاری نیز موثر است.

  • کسانی که تمایل به داشتن لب های برجسته بدون استفاده از روش های تزریق ژل و بوتاکس دارند.
  • کسانی که لب های نازک یا نامتقارنی دارند برای قرینه سازی و فرم دهی مناسب است.
  • کسانی که لب های کم رنگ، بی رنگ و بی روح دارند.
  • کسانی که لب هایشان جای ضخم دارد و یا از بیماری خاصی در قسمت لب رنج می برند.
  • خانم هایی که زمان آرایش و تمدید آن را ندارند.
  • کسانی که به مواد آرایشی حساسیت دارند.
  • در نهایت خانم های که می خواهند برای مدت زمان طولانی لب های زیبا و خوش فرم داشته باشند.

ماندگاری میکروشیدینگ لب

ماندگاری تمام مواد آرایشی به موارد مختلفی دارد از جمله کیفیت مواد استفاده شده، جنس پوست افراد، رنگ به کار رفته، توانایی و تکنیک ارائه دهنده خدمات، بع عنوان مثال ماندگاری مواد در افرادی که پوست های چرب دارند کم تر است و به مراتب نیاز به ترمیم بیشتری دارد یا افرادی که رنگ تبره دارند ماندگاری بیشتر است البته تمام این موارد به سیستم بدنی افراد نیز بستگی دارد. مهارت ارائه دهنده خدمات میکروشیدینگ ابرو در استفاده از مواد باکیفیت بسیار مهم می باشد، به گونه ای که اگر با تکنیک انجام گیرد علاوه بر زیبایی، ماندگاری طولانی مدتی خواهد داشت. ارائه دهنده خدمات شیدینگ لب باید بتواند رنگدانه ها را بدون آسیب به بافت لب ها در لایه زیرین پوست وارد کند تا دیرتر پاک شود.

مزایای میکروشیدینگ لب چیست؟

همه‌ی افراد دوست دارند از روشی که کم ترین عوارض را داشته باشد استفاده کنند. بعد از انجام این روش عوارض جانبی به طور موقت مانند قرمزی و حساسیت دارد اما خیلی زود رفع می شود. این روش بسیار طبیعی جلوه داده می شود و اگر توسط افراد حرفه ای انجام شود طبیعی و زیبا نمایان خواهد شد. این روش ماندگاری خوبی دارد و توسط آن بانوان می توانند در طولانی مدت از داشتن لب های خوش فرم، قرینه و جذاب لذت ببرند و زمان آن ها برای آرایش کردن و تمدید متعدد آن تلف نشود

آموزش میکروشیدینگ لب

آموزش میکروشیدینگ لب

  • در این روش انتخاب رنگ از جمله موارد مهم است که باید با سلیقه مشتری انجام شود، بنابراین با ارائه آگاهی از اینکه چه رنگی با چه پوستی متناسب است، انتخاب نهایی را مشتری انجام دهد.
  • در این مرحله قرینه سازی لب ها باید انجام گیرد. این کار ضرورتی ندارد ولی اگر به اندازه کافی از مهارت بالایی در این کار برخوردار نیستید برای پیدا کردن نقاط مهم و پوشش نقاطی که دارای زخم و نواقصی باشد مناسب است.
  • در این مرحله بی حسی لب ها صورت می گیرد به دلیل اینکه بافت های لب بسیار نازک و حساس می باشند ممکن است انجام این کار با درد همراه باشد بنابراین با استفاده از انواع بی حس کننده ها به عنوان مثال پد می توانید لب ها را با یک سوزن استریل کمی خراش دهید و سپس پد را روی لب ها به مدت زمان معینی قرار دهید تا مواد بی حس کننده جذب لب ها شوند. سعی کنید این کار را دو الی سه مرتبه تکرار کنید.

آموزش میکروشیدینگ لب

  • در این مرحله باید سوزن مناسب را انتخاب نمایید همانگونه که بیان کردیم دستگاه مورد استفاده در این روش همانند دستگاه تاتو است و از سوزن سه سر استفاده میشود با این تفاوت که تکنیک انجام کار متفاوت است. در این روش رنگدانه ها با تکنیک پرتاب سریع بر روی لب ها تزریق می شوند. البته باید به گونه ای انجام گیرد که آسیبی به پوست وارد نشود.
  • در این مرحله رنگ انتخاب شده توسط مشتری را در یک تشتک کوچک می ریزیم و سپس سوزن را درون دستگاه قرار می دهیم. هنگامی که سوزن را درون تشتک رنگ برای برداشتن رنگ فروببرید توجه کنید که مقدار زیاد برداشته نشود زیرا تاثیری در سرعت و دقت نخواهد داشت و فقط روی لب ها پخش می شود.
  • از قسمت هفتی شکل بالای لب شروع به کشیدن رنگ کنید. کادری که در مرحله در مرحله قرینه سازی طراحی شد می تواند کمک بسزایی در پیدا کردن نقاط مهم لب ها کند و کار شما را در پرکردن لب ها و تزریق رنگ آسان نماید. برای قسمت های داخلی لب ها از سوزن سه سر و برای دور لب ها از سوزن دو سر استفاده می شود.
  • بعد از اتمام کار با یک دستمال تمیز رنگ روی لب ها را پاک کنید و اگر جای خالی و یا کم رنگ وجود داشته باشد مجددا آن را کامل منید به طوری که یکدست و زیبا شود.
  • از مشتری بخواهید بعد از انجام این روش از پماد بتامتازون برای چرب نگه داشتن لب ها استفاده کند و در زیر نور خورشید و یا زیر آب زیاد قرار نگیرد.

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : آموزش میکروشیدینگ لب
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری