آموزش رنگ مو در کلاهدوز

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

برگزاری دوره آموزش رنگ مو در کلاهدوز بصورت آکادمیک و ترمیک توسط مرکز آموزش عالی عریس ، دوره های اموزش رنگ مو در کلاهدوز هم اکنون به صورت برگزاری کلاس های حضوری یا آنلاین در دسترس عموم علاقه مندان به این رشته قرار گرفته است ، همچنین ثبت نام در کلاس های آموزش رنگ مو در کلاهدوز برای متقاضیانی که در سایر شهر ها و استان ها هستند بصورت فشرده ظرف مدت 4 الی 6 روز در تهران برگزار میشوند .

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

برگزاری دوره رنگ مو در کلاهدوز

SAHAMIR UNIVERSITY

کلاس حضوری و آنلاین رنگ مو در کلاهدوز کالج عریس

جدول محتــــــــــــوا :

نظرات هنرجویــان دوره رنگ مو در کلاهدوز
بیش از 37.000 دانش آموخته ERIS

مرکز آموزش عالی عریس تا کنون موفق به برگزاری بیش از 1700 رویداد آموزشی و علمی در حوزه آموزش رنگ مو در کلاهدوز شده ، بطوریکه تا کنون بیش از 37 هزار هنرجو از طریق دوره های آموزشی این مجموعه وارد بازار کار شده اند. دوره های آموزشی رنگ مو در کلاهدوز در آکادمی عریس با توجه به انعطاف پذیری بالایی که داشته یک گزینه مناسب و عالی برای خانم هایی است که قصد آموزش حرفه ای و ورود به بازار کار دارند. در ادامه میتوانید برخی از نظرات دانش آموختگان دوره آموزش رنگ مو در کلاهدوز را در مرکز آموزش عالی عریس مشاهده نمایید.

نام دوره: رنگ مو در کلاهدوز

سطح آموزش
کلاس عمومی
کلاس خصوصی
تخصصی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
تکمیلی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
مربیگری
تماس بگیرید
تماس بگیرید

ادامه فرایند ثبت نام در رنگ مو در کلاهدوز

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری

آموزش رنگ مو در کلاهدوز

یکی از دوره های آموزشی با اهمیت در اموزشگاه آرایشی عریس، دوره آموزش رنگ مو در کلاهدوز است. آموزشگاه عریس بهترین آموزشگاه رنگ مو و یکی از شناخته شده ترین مراکز آموزشی برای اموزش رنگ و لایت بصورت تخصصی در ایران بوده. آموزش رنگ مو در کلاهدوز یکی از لاین های آرایشگری بسیار حساس و تخصصی است که به تجربه بالایی نیاز دارد. این دوره آموزشی شامل تکنیک هایی برای رنگ شناسی و ترکیب رنگ های شیمیایی بهمراه نحوه اجرای رنگ روی انواع موها است که به صورت جامع و جزء به جزء و کاملا تخصصی به هنرجویان گرامی در دوره اموزشی رنگ مو در کلاهدوز آموزش داده می شود. این اموزش ها با استفاده از بهترین تکنیک های روز در آموزشگاه عریس انجام می شود.

کلاس های عمومی رنگ مو

کلاس های عمومی آموزش رنگ مو در کلاهدوز بصورت پابلیک و با ظرفیت حداکثر 15 نفر هنرجو در هر کلاس برگزار میشوند

کلاس های خصوصی رنگ مو

کلاس های خصوصی آموزش رنگ مو در کلاهدوز بصورت پرایویتو با ظرفیت 3 نفر در هر کلاس برگزار میشوند.

آموزش حضوری رنگ مو در کلاهدوز

دوره های اموزش حضوری رنگ مو در کلاهدوز بصورت ترمیک بوده و حضور شخص بصورت فیزیکی در کلاس الزامی میباشد

آموزش آنلاین رنگ مو در کلاهدوز

کلاس های آنلاین رنگ مو در کلاهدوز بصورت غیر حضوری بوده و هنرجو تحت وب آموزشهای لازم را میگذراند

معرفی دوره آموزش رنگ مو در کلاهدوز

هنرجویان در این دوره روش صحیح رنگ مو را با توجه به جنس و نوع موها آموزش دیده و بصورت عملی انجام می دهند و تمام این موارد در دوره اموزش رنگ مو در کلاهدوز بصورت تخصصی و فوق تخصصی اموزش داده می شود. در کلاس های رنگ مو در کلاهدوز، آشنایی تخصصی با انواع رنگ انجام می شود که این رنگ ها برای رنگ و مش و انواع لایت مو خانم ها استفاده می شوند. افرادی که صفر هستند و باید از ابتدا به طور کامل اموزش ببینند، بهتر است دوره کامل اموزش رنگ مو در کلاهدوز تخصصی را انتخاب کنند. این مجموئه با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی ارائه می شود و همچنین شامل موارد اموزشی بسیاری هستند که در ادامه ذکر می کنیم.

سرفصل های اموزش رنگ مو در کلاهدوز

برخی از سرفصل های تخصصی و فوق تخصصی آموزش رنگ مو در کلاهدوز به شرح زیر میباشد ، همچنین شما میتوانید با تماس با کارشناسان اموزشگاه عریس از کلیه سرفصل های آموزش رنگ مو در کلاهدوز در سطوح تخصصی ، تکمیلی و مربیگری اطلاع پیدا کنید:
• اموزش ضوابط ایمنی و بهداشت در محیط ارایشگاهی
• برگزاری دوره های جامع تئوری رنگ مو
• اشنایی با مثلث رنگ ها و دایره رنگهای اصلی و فرعی و پایه رنگ ها
• کاتالوگ خوانی و اشنایی با انواع رنگ موهای جدید
• اشنایی با انواع مواد مصرفی در رنگ امیزی و دکلره و انواع مختلف هایلایت ها
• آشنایی با نحوه صحیح مشاوره به مشتری
• آموزش رنک کردن موهای طبیعی و رنگ شده و یا موهای آسیب دیده
• آشنایی با انواع مختلف پراکسیدها و نحوه کاربرد صحیح انها در کلاس رنگ مو در کلاهدوز
• آشنایی با انواع مختلف بیرنگ کننده های مو و کاربرد و اثرات آنها بر روی موها در دوره رنگ مو در کلاهدوز
• روشن کردن مو با رنگ
• آموزش پوشش موهای سفید
• آموزش مش سوزنی
• اموزش مش فویلی کلاسیک
• آموزش مش فویلی پوش
• آموزش مش فویلی زیکزاک
• اموزش آمبره
• اموزش سامبره
• اموزش هایلایت
• اموزش دارک لایت
• آموزش لولایت
• آموزش هافلایت
• اموزش مویلایت
• دارک تو لایت
• آموزش دکلره تمام
• دکاپاژ
• آموزش شامپو شیمیایی
• اموزش فر کردن مو
آخرین متد و روش های رنگ مو در دنیا در دوره رنگ مو در کلاهدوز

سرفصل تخصصــــــــــــــــــــی رنگ مو (سطح توکن)

اموزش تخصصی رنگ مو در کلاهدوز بگونه ای تدارک دیده شده است که کلیه دانشپذیران و هنرآموزان با شرکت در دوره اموزشی رنگ مو در کلاهدوز بصورت تخصصی و از پایه مفاهیم را در حوزه رنگ و لایت مو آموزش خواهند دید . برای شرکت در این دوره آموزشی نیازی به هیچگونه آشنایی قبلی با موضوعات رنگ و لایت مو نمیباشد. سرفصل های اموزش تخصصی رنگ مو در کلاهدوز به شرح زیر میباشند.

سرفصل پیشرفــــــــــــته رنگ مو (سطح پرفکتال)

اموزش پیشرفته و تکمیلی رنگ مو در کلاهدوز بگونه ای تدارک دیده شده است که کلیه دانشپذیران و هنرآموزان با شرکت در دوره اموزشی رنگ مو در کلاهدوز بصورت پیشرفته مفاهیم را در حوزه رنگ و لایت مو آموزش خواهند دید . برای شرکت در این دوره آموزشی لازم است قبلا آموزش های مربوط به سطح تخصصی و توکن را پشت سر گذاشته باشید. سرفصل های اموزش پیشرفته و تکمیلی رنگ مو در کلاهدوز به شرح زیر میباشند.

سرفصل مربیگــــــــری رنگ مو (سطح مستری)

اموزش مربیگری و مستری رنگ مو در کلاهدوز بگونه ای تدارک دیده شده است که کلیه دانشپذیران و هنرآموزان با شرکت در دوره اموزشی رنگ مو در کلاهدوز بصورت مستر مفاهیم را در حوزه رنگ و لایت مو آموزش خواهند دید . برای شرکت در این دوره آموزشی لازم است دو سطح تخصصی و پیشرفته را قبلا گذرانده باشید. سرفصل های اموزش مربیگری و مستری رنگ مو در کلاهدوز به شرح زیر میباشند.

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری

سرفصل جامع رنگ مو در کلاهدوز

برای کسب تجربه و حرفه ای شدن در زمینه رنگ مو میتوانید دوره اموزش رنگ مو در کلاهدوز را که توسط بهترین آموزشگاه رنگ و لایت کشور یعنی عریس برگزار میشود، شرکت کنید . زیرا در ازای وقت و مبلغی که می پردازید لازم است با بهترین کیفیت آموزش ببینید و مجبور به تکرار دوره ها برای مهارت آموزشی نشوید. آموزشگاه عریس با سال ها سابقه درخشان، به عنوان یکی از آموزشگاه های معروف و حرفه ای رنگ مو در کلاهدوز شناخته می شود. اگر که به دوره های رنگ مو علاقه داشته و تصمیم به یاد گرفتن و اخذ مدرک در این زمینه ها را دارید، می توانید پس از یادگیری و کسب مهارت با اخذ مدرک معتبر و جهانی از سازمان فنی و حرفه ای، بدون وقفه به عنوان یک رنگ کار خبره شروع به کار کنید.

آموزشگاه فنی حرفه ای رنگ مو در کلاهدوز

رنگ مو در کلاهدوز برای بانوان یکی از گزینه های آموزشی مناسب در آموزشگاه عریس است. در حرفه رنگ مو هنرجوها با هر رنگ مویی که مشتری دارد، می توانند کار کنند و وقتی کار را به درستی انجام می دهند بیشتر خوشحال می شوند و از کارشان لذت خواهند برد و این موضوع سبب می شود به مرور زمان در این کار حرفه ای و با تجربه شوند. سرفصل های رنگ مو در کلاهدوز بسیار جامع بوده و شامل موارد بسیاری مثل شناخت مو، بهداشت و ایمنی کار، آشنایی با رنگ ها و پیگمنت شناسی رنگ مو میشود و همچنین در ادامه هنرجو با تمرین عملی روی سر مشتری کاملا حرفه ای وکاربلد می شود و همچنین هنرجو در صورت تکمیل دوره مبتدی و پیشرفته، میتواند جهت امتحان کتبی و عملی فنی حرفه ای آماده شود. این دوره در مناطق مختلف ایران و در شعب آموزشگاه های ارایشگری عریس در سراسر کشور برگزار می شوند. برای اخذ مدرک فنی حرفه ای رنگ مو در کلاهدوز، شما باید در یکی از آموزشگاه های آرایشگری عریس ، ثبت نام کنید و دوره کامل ببینید. شما همچنین میتوانید نسبت به اخذ گواهینامه بین المللی رنگ مو پس اتمام دوره اقدام نمایید، این نوع گواهینامه بصورت انحصاری و تحت نظارت موسسه کنترل آموزش CertPer اروپا صادر میشود و برای متقاضیانی که قصد دارند پس از گذراندن دوره اموزش رنگ مو در کلاهدوز مهاجرت کنند گزینه مناسبی میباشد.

مشخصات دوره رنگ مو

مشخصات دوره اموزش رنگ مو در کلاهدوز شامل مواردی از قبیل سطح دوره آموزشی ، تعداد جلسات کلاس ، محل برگزاری کلاس ، نحوه برگزاری دوره ، مدرس ، گواهینامه های دریافتی و .. بوده که به تفصیل در جدول ذکر شده است ، کلیه هنرجویان میتوانند بمنظور شرکت در دوره اموزش رنگ مو در کلاهدوز پس از مطالعه اطلاعات تکمیلی دوره نسبت به ثبت نام در کلاس و حضور در دوره های اموزشی مرکز اقدام نمایند.

عنوان
توضیحات
عنوان آموزشی
رنگ و لایت مو
سطح آموزش
تخصصی-تکمیلی-مستری
تعداد جلسات
6 الی 8 جلسه
گواهینامه بین المللی
اروپا و استرالیا
گواهینامه داخلی
سازمان فنی حرفه ای
گواهینامه آکادمی
مرکز آموزش عالی عریس
محل برگزاری
داخل و خارج
مدرس
اختصاصی

بهترین مدرس و استاد رنگ مو در کلاهدوز

بهترین مدرس و استاد رنگ مو در کلاهدوز به فردی اطلاق میگردد که حداقل دارای 10 سال سابقه و تجربه حرفه ای کاری در زمینه رنگ مو میباشد ، بهترین مدرس و استاد رنگ مو در کلاهدوز را میتوان با توجه به سوابق درخشان آموزشگاه عریس در این آموزشگاه یافت ، بدون شک شما با شرکت در دوره های اموزش رنگ مو در کلاهدوز تحت نظارت مستقیم برترین اساتید و مدرسان بین الملل رنگ مو در داخل و خارج از کشور آموزش خواهید دید . گذراندن دوره های اموزش تحت نظارت این مدرسان میتواند برای متقاضیانی که قصد مهاجرت به سایر کشورها را دارند یک گزینه عالی باشد

شرایط آموزش رنگ مو در کلاهدوز

شرایط اموزش رنگ مو در کلاهدوز به روش های مختلفی در اموزشگاه عریس امکانپذیر است ، بطوریکه در حال حاضر اموزش رنگ مو به طریق زیر در حال برگزاری هستند:
1- آموزش ترمیک و بلند مدت رنگ مو در کلاهدوز
2- آموزش فشرده و کوتاه مدت رنگ مو برای هنرجویان شهرستانی در مرکز تهران
مهاجرت کنند گزینه مناسبی میباشد.

آموزش فشرده و کوتاه مدت رنگ مو

در مرحله اول پس از ثبت نام در دوره اموزش رنگ مو در کلاهدوز کلیه نکات و موارد تئوری مطابق با سزفصل های اموزش رنگ مو به متقاضی بصورت تئوری آموش داده میشود.

آموزش ترمیک و بلند مدت رنگ مو

در این مرحله کلیه موارد مربوط به اموزش رنگ مو در کلاهدوز که بصورت تئوری در مرحله قبل به هنرجو اموزش داده شده است ، بصورت عملی بر روی مدل زنده و یا کله مانکن پیاده سازی میکنیم .

آموزش رنگ مو در آموزشگاه مرکزی تهران

در این مرحله هر آنچه در زمینه رنگ مو تا کنون آموزش دیده اید تا انتهای دوره بصورت عملی و در قالب ورکشاپ به هنرجو آموزش داده میشود.

خوابگاه و اقامت رایگان برای هنرجویان

پس از پایان دوره اموزش رنگ مو در کلاهدوز هنرجو میتواند بلافاصله نسبت به اخذ گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای و مدرک بین المللی آموزشگاه اقدام نماید

آموزشگاه برتر رنگ مو در کلاهدوز

آموزشگاه های آرایشگری های بسیاری در زمینه رنگ مو در کلاهدوز هستند که این دوره ها را برگزار مینمایند اما پیدا کردن بهترین آموزشگاه رنگ مو در کلاهدوز که هنرجو بتواند بهد از شرکت در کلاس های آن وارد بازار کار شود هرجایی پیدا نمیشود! بعد از اتمام این دوره های آموزش رنگ مو در بهترین آموزشگاه رنگ مو در کلاهدوز شما جهت ازمون نهایی به فنی و حرفه ای معرفی می شوید. پس از آزمون و قبولی در ازمون، به شما مدرک فنی حرفه ای رنگ مو اعطا می شود که قابل استناد در داخل و خارج از کشور است. این مدرک جزء معتبرترین مدارک در کشور است که میتوانید پس از اخذ این مدرک در آرایشگاه یا سالن زیبایی مرتبط با رنگ مو در کلاهدوز مشغول به کار شوید. لازم به ذکر است شما با گذراندن دوره های اموزش رنگ مو در کلاهدوز می توانید آمادگی کامل برای ورود به بازار کار را کسب کنید.

جدیدترین و بروزترین متد رنگ مو در کلاهدوز

بعد از تمام شدن دوره اموزشی رنگ مو در کلاهدوز که شامل دوره مبتدی رنگ مو ، اموزش تکمیلی رنگ مو ، آموزش پیشرفته رنگ مو و آموزش مربیگری رنگ مو می شود، هنرجو می تواند آموزش های یاد داده شده را نسبت به سطح آموزشی دوره انتخابی، به اسانی روی مدل زنده انجام دهد . در کلاس های اموزش رنگ مو در کلاهدوز روش هایی مانند رنگ کردن مو از ساده تا پیشرفته، انواع هایلایت ها، انواع مش ها با فویل و با کلاه، متد های آمبره، سامبره، بلیاژ، کهکشانی، مش های شعاعی و سوزنی و … تکنیک های دکوپاژ، دکلراسیون مو ، رنگساژ و مردانساز و ترمیم هایلایت ها، ریشه گیری اصولی، ترمیم موهای آسیب دیده، دکلره و رنگ کردن مو بدون سوختگی مو ، کار روی موهای آسیب دیده … را صورت اصولی و علمی اموزش خواهد دید. هنرجو می تواند به اسانی خدمات مورد نیاز مشتری را انجام دهد. اگر تصمیم به آموزش رشته رنگ مو در کلاهدوز دارید و به این حرفه نیز علاقه مند هستید با آموزشگاه عریس تماس بگیرید تا اطلاعات کاملتری به شما ارائه دهیم.

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری

بهترین اموزشگاه رنگ مو در کلاهدوز

عریس بعنوان بهترین اموزشگاه رنگ مو در کلاهدوز تمام دوره های آموزش رنگ مو در کلاهدوز را در بالاترین سطح خود برگزار میکند ، تمامی آموزشهای ارائه شده در این مرکز زیر نظر مربی های انحصاری و اختصاصی عریس بوده و کاراموزان در طی دوره اموزش رنگ مو در کلاهدوز با همه نکات بصورت جز به جز و تئوری و عملی آشنا شوند . پس از پایان دوره رنگ مو در کلاهدوز نیز علاوه بر ارائه مدرک آموزشگاه درصورت درخواست کاراموزان معرفی نامه برای شرکت در آزمون های فنی و حرفه ای از طرف آموزشگاه صادر شده و کاراموزان می توانند با شرکت در آزمون آرایشگری در لاین رنگ مو نسبت به دریافت مدرک از سازمان فنی و حرفه ای در رشته رنگ و لایت اقدام نموده و به صورت کاملا مستقل وارد بازار کار رنگ مو در کلاهدوز شده و کسب درآمد کنند. ویژگی های اموزشگاه عریس بعنوان بهترین اموزشگاه رنگ مو در کلاهدوز به شرح زیر میباشد:
• آموزش رنگ مو در کلاهدوز توسط مربی های با تجربه با سابقه طولانی، با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور
• ارائه مدرک معتبر رنگ مو در کلاهدوز توسط سازمان فنی و حرفه ای با اعتبار در بسیاری از کشورهای جهان برای اشتغال و مهاجرت
• علاوه بر اموزش رنگ مو در کلاهدوز تمامی دوره های آرایشگری شامل بیش از 70 لاین تخصصی از مبتدی تا فوق پیشرفته در این مرکز برگزار میشود
• مشاوه و استعدادیابی برای آموزش حرفه ای در زمینه رنگ مو
• آموزش جدیدترین سبک های روز دنیا در رنگ و لایت مو
• تسلط بر انواع سبک ها و پرورش خلاقیت هنرجو
• بالاترین میزان رضایت و اشتغال هنرجویان در زمینه اموزش رنگ مو در کلاهدوز

مراحل آموزش رنگ مو در کلاهدوز

در دوره آموزش رنگ مو در کلاهدوز ابتدا آموزش پایه رنگ مو به صورت تئوری به هنرجو داده می شود و پس از آنکه هنرجو اطلاعات کاملی از این موارد پیدا نمود بصورت عملی روی مدل زنده و یا کله مانکن اقدام به پیاده سازی آنچه تا کنون آموزش دیده است میکند. در ادامه مراحل آموزش رنگ مو در کلاهدوز را توضیح خواهیم داد.

هزینه و قیمت آموزش رنگ مو در کلاهدوز

هزینه و قیمت کلاس اموزش رنگ مو در کلاهدوز متناسب با سطح دوره آموزشی و شرایط هر کلاس متغییر میباشد بطوریکه هنرجو میتواند در کلاس های عمومی اموزشگاه عریس شرکت نموده و هزینه و قیمتی به مراتب پایین تر نسبت به کلاس های خصوصی پرداخت کند ، هزینه کلاس اموزش رنگ مو در کلاهدوز همچنین با توجه به سطح دوره اموزشی متغییر میباشد ، شما میتوانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه اموزش رنگ مو با کارشناسان این اموزشگاه تماس حاصل نمایید.

آموزش صفر تا صد رنگ مو در کلاهدوز

دوره های اموزش صفر تا صد رنگ مو در کلاهدوز از پایه و بصورت صفر تا صد به هنرجو آموزش داده میشود ، کلاس آموزش صفرتا صد رنگ مو در کلاهدوز در اصل شامل دو سطح آموزش مقدماتی و آموزش تخصصی و آموزش تکمیلی میشود که متقاضیان با شرکت در این دوره در واقع در 3 سطح آموزشی در رشته رنگ مو آموزش خواهند دید .
کلاس صفر تا صد رنگ مو در آموزشگاه عریس به دو صورت برگزار میشود :
- آموزش صفر تا صد رنگ مو بصورت فشرده ویژه هنرجویان شهرستانی
- آموزش صفر تا صد رنگ مو بصورت ترمیک مختص هنرجویان تهرانی
همچنین هنرجویانی که قصد ثبت نام در کلاس صفر تا صد رنگ مو در کلاهدوز را دارند میتوانند هنگام ثبت نام نحوه برگزاری کلاس را انتخا ب نمایند .

آموزش تخصصی رنگ مو در کلاهدوز

دوره های اموزشی رنگ مو در کلاهدوز انواع متنوع و گوناگونی دارد که از دوره های کوتاه مدت ، بلند مدت تا دوره های مبتدی و تخصصی رنگ مو متنوع می باشد و هنرجو می تواند برحسب تمایل و سلیقه خود و همچنین میزان زمانی که برای شرکت در کلاس رنگ مو در دسترس دارد تصمیم گرفته و در دوره های آموزش تخصصی رنگ مو در کلاهدوز شرکت کند. بنابراین اولین قدم این است که تصمیم بگیرید چه مقدار زمان برای آموزش خود اختصاص دهید، ثانیا باید مشخص کنید که سطح تخصصی آموزش رنگ مو در کلاهدوز جوابگوی نیاز شما هست یا خیر. زیرا دوره های اموزش رنگ مو در کلاهدوز بسیار متنوع بوده و در 3 سطح تخصصی ، تکمیلی ، مربیگری برگزار میشوند.

آموزش تئوری رنگ مو

در مرحله اول پس از ثبت نام در دوره اموزش رنگ مو در کلاهدوز کلیه نکات و موارد تئوری مطابق با سزفصل های اموزش رنگ مو به متقاضی بصورت تئوری آموش داده میشود.

آموزش عملی رنگ مو

در این مرحله کلیه موارد مربوط به اموزش رنگ مو در کلاهدوز که بصورت تئوری در مرحله قبل به هنرجو اموزش داده شده است ، بصورت عملی بر روی مدل زنده و یا کله مانکن پیاده سازی میکنیم .

تکرار و تکرار عملی

در این مرحله هر آنچه در زمینه رنگ مو تا کنون آموزش دیده اید تا انتهای دوره بصورت عملی و در قالب ورکشاپ به هنرجو آموزش داده میشود.

مدرک بین المللی رنگ مو در کلاهدوز

پس از پایان دوره اموزش رنگ مو در کلاهدوز هنرجو میتواند بلافاصله نسبت به اخذ گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای و مدرک بین المللی آموزشگاه اقدام نماید

آموزش پیشرفته رنگ مو در کلاهدوز

دوره پیشرفته اموزش رنگ مو در کلاهدوز بصورت کاملا کاربردی و عملی برای نخستین بار توسط اموزشگاه عریس طراحی شده و در این دوره ما به آرایشگران و مدرسین رنگ مو به طور کامل و در سطح پیشرفته آموزش می دهیم که چگونه موهای مشتری را دکلره کنند و بدون آسیب و سوختگی، مو را به پایه های بالا و مناسب برسانند. بعد از اینکه مو به پایه مورد نظر رسید یاد می گیرند که ترکیب رنگ مورد نظر مشتری و مناسب پایه مو را درست کنند و به موها بزنند. این یک تعریف و نگاه کلی و اولیه به دوره اموزش پیشرفته رنگ مو در کلاهدوز است. برخی از مشتریان ما دوست دارند که موها علاوه بر رنگ زیبا، جلوه زیبایی هم داشته باشد. در اینجا شما با استفاده از تکنیک های مناسب رنگ و لایت به موها جلوه زیبایی می دهید. در دوره پیشرفته رنگ مو در کلاهدوز علاوه بر کار با کار با انواع رنگ و لایت ، هنرجویان خدمات صافی و احیا مانند صافی ژاپنی، ریباندینگ، کراتین، صافی المنت را هم آموزش خواهند دید.

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری

آموزش تکمیلی رنگ مو در کلاهدوز

یکی از بهترین و پرکار ترین دوره های آموزش رنگ مو در کلاهدوز ، دوره آموزش تکمیلی رنگ مو است که در آن هنرجو به اسانی با کسب تجربه و مهارت در بالاترین سطح اموزشی به درآمد های بالا خواهند رسید و در میان رنگ کاران دیگر برای خود معروف و مشهور می شود. اما معمولا کسانی که در دوره آموزش تکمیلی رنگ مو در کلاهدوز شرکت می کنند ، از نکات اموزشی و تجربیات چند دهه این مرکز بهره مند خواهند شد که به آسانی نمیتوان این موارد را در هرجایی یافت . دوره اموزش تکمیلی رنگ مو در کلاهدوز بتنها به آرایشگرانی که قبلا دوره های اموزش رنگ مو تخصصی را گذرانده اند و یا حداقل 2 سال سابقه کار در این حوزه دارند پیشنهاد میشود.

آموزش مستری و مربیگری رنگ مو در کلاهدوز

اموزش مستری و مربیگری رنگ مو در کلاهدوز یکی از بهترین و پرکار ترین دوره های آموزش رنگ مو در کشور است ، هنرجویان با شرکت در دوره آموزش مربیگری رنگ مو میتوانند به اسانی با کسب تجربه و مهارت در بالاترین سطح اموزشی به درآمد های بالا برسید و در میان سایر اساتید رنگ کار برای خود معروف و مشهور شوند. اما معمولا کسانی که در دوره آموزش مستری و مربیگری رنگ مو در کلاهدوز شرکت می کنند ، از نکات اموزشی و تجربیات چند دهه این مرکز بهره مند خواهند شد که به آسانی نمیتوان این موارد را در هرجایی یافت . دوره اموزش مربیگری رنگ مو در کلاهدوز تنها به آرایشگرانی که قبلا دوره های اموزش رنگ مو تخصصی و تکمیلی را گذرانده اند و یا حداقل 5 سال سابقه کار در این حوزه دارند پیشنهاد میشود.

عریس از سال 2017 به مدت 4 سال بطور متناسب موفق به کسب رتبه برتر کیفیت آموزش از موسسه CertPer شده است ، این مجموعه در بین 12000 موسسه آموزشی در سراسر جهان با دریافت نماد مانورا در 23 شاخه آرایشی و مراقبت بهداشتی رتبه نخست را کسب نموده است.

سخن پایانی

اگر جویای آموزش جامع و کامل هستید و یا اگر بدنبال مطرح شدن در بازار کار رنگ و لایت هستید ، پیشنهاد ما شرکت در دوره آموزش رنگ مو در کلاهدوز است ، شما میتوانید اطلاعات بسیار مفیدی در قالب مقاله مقاله در زمینه رنگ و لایت مو و یا شرایط اموزش رنگ مو در کلاهدوز از بخش پایگاه اطلاعات عریس کسب کنید ، همچنین بمنظور اطلاع از سایر نمایندگان رنگ مو در کشور و خارج از کشور از طریق واحد نمایندگان اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنبد.
کارشناسان این مرکز همچنین از ساعت 8 صبح لغایت 9 شب پاسخگوی شما خواهند بود . یکی از بهترین و پرکار ترین دوره های رنگ مو در کلاهدوز ، دوره اموزش رنگ مو تخصصی و تکمیلی را گذرانده اند و یا حداقل 5 سال سابقه کار در این حوزه دارند پیشنهاد میشود.

نام دوره: رنگ مو در کلاهدوز

سطح آموزش
کلاس عمومی
کلاس خصوصی
تخصصی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
تکمیلی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
مربیگری
تماس بگیرید
تماس بگیرید

ادامه فرایند ثبت نام در رنگ مو در کلاهدوز

فهرست مطالب

سوالات متداول

در این بخش رایج ترین سوالات کاربران در زمینه آموزش رنگ مو در کلاهدوز پاسخ داده شده است

کارشناسان ما بصورت تلفنی در ساعات 8 صبح لغایت 9 شب پاسخگو هستند.

چطور میتوان در دوره آموزش رنگ مو در کلاهدوز ثبت نام نمود؟

بمنظور ثبت نام در این دوره اموزشی میتوانید بصورت آنلاین و از طریق فرم ثبت نام در سایت اقدام کنید، کلیه فرایند ثبت نام بصورت آنلاین امکانپذیر میباشد. 

آیا کلاس اموزش رنگ مو در کلاهدوز بصورت آنلاین هم برگزار میشود؟

بله ، شما میتوانید در دوره های اموزش آنلاین رنگ مو در سایر شعب آموزشگاه عریس شرکت نمایید و همچنین میتوانید ثبت نام خود را از طریق فرم ثبت نام در سایت نهابی کنید.

شهریه ثبت نام در دوره اموزشی رنگ مو در کلاهدوز چقدر است؟

شهریه دوره اموزش رنگ مو با توجه به لاین آموزشی ، سطح آموزش ، نوع کلاس عمومی یا خصوصی متغییر بوده . شما میتوانید به منظور کسب اطلاعات دقیق در خصوص شهریه ثبت نام در دوره های اموزش رنگ مو اکادمی عریس از طریق فرم ثبت نام اقدام نمایید.

آیا پس از گذراندن دوره رنگ مو در کلاهدوز میتوان وارد بازار کار شد؟

بله ، کلاس های اموزش رنگ مو در اکادمی عریس کاملا عملی و کاربری محور بوده و هنرجو پس از طی کردن کلاس میتواند وارد بازار کار شود.

در انتهای دوره رنگ مو در کلاهدوز چه مدرکی به هنرجو اعطا میشود؟

در پایان دوره آموزش رنگ مو هنر جو میتواند نسبت به اخذ گواهینامه از سازمان فنی و حرفه ای کشور و یا اخذ گواهینامه بین المللی اروپا اقدام نماید .

کلاس های مجهـــــز آموزشـــــــــی
استفاده از تجهیزات روز دنیا
17000+
رویداد آموزشی و علمـــــــــــــــــــی
بیش از 200 هزار هنرجــــــــــــو و دانشپذیر

رویدادهای آموزشی در مرکز آموزش عالی عریس به صورت دوره های اموزش آکادمیک رنگ مو ، سمینارهای آرایشگری داخلی و خارجی ، ورکشاپ های آرایشگری حرفه ای رنگ مو و پکیج های آموزش آفلاین رنگ مو بوده که متقاضیان میتوانند با توجه به نیاز و شرایط خود نسبت به ثبت نام در این رویدادها اقدام نمایند.