نام دوره: اموزش رنگ مو

سطح آموزش
کلاس عمومی
کلاس خصوصی
تخصصی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
تکمیلی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
مربیگری
تماس بگیرید
تماس بگیرید

ادامه فرایند ثبت نام در اموزش رنگ مو

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری

آموزش رنگ مو

یکی از دوره های آموزشی با اهمیت در اموزشگاه آرایشی عریس، دوره آموزش رنگ مو است. آموزشگاه عریس بهترین یکی از بهترین آموزشگاه های آرایشگری و یکی از شناخته شده ترین مراکز آموزشی برای اموزش رنگ مو بصورت تخصصی ، فوق تخصصی و مستری در ایران بوده. آموزش رنگ و لایت مو یکی از لاین های آرایشگری بسیار حساس و تخصصی است که به تجربه بالایی نیاز دارد. این دوره آموزشی شامل تکنیک هایی برای رنگ شناسی و ترکیب رنگ های مو بهمراه نحوه اجرای رنگ و لایت روی انواع موها است که به صورت جامع و جزء به جزء و کاملا تخصصی به هنرجویان گرامی آموزش داده می شود. این اموزش ها با استفاده از بهترین تکنیک های روز در آموزشگاه عریس انجام می شود.

کلاس های عمومی رنگ مو

کلاس های آموزش عمومی رنگ مو بصورت پابلیک و با ظرفیت تعداد حداکثر 10 الی 15 نفر هنرجو در هر کلاس آموزشی برگزار میشوند

کلاس های خصوصی رنگ مو

کلاس های خصوصی رنگ و لایت مو بصورت پرایویتو با ظرفیت حداکثر 3 نفر در هر کلاس برگزار میشوند. و تفاوت آن با کلاس های عمومی تنها تعداد نفرات هنرجو است

آموزش حضوری رنگ مو

آموزش حضوری و آکادمیک رنگ مو بصورت ترمیک بوده و حضور شخص هنرجو بصورت فیزیکی در کلاس های آموزش حضوری رنگ و لایت مو الزامی میباشد

آموزش آنلاین رنگ مو

کلا های آموزش آنلاین و غیرحضوری رنگ مو بصورت مجازی بوده و هنرجو بصورت غیر حضوری و آنلاین و تحت بستر ایترنت و وب آموزشهای لازم را میگذراند

معرفی دوره آموزشی رنگ مو

هنرجویان در دوره آموزش رنگ مو روش صحیح و علمی رنگ مو روی انواع مو را با توجه به جنس و نوع موها آموزش دیده و بصورت عملی انجام می دهند. کلیه فریند آموزش رنگ و لایت مو در آموزشگاه عریس بصورت عملگرا بوده بطوریکه هنرجو پس از پایان دوره توانایی های لازم برای ورود به بازار کار را کسب خواهد نمود.

دوره آموزش رنگ مو در آموزشگاه عریس کاملا عملی و کاربردی بوده و هنرجویان میتوانند در صورت داشتن مدل زنده ، برای انجام کار حین آموزش مدل به همراه داشسته باشند ، همچنین کلیه متقاضیان و هنرجویان این مرکز در حین کار با انواع برند مواد مو آشنا شده و بصورت عملی با آنها کار خواهند کرد.

شرایط کلاس آموزش رنگ مو

رشته اموزش رنگ مو بعنوان یک فعالیت کاملا تخصصی با حساسیت فوق العاده بالا در صنعت آرایشی محسوب میشود ، از طرفی گذراندن دوره های اموزش تخصصی بر اساس اصول علمی و استاندارد برای فعالیت در این حوزه بسیار حائز اهمیت میباشد . از این رو بازار رنگ مو به شدت مستعد میباشد، ضمن اینکه فعالیت حرفه ای و با کیفیت در این زمینه باعث ایجاد درآمد زایی چشمگیری برای متخصصان این عرصه خواهد شد. کلاس آموزش رنگ مو توسط مرکز آموزش عالی عریس و در قالب کلاس های حضوری یا آنلاین تدارک شده است، لازم به ذکر است کلاس هایی که در رشته رنگ مو در مجموعه عریس برگزار میشوند حاصل بیش از  20 سال تجربه و حضور در لاین رنگ مو است ، در طول ترم اموزشی با آموزش جدیدترین و آخرین دست آوردها ، سبک ها و ترفند ها در رشته رنگ مو و با شیوه ای انحصاری ، دانش لازم برای فعالیت در این حوزه را کسب خواهید نمود.

نحوه برگزاری دوره آموزش رنگ مو

دوره های اموزش رنگ مو در سطح تخصصی ، پیشرفته و مربیگری به دو طریق کلاس های حضوری و غیر حضوری برگزار میشود ، هم اکنون هر دو روش برگزاری کلاس شاما آموزش حضوری و آموزش آنلاین رنگ مو در این مرکز فعال بوده و متقاضیان میتوانند با توجه به شرایط خود نحوه برگزاری کلاس را انتخاب نمایند.

آموزش حضوری رنگ مو

دوره آموزش حضوری رنگ و لایت مو بصورت آکادمیک و ترمیک و در محل شعب آموزشگاه عریس برگزار میشوند و حضور هنرجو بصورت فیزیکی در این کلاس های آموزشی الزامی میباشد، کلیه متقاضیان و هنرجویانی که قصد شرکت در دوره های اموزش حضوری رنگ و لایت مو را دارند میتوانند از طریق فرم ثبت نام در پایین این صفحه اقدام نمایند.

آموزش مجازی و آنلاین رنگ مو

کلاس های آموزش مجازی و غیر حضوری رنگ مو تحت بستر اینترنت و پلتفرم انجام میشود ، در دوره های اموزش غیر حضوری رنگ مو هنرجو توسط یک سیستم کامپیوتر به محیط کلاس آنلاین وارد میشود. کلیه متقاضیان و هنرجویانی که قصد شرکت در دوره های اموزش آنلاین و مجازی رنگ و لایت مو را دارند میتوانند از طریق فرم ثبت نام در پایین این صفحه اقدام نمایند.

اساتید و مدرس بین المللی رنگ مو

از کلیدی ترین عوامل موفقیت در ، آموزش رنگ مو آموزش تحت نظر مدرس باتجربه و خبره در این لاین آرایشی است ، اساتید و مدرسان مرکز آموزش عالی عریس بصورت انحصاری در این مجموعه فعالیت داشته و از برترین اساتید بین الملل در رشته رنگ مو در سطح بین الملل میباشند ، اساتید مرکز عریس بواسطه سرمایه گذاری های این مرکز به مدت 5 سال در کشور های برزیل ، ترکیه ، امارات و روسیه مورد تعلیم و آموزش قرار گرفته اند و دارای کارت مربیگری بین المللی از سازمان QT اروپا هستند . تجربه کاری و حرفه ای مدرسان عریس در رشته رنگ مو حداقل 15 سال بوده ، از طرفی تمامی مدرسان و مربیان بین الملل این مرکز طبق برنامه سازمانی سالانه طی 2 نوبت در کشورهای خارجی تحت بروزرسانی و آپدیت قرار میگیرند

مزایا آموزشگاه رنگ مو

مرکز آموزش عالی عریس بعنوان یکی از بهترین اموزشگاه رنگ مو در سطح کشور بوده که دارای گرید و نماد QT و CPR میباشد ، این موسسه امروزه یکی از بهترین اموزشگاه های رنگ مو در سطح بین الملل و داخل کشور بشمار می آید. موسسه عریس دوره اموزشی رنگ مو را در سه سطح تخصصی ، تکمیلی و مربیگری برگزار میکند که با در نظر گرفتن سرفصل های آموزشی ، تجربه هنرجو و … امکان شرکت در تمامی لاین ها برای متقاضی فراهم شده است.

مدرک و گواهینامه بین المللی رنگ مو

اخذ گواهینامه و مدرک بین المللی در زمینه رنگ مو برای کلیه دانشپذیران این موسسه فراهم شده است ، فرایند اخذ گواهینامه بین المللی رنگ مو بگونه ای است که در پایان دوره دانشپذیر بواسطه شرکت در آزمون و اخذ نمره قبولی میتواند گواهینامه و مدرک بین المللی موسسه را دریافت نمایید. لازم به ذکر است شرکت در آزمون داخلی و خارجی نیازمند پرداخت جداگانه هزینه آزمون بوده که میتوانید از طریق بخش آمون و فرم ثبت نام نسبت به شرکت در آزمون مورد نظر و اخذ گواهینامه بین المللی اقدام نمایید.

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری

آموزش تخصصی رنگ مو (سطح توکن)

5/5

اموزش تخصصی رنگ مو بگونه ای تدارک دیده شده است که کلیه دانشپذیران و هنرآموزان با شرکت در دوره اموزشی رنگ مو بصورت تخصصی و از پایه مفاهیم را در حوزه رنگ مو آموزش خواهند دید . برای شرکت در این دوره آموزشی نیازی به هیچگونه آشنایی قبلی با موضوعات رنگ مو نمیباشد. سرفصل های اموزش تخصصی رنگ و لایت مو به شرح زیر میباشند.

سرفصل تخصصــــــــــــــــــــی رنگ مو (سطح توکن)

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری

آموزش پیشرفته رنگ مو (سطح پرفکتال)

5/5

اموزش پیشرفته و تکمیلی رنگ مو بگونه ای تدارک دیده شده است که کلیه دانشپذیران و هنرآموزان با شرکت در دوره اموزشی رنگ مو بصورت پیشرفته مفاهیم را در حوزه رنگ مو آموزش خواهند دید . هنرجویان برای شرکت در این دوره آموزشی لازم است در ابتدا لاین تخصصی را بگذرانند و یا حداقل 2 سال سابقه کار مفید در حوزه رنگ مو داشته باشند. سرفصل های اموزش پیشرفته و تکمیلی رنگ مو به شرح زیر میباشند

سرفصل پیشرفــــــــــــته رنگ مو (سطح پرفکتال)

آموزش مربیگری و مستری رنگ مو (سطح مستر)

اموزش مربیگری و مستری رنگ مو بگونه ای تدارک دیده شده است که کلیه دانشپذیران و هنرآموزان با شرکت در دوره اموزش مستری رنگ مو بصورت مستر و فوق پیشرفته مفاهیم را در حوزه رنگ مو آموزش خواهند دید . هنرجویان برای شرکت در دوره آموزش مربیگری رنگ مو لازم است در ابتدا لاین تخصصی و تکمیلی را بگذرانند و یا حداقل 8 سال سابقه کار مفید در زمینه رنگ مو داشته باشند. سرفصل های اموزش مربیگری و مستری رنگ مو به شرح زیر میباشندرنگ مو

سرفصل مربیگــــــــری رنگ مو (سطح مستری)

آموزش صفر تا صد رنگ مو (جامع)

اموزش صفر تا صد رنگ مو بگونه ای تدارک و گردآوری شده است که کلیه دانشپذیران و هنرآموزان با شرکت در دوره اموزش صفر تا صد رنگ مو بصورت جامع و کامل کلیه مفاهیم رنگ و لایت مو در دو سطح تخصص و پیشرفته را آموزش خواهند دید . هنرجویان برای شرکت در دوره آموزش صفر تا صد رنگ مو نیازی به هیچگونه اطلاعات و آشنایی قبلی با این لاین نداشته و در همین دوره کلیه مباحث را از پایه بصورت صفر تا صد آوزش خواهند دید. سرفصل های اموزش صفر تا صد رنگ و لایت مو شامل سرفصل های سطح تخصصی و سطح تکمیلی میباشد.

بهترین آموزشگاه رنگ مو

یکی از بهترین و شناخته شده ترین دوره های آموزش رنگ مو ، دوره رنگ و لایت مو در اموزشگاه عریس است که در آن هنرجو به اسانی با کسب تجربه و مهارت در بالاترین سطح اموزشی به درآمد های بالا خواهند رسید و در میان رنگ کاران دیگر برای خود معروف و مشهور می شود. اما معمولا کسانی که در دوره آموزش رنگ مو شرکت می کنند ، از نکات اموزشی و تجربیات چند دهه بهمترین اموزشگاه رنگ مو کشور بهره مند خواهند شد که به آسانی نمیتوان این موارد را در هرجایی یافت . شرکت در بهترین دوره های اموزش رنگ مو به عموم علاقه مندان به لاین رنگ و لایت اعم از آرایشگران و افراد مبتدی توصیه میشود.

نام دوره: اموزش رنگ مو

سطح آموزش
کلاس عمومی
کلاس خصوصی
تخصصی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
تکمیلی
تماس بگیرید
تماس بگیرید
مربیگری
تماس بگیرید
تماس بگیرید

ادامه فرایند ثبت نام در اموزش رنگ مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *