بیا تا بهت یاد بدم چطوری رژ لب آمبره درست کنی

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

بیا تا بهت یاد بدم چطوری رژ لب آمبره درست کنی

پایگاه دانش آکادمی عریس، تکنیک آمبره به معنای داشتن دو طیف رنگی متناسب با هم است که به تازگی ترند شده. در ادامه مطلب به شما یاد میدهم که چطوری رژ لب آمبره درست کنید.


پیشنهاد نویسنده: آمبره کردن مو چگونه انجام می شود؟


انتخاب رنگ رژ لب برای آمبره

ابتدا باید در نظر بگیرید که کدام دو رنگ به هم میاد اگر در این کار مشکل دارید بهتر است که اولین رنگ رژ لب آمبره رنگ اصلی لب‌ های ‌تان باشد. سپس رژ لبی را انتخاب کنید که یا روشن ‌تر از رنگ پایه لب‌ ها و یا تیره ‌تر از آن باشد.

توجه داشته باشید که دو رنگ انتخابی شما باید شبیه به هم باشند؛ به نحوی که وقتی کنار هم بکار می روند، مرز آن ‌ها مشخص نباشد. برای مثال اگر از رژ لب قرمز استفاده می ‌کنید، با تیره ‌ترین رنگ قهوه‌ ای یا زرشکی تکنیک آمبره را روی لب ‌های ‌تان انجام دهید.

انتخاب تکنیک رژ لب آمبره

کار های متنوعی وجود دارد که با آن می ‌توانید رژ لب دو رنگ داشته باشید. به عنوان مثال می ‌توانید یک لب را تیره ‌تر از لب دیگر کنید، یا دور تا دور لب‌ ها را رژ تیره و قسمت داخلی آن ‌ها را رژ روشن‌ تری بزنید و یا حتی سایه روشنی افقی روی لب ‌ها درست کنید؛ به این صورت که رنگ رژ در یک گوشه دهان ‌تان روشن ‌تر از گوشه دیگر باشد.

رژ لب دو رنگ

راحت ترین شکل رژ لب آمبره این است که روی یک لب، رژ تیره رنگی بزنید و به لب دیگر رژ روشن تری اضافه کنید. سپس مقداری لب‌ های ‌تان را روی هم فشار دهید تا دو رنگ در قسمت داخلی لب‌ ها با هم میکس شود.

دور لب تیره

ابتدا مداد یا خط لب تیره‌ رنگی را دور تا دور لب‌ ها بزنید. خط لب ‌تان باید ضخیم ‌تر از حالت عادی باشد و همچنان که به سمت داخلی لب ‌ها امتداد می دهید، فشار کمتری وارد کنید. قسمت داخلی لب ‌ها را با رژ روشن ‌تری کامل کنید و در انتها با برق لب تمام بپوشانید تا همه چیز یک دست شود.

دور لب روشن

در این حالت تفاوت رنگ تیره و روشن نباید دیده شود و مناسب ترین حالت آن، استفاده از دو رنگ صورتی (وسط لب‌ها) و خنثی (دور لب‌ها) است. این نوع رژ لب آمبره بیشتر بین دختران کره ‌ای دیده می شود و معصومیت خاصی به صورت افراد می دهد.

یک تکنیک فوق جذاب

این تکنیک واقعا جذاب و خیره کننده است. برای این کار با یک خط لب قهوه‌ای-مشکی آغاز کنید و خط ضخیمی دور تمام لب ‌ها بکشید. بعد با رژ لب پررنگی (ترجیحا شرابی رنگ) بقیه لب‌ ها را رنگی بزنید و در نهایت یک رژ لب قرمز را روی تمام لب‌ های ‌تان بزنید (البته اگر رژ قرمزتان نسبتا تیره است، می‌ توانید از رژ شرابی استفاده نکنید).


حتما بخوانید: برای خودت یک ناخن آمبره اکلیلی جذاب طراحی کن


ممنون از اینکه وقت گذاشتی (: اگر از مقاله خوشت اومد یه سری به بقیه هم بزن.

***مطالعه بیشتر***

دوره های تخصصی گریم و میکاپ آکادمی عریس

بزن رو لینک و ثبت نام کن

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : بیا تا بهت یاد بدم چطوری رژ لب آمبره درست کنی
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری