با فیبروز آشنا شوید

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

با فیبروز آشنا شوید

پایگاه دانش آکادمی عریس، فیبروز نوعی میکروبلیدینگ است که ابرو ها را با استفاده از تناسبات ویژه زیبا می ‌کند و به صورت نظم می بخشد. کلمه فیبروز از دو بخش فی ( Phi ) و بروز ( Brows ) تشکیل شده که بخش اول به عدد فی، عدد ویژه یا عدد پایداری اشاره دارد.


حتما بخوانید: آموزش فیبروز ابرو


معنای فیبروز

این عدد فواصلی درست می‌ کند که به طور غیر قابل تصوری زیبا به نظر می رسد و در اکثر مخلوقات یا آثار هنری زیبا نیز دیده می ‌شوند. بخش دوم این کلمه نیز به معنای ابرو است. در واقع این لغت به معنای نسبت ویژه ابرو ها است.

این روش که شیوه ای از میکروبلیدینگ است شکل ابرو ها را با توجه به مورفولوژی صورت اصلاح می کند و پرپشت شدن ابرو ها را بر مبنی تعیین اجزای دقیق صورت ترسیم می‌ کند.

به خاطر این دلایل می ‌توان گفت که در این روش، سلیقه مشتری و آرایشگر آن قدر نقشی ندارد و به معیار های در نظر گرفته شده توجه می ‌شود و این تفاوت فیبروز با میکروبلیدینگ ابرو را نمایان می سازد.

فیبروز چگونه انجام می شود

فیبروز دستی است و فرمی بسیار طبیعی، ظریف و شبیه به ابروی واقعی دارد. فشار دست و سوزن‌ های یک بار مصرف فیبروز را به ثمر می رساند. رنگ‌ های مورد استفاده در این تکنیک بدون هیچ فلزات سنگین و دارای مواد ارگانیک هستند و تیغ ‌های متفاوت آن از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

در هنگام انجام فیبروز پوست نباید در وضعیت بازسازی باشد و قبل ‌تر از تاتو استفاده کرده باشد. بوتاکس کردن در یک ماه قبل از فیبروز تا روز انجام آن ممنوع است. این کار نقص‌ های موجود در ابرو را به طبیعی ‌ترین شکل ممکن از حذف می کند و عمق کمی داشته، تمیز کردن آن راحت ‌تر و درد آن کاهش می یابد.


پیشنهاد نویسنده: تفاوت فیبروز و هاشور ابرو


ممنون از اینکه وقت گذاشتی (: اگر از مقاله خوشت اومد یه سری به بقیه هم بزن.

***مطالعه بیشتر***

دوره های تخصصی آکادمی عریس

بزن رو لینک و در هر دوره ای که دوست داری ثبت نام کن

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : با فیبروز آشنا شوید
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری