آموزش فیبروز ابرو

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

آموزش فیبروز ابرو

آموزش فیبروز ابرو

دوره عمومی ارایش و پیرایش دوره عمومی ارایشگری زنانه اکادمی عریس مرکز عریس اموزشگاه عریس

مرکز آموزش عالی علوم و هنرهای آرایشگری ، زیبایی و مراقبتی

بررسی آموزش فیبروز ابرو

تاریخ امروز: [wikiwordpress]
آموزش فیبروز ابرو

آموزش فیبروز ابرو

فیبروز ابرو یکی از روش های جدید هاشور ابرو است که در واقع جز روش های میکروبیلدینگ، از نوع هاشور طبیعی محسوب میشود. از جنبه لغوی فیبروز ابرو از دو کلمه فی و بروز تشکیل شده است. فی نام یک شرکت صربستانی است که ابداع این روش را انجام داده و بروز به معنای خط ابرو میباشد. در حوزه آرایشی و زیبایی، خصوصا آریش ابروها فیبروز جز روش هایی برای سایه انداختن یا هاشور دستی ابرو ها به کار میرود.

آموزش فیبروز ابرو

آموزش فیبروز ابرو

فیبروز ابرو یکی از روش های جدید هاشور ابرو است که در واقع جز روش های میکروبیلدینگ، از نوع هاشور طبیعی محسوب می‌شود. از جنبه لغوی فیبروز ابرو از دو کلمه فی و بروز تشکیل شده است. فی نام یک شرکت صربستانی است که ابداع این روش را انجام داده و بروز به معنای خط ابرو می‌باشد. در حوزه آرایشی و زیبایی، خصوصا آریش ابروها فیبروز جز روش‌هایی برای سایه انداختن یا هاشور دستی ابرو ها به کار می‌رود. اگر ابروهای شما کم پشت شده باشد و یا فرم خوبی نداشته باشد می توانید از این روش برای رفع نواقص ابروهایتان به صورت موقت استفاده کنید برای اینکه ابروهای شما همیشه زیبا به نظر برسد باید انجام عمل فیبروز را به صورت مداوم تکرار کنید. فیبروز با استفاده از یک قلم به صورت دستی در امتداد خط رویش ابروها، به صورت یکسان و منظم رنگ بر روی ابروها پوشش داده می‌شود. میکروبیلدینگ که دنیای خود را دارد می‌توان گفت فیبروز نیز جز این دنیا است که با هدف ایجاد هاشور ظریف و طبیعی انجام میگیرد. برای مشخص کردن و کشیدن خطوط ابرو از تیغ های مخصوصی بهره می برند که تیغ مخصوص فیبروز بلید جز بهترین نوع  آن می باشد. موهای به دست آمده از فیبروز ظریف و طبیعی هستند و جلوه زیبایی را به چهره میبخشند. اگر مشکل اصلی شما کم پشتی ابروهایتان است می توانید از فیبروز که جز بهترین روش های طراحی و پرپشت کردن ابرو می‌باشند استفاده کنید. آموزش فیبروز ابرو در بهترین آموزشگاه ها به صورت تخصصی صورت میگیرد و نیازمند مدرسین حرفه ای می باشد که تکنیک ها و مهارت های این حوزه حساس را به هنرجویان بیاموزد. برای آشنایی با این حوزه و آگاهی به صورت پیش زمینه کلی، ما آموزش مختصری از فیبروز ابرو را تقدیم شما عزیزان خواهیم کرد با آموزشگاه عریس برای آشنایی بیشتر با این حوزه همراه باشید.

فیبروز ابرو چیست؟
فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز ابرو چیست؟

اگر داشتن چهره ای زیبا و بی نقص برای شما مهم باشد پس یکی از راه های زیبایی در چهره شما را  میتوان ابروهای زیبا تصور کرد. ابروهای بانوان جز حساس ترین بخش صورتشان می باشد که فرم دهی، کم پشتی و یا پرپشت بودن آن حائز اهمیت است. برای داشتن ابروهای بی‌نقص و پرپشت با فرمی دلخواه و طبیعی استفاده از روش میکروبلدینگ و تکنیک فیبروز ابرو به صورت نیمه دائمی موثر خواهد بود. روش انجام این کار با استفاده از تیغ های مخصوص که درلابلای ابرو ها با ایجاد سایه و هاشور موجب رفع نقایص ابرو ها و اعمال فرم دلخواه و زیبا میشود. نکته قابل توجه در فیبروز ابرو این است که این روش به صورت دائمی نیست و بعد از مدت معینی از بین میرود. بنابراین اگر میخواهید ابروهای زیبا و طبیعی داشته باشید پس باید به صورت دائمی از این روش بهره ببرید. برای اینکه خطوط کشیده شده در ابرو ها زیبا و ظریف باشند و طبیعی جلوه دهد باید تکنیک و مهارت تخصصی استفاده شود. توجه کنید که این روش بسیار تخصصی می باشد و در هنگام انتخاب سالن آرایشی حتما از افرادی که این کار را انجام میدهند مطمئن شوید که تخصص کافی داشته باشند در غیراین صورت ممکن است موجب طراحی و فرم بد در ابروها شود. میزان ماندگاری در این روش حدودا بین شش ماه تا یک سال است که به دلیل ظرافت آن و برای ماندگاری رنگ باید در طی مدت 3 الی 4 بار ترمیم شود. برای برداشتن موهای اضافی که بعد از انجام این روش رویش میکنند میتوانید از موچین استفاده کنید. در صورت علاقه مندی به این تکنیک می توانید در دوره های آموزشی فیبروز، میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ آموزشگاه عریس ثبت نام نمایید.

مراحل فیبروز ابرو
مراحل فیبروز ابرو

مراحل فیبروز ابرو

مراحل فیبروز ابرو

  • قبل از اینکه برای فیبروز ابرو تصمیم بگیرید حتما با متخصص این حوزه مشورت کنید و از مزایا و معایب آن مطلع شوید تا بعد از انجام آن مشکلی پیش نیاید.

  • طرح و مدلی که مناسب چهره شما باشد را با استفاده از نسبت طلایی فی و متناسب با صورت خود طراحی کنید یا از متخصص این حوزه برای آگاهی بیشتر در این زمینه کمک بگیرید.

  • رنگ ابروها همیشه بین بانوان جز شرایط چالش برانگیز بوده است در انتخاب رنگ دقت کنید که این رنگ به مدت نیمه دائم بر روی ابرو شما باقی خواهد ماند پس با دقت آن را برگزینید.

  • برای شروع کار و کاهش درد فیبروز ابروها از ماده بی حس کننده مانند لیدوکایین استفاده می شود.

  • با استفاده از تیغ مخصوص و بهداشتی رنگ را با تکنیک و مهارت لازم توسط ضربه وارد پوست میکنند.

  • رنگ برای مدتی بر روی پوست قرار داده میشود تا جذب پوست شود سپس بعد از طی تقریبا 7 روز با استفاده از پماد پاک میشود.

اساس کار فیبروز چیست؟

اساس کار فیبروز چیست؟

اساس کار فیبروز چیست؟

اساس کار فیبروز را می توان ایجاد حالتی مانند تار مو در ابرو ها با استفاده از جوهر مخصوصی که با پوست سازگاری دارد و طوری بر روی پوست طراحی میشود که شبیه به ابرو های واقعی جلوه پیدا کند. فیبروز ابرو از بخش تاج ابرو شروع شده و خطوط ایجاد میشوند. خطوط بعد از دو بار تمدید روی آن  حدود سه یا چهار دقیقه با رنگ پوشش داده میشوند. تمام قسمت های ابرو از جمله آرک و دم ابرو نیز به همین روش خطوط ایجاد شده و سپس رنگ میشوند. انجام این روش با توجه به نوع پوست و چهره افراد متفاوت میباشد.

انواع فیبروز ابرو

انواع فیبروز ابرو

انواع فیبروز ابرو

فیبروز ابرو انواع مختلفی دارد که باید با توجه به فرم چهره افراد، مدل ابرو و پوست افراد انتخاب شود انواع فیبروز ابرو به شرح زیر می باشد.

 مدل فیبروز ابرو- upper spine

در این قسمت نقطه توجه رائه دهنده خدمات میکروبلدینگ تکنیک فیبروز همان طور که از اسم آن مشخص است درجهت بالای ابرو بود و خطوط هاشور و سایه ها همگی در سمت بالا ایجاد میشوند.

 مدل فیبروز ابرو Spine-3

اساس کار در این مدل در قسمت انتهای ابرو متمرکز است. هاشور و سایه ها در قسمت انتهای ابرو اعمال میشوند و تلاش شخص ارائه دهنده فیبروز ابرو در قسمت انتهای ابرو خلاصه شده است. این مدل را  سبک تیغ ماهی گویند.

مدل فیبروز ابرو Spine-5

این روش نیز مانند سبک قبل در قسمت پایین ابرو متمرکز میشود با این تفاوت که نقطه توجه پایین ابرو ها میان ابتدا تا قوس ابرو ها است. این روش به سبک آسیایی معروف میباشد.

مدل فیبروز ابرو Spine-6

 این روش نیز مانند مدل های قبلی در قسمت پایین قوس ابرو صورت میگیرد که اگر اسم ابروی هاشور کلاسیک شنیده باشید بدانید که این مدل میباشد.

مزایای میکرو فیبروز ابرو:

مزایای میکرو فیبروز ابرو:

مزایای میکرو فیبروز ابرو:

  • برای افرادی که دارای ابروهای غیر متقارن هستند و قرینه سازی ابرو ها برایشان حائز اهمیت است می تواند مفید باشد.

  • افرادی که خواهان ابرو های با تراکم بالا هستند و از داشتن ابرو های کم پشت خسته شده اند موثر میباشد.

  • افرادی که به دنبال زیبایی ابرو ها به صورت نیمه دائم هستند که پاک کردن آن نیز دشوار نباشد مناسب است.

  • افرادی که به دنبال داشتن ابرو های زیبا با درد و سوزش کم هستن این روش مناسب میباشد.

  • افرادی که به دنبال فرم دهی به آرک و دم ابروی خود هستند این روش بسیار مفید است.

  • برای افرادی که به دنبال حالت طبیعی و ظریف برای ابرو های خود هستند مناسب هست.

تفاوت میکروبیلدینگ با فیبروز ابرو

تفاوت میکروبیلدینگ با فیبروز ابرو

تفاوت میکروبیلدینگ با فیبروز ابرو

 فیبروز را میتوان جز روش ها و تکنیک های میکروبیلدینگ دانست تنها تفاوتی که در این دو به چشم میخورد، به جای استفاده از سوزن در فیبروز از تیغه های ظریف مخصوصی به نام بیلد استفاده میشود. استفاده از تیغ های بیلد باعث میشود تا هاشور ایجاد شده حالت طبیعی به ابرو اعمال کند. بستگی به سلیقه افراد می توان یکی از نکات قابل توجه استفاده از تیغه ها را چنین بیان کرد که به دلیل عدم نفوذ رنگ ها به  لایه های زیرین پوست ماندگاری در فیبروز نسبت به میکروبیلدینگ کمتر میباشد. نکته دیگر در این روش هاشور انجام شده در فیبروز با توجه به مدل طبیعی ابرو صورت میگیرد ولی در میکروبیلدینگ می توان با توجه به سلیقه مشتری و مدلی متفاوت با مدل ابروی افراد صورت گیرد. کسانی امکان استفاده از فیبروز را دارند که قبلا از تاتو، سایه ابرو و چنین روش هایی بر روی ابرو های خود استفاده نکرده باشند.

آموزش فیبروز ابرو

آموزش فیبروز ابرو

آموزش فیبروز ابرو

همانطور که گفته شد فیبروز ابرو یک روش برای رفع نقایص و بهبود زیبایی ابرو است که از دستگاه به خصوصی استفاده نمیکند و با بهره مندی از یک تیغه یک بار مصرف که بعد از استفاده دور انداخته شده و فقط یک بار برای یک شخص قابل استفاده است به ایجاد خطوط و تزریق رنگ به پوست میپردازد. به دلیل طراحی سطحی این روش پاک شدن آن آسان می باشد و میتوان طرح های دلخواه را بعد از پاک شدن اعمال کرد. این روش برعکس مدل میکروبیلدینگ براساس سلیقه مشتری، مدل و طرح ابروها انتخاب نمیشود. ارائه دهنده خدمات فیبروز با توجه مهارت و تخصص خود نسبت به انتخاب و طراحی ابرو ها با توجه به نوع صورت و توسط خط کش و ابزارهای مورد نیاز میپردازد.

آموزش مرحله به مرحله فیبروز ابرو

  • برای شروع ابتدا باید ارائه دهنده خدمات فیبروز طرح ابرو را با استفاده از خط کش و یا ابزار مورد نظر ترسیم کند.

  • خطوط از قسمت ابرو شروع به ترسیم شود.

  •  بعد از ترسیم خطوط در نقطه مورد نظر شوک رنگ که همان اعمال رنگ بر روی خطوط است انجام گیرد.

  • بعد از گذشت چند دقیقه  و خشک شدن رنگ باید مواد بی حس کننده زده شود.

  • رنگ انتخاب شده باید نزدیک به رنگ موها باشد، سعی کنید حداقل ده روز قبل از انجام فیبروز ابرو های خود را رنگ نکنید.

  • در این مرحله آرک و دم ابروها باید رسم شود دقت کنید که نحوه رسم این موارد به مهارت و تکنیک تاتو آرتیست مورد نظر بستگی دارد.

  • با توجه به باریک یا پهن بود ابروها استروک ها مشخص شده و سپس چند دقیقه صبر کنید. اگر میخواهید رنگ ابروها کم رنگ نشود استروک ها را ضخیم بکشید. و حتما قرینگی و یکسان بود رنگ را چک کنید.

  • با توجه به نوع پوست استروک ها رنگ میگیرند. بعد از تمدید استروک ها با شوک رنگ پوشش میدهیم.

  • افرادی که پوست خشک و معمولی دارند فیبروز بر روی پوست آن ها بهتر نتیجه میدهد با توجه به نوع پوست مراحل را دو الی سه بار تکرار کنید. بهتر است برای نتیجه بهتر تا 24 ساعت بعد از انجام این روش استحمام نکنید.

  • به مدت چهار روزتقریبا 4 بار ابرو ها را چرب نگه دارید و حدود بیست روز هیچ آرایشی بر روی ابرو اعمال نکنید.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : آموزش فیبروز ابرو
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری