بوتاکس مو چیست و چگونه انجام می شود؟

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

بوتاکس مو چیست و چگونه انجام می شود؟

بوتاکس مو چیست و چگونه انجام می شود؟

دوره عمومی ارایش و پیرایش دوره عمومی ارایشگری زنانه اکادمی عریس مرکز عریس اموزشگاه عریس

مرکز آموزش عالی علوم و هنرهای آرایشگری ، زیبایی و مراقبتی

بررسی بوتاکس مو چیست و چگونه انجام می شود؟

تاریخ امروز: [wikiwordpress]
بوتاکس مو چیست و چگونه انجام می شود؟

بوتاکس مو چیست و چگونه انجام می شود؟

بوتاکس مو یکی از روش های تقویت استحکام و ظاهر مو می باشد. در حال حاضر دو نوع بوتاکس برای موها وجود دارد که افراد بنا بر نیاز و سلیقه شخصی خود می توانند از هر کدام استفاده کنند.

معرفی کاربرد بوتاکس مو

معرفی مختصری از بوتاکس

بوتاکس مو یکی از روش های تقویت استحکام و ظاهر مو می باشد. در حال حاضر دو نوع بوتاکس برای موها وجود دارد که افراد بنا بر نیاز و سلیقه شخصی خود می توانند از هر کدام استفاده کنند. بوتاکس با هدف جوان سازی مو با پر کردن موها باعث شده که آن ها صاف و پر به نظر برسند. بوتاکس مو جز روش های احیای مو شناخته می شود و با توجه به نتایج خوبی که دارد در بین افراد خصوصا افراد هالیوودی که زیبایی برایشان اهمیت ویژه ای دارد محبوبیت پیدا کرده است. آموزش بوتاکس نیز خود حائز اهمیت است زیرا افراد همیشه به دنبال جایی هستند که در آن ارائه دهنده خدمات زیبایی آن بهترین و حرفه ای باشد. آموزشگاه عالی عریس دوره تخصصی آموزش کراتین، بوتاکس و احیای مو را که بوتاکس مو جز سر فصل های آموزشی آن می باشد را با جدیدترین متد ها و بالاترین سطح آموزشی برگزار می کند. ما در این مقاله هر آنچه که مربوط به بوتاکس می شود و آموزش آن را ارائه می دهیم. برای آشنایی بیشتر با این حوزه با ما همراه باشید.

بوتاکس مو چیست
بوتاکس مو چیست

بوتاکس مو چیست

همه چیز درباره بوتاکس

بوتاکس به عنوان درمان ضد پیری و جوان سازی برای مو ها شناخته می شود. در این روش مو های آسیب دیده و وز با استفاده از  بوتاکس که متشکل از مواد  کلاژن، مرطوب کننده، تغذیه کننده، ویتامینB6، ویتامینE و روغن خاویار است، تقویت شده  و هر گونه شکاف در الیاف مو پر می شود و آن را ابریشمی، براق و زیباتر جلوه میدهد.این روش ریشه‌ی مو‌ها را از درون تقویت کرده به همین دلیل، ظاهری نرم، سالم، درخشان، زیبا و بدون کاهش حجم مو‌ها به ارمغان می آورد. در حال حاضر دو نوع بوتاکس برای مو ها وجود دارد که افراد با شناخت و نیاز مو های خود می توانند هر کدام را انتخاب نمایند.

بوتاکس مو چیست
بوتاکس مو چیست

بوتاکس مو چیست

همه چیز درباره بوتاکس

نوع اول بوتاکس  (Botox) برای موها، که به هیچ وجه حاوی بوتاکس نیست. در عوض، یک برنامه کاربردی موضعی است که برای پر کردن موهای آسیب دیده استفاده می شود، باعث براقیت و سلامت مو ها می شود. نوع دوم تزریق بوتاکس به پوست سر است، در این نوع، از محصول بوتاکس استفاده می شود که اداره غذا و داروی آمریکا (FDA)این کار را برای این منظور تایید نکرده است. زیرا بوتاکس، حاوی ترکیبی از سم بوتولونیوم، ماده ای که به عنوان فلج عضلانی شناخته می شود. در حالی که این ماده سمی در مقادیر زیاد خطرناک است ولی پزشکان می توانند برای مقاصد مفید نیز از آن استفاده کنند. مواردی همچون کاهش تعریق ، کاهش سردردهای میگرنی، درمان تنبلی چشم و مشکلات بلع و همچنین برای اهداف آرایشی است.

چه کسانی می توانند از بوتاکس برای موهایشان استفاده کنند؟
چه کسانی می توانند از بوتاکس برای موهایشان استفاده کنند؟

چه کسانی می توانند از بوتاکس برای موهایشان استفاده کنند؟

چه کسانی می توانند از بوتاکس برای موهایشان استفاده کنند؟

کاربرد های موضعی محصولاتی که با عنوان بوتاکس برای مو ها به بازار عرضه می شود،  معمولا برای موهای شکننده و آسیب دیده و نیاز به احیا مناسب می باشد. همچنین افرادی که موهایشان در اثر رنگ، دکلره و استفاده از ابزار های حرارتی آسیب دیده است، افرادی که موهایشان دارای موخوره، و وز می باشد و در اثر موارد مختلف کم پشت و کدر شده است توصیه می شود. اما به طور کلی افراد دارای هر نوع مویی که خواستار جوان سازی و جلوگیری از پیری زود رس در موهایشان هستند می توانند از مزایای بوتاکس برای موهایشان بهره ببرند.

فرق بوتاکس مو و کراتینه چیست؟
فرق بوتاکس مو و کراتینه چیست؟

فرق بوتاکس و کراتینه مو چیست؟

فرق بوتاکس و کراتینه مو چیست؟

تاثیر اصلی بوتاکس نرم کنندگی و احیای مو از طریق از بین بردن وزی مو ها و تقویت آن ها می باشد. بوتاکس برای افرادی که مو های آسیب دیده دارند توصیه می شود. در حالی که کراتین مو به صاف کنندگی معروف است. کراتین هم خاصیت نرم کنندگی و احیای مو دارد و حالت نرم کنندگی و صافی در استفاده از روش کراتین بیشتر می باشد. از طرفی در کراتین مو از یک ماده سمی به نام فرمالدئید (Formaldehyde) استفاده می شود که جز گاز های سرطان زا و خطرناک است. در حالی که بوتاکس شامل این ماده نیست و در حین استفاده از اتومو هیچگونه گاز و دودی از آن خارج نمی شود. بنابراین برای همه نوع افراد خصوصا بانوان باردار نیز ایمن می باشد. به طور کلی تفاوت بوتاکس و کراتین مو را به صورت زیر می توان عنوان کرد.

  • میزان صافی موها در انجام کراتین مو بیشتر از بوتاکس است.

  • انجام بوتاکس مهارت کمتری نسبت به کراتین نیاز دارد و ساده تر می باشد.

  • مراقبت های قبل از انجام و بعد از انجام بوتاکس نسبت به کراتین ساده تر می باشد.

قیمت بوتاکس مو چقدر است؟
قیمت بوتاکس مو چقدر است؟

قیمت بوتاکس مو چقدر است؟

هزینه بوتاکس چقدر است؟

یکی از مهمترین سوالاتی که تمام مشتریان هنگام انجام روش هایی همچون بوتاکس و کراتین مو میپرسند قیمت آن ها می باشد. در واقع قیمت کلی بوتاکس برای موها باتوجه به حجم و اندازه مو ها متفاوت است.  اما به طور تقریبی قیمت ها از 800 هزارتومان تا 2 میلیون می باشد که باز هم تاکید می کنیم این قیمت ها با توجه به اندازه مو ها جایی که انجام می شود و فاکتور های مختلف متفاوت می باشد.

بهترین محصولات بوتاکس مو کدام برندها هستند؟
بهترین محصولات بوتاکس مو کدام برندها هستند؟

بهترین محصولات بوتاکس مو کدام برندها هستند؟

بهترین محصولات بوتاکس برای موها

  • بوتاکس موی L’Oreal : محصولات موی لورآل دارای تنوع بسیاری می باشند، که بوتاکس یکی از آن ها است. محصول بوتاکس این برند به صورت پک دوتایی عرضه می شود که بسیار باکیفیت  و محبوب می باشد و نیازی به تعریف و تمجید ندارد زیرا کیفیت آن اثبات شده است.

  • بوتاکس موی Prismax : این محصول برای ترمیم موهای آسیب دیده، صاف شدن موها و همچنین درمان آسیب های ناشی از رنگ مو، دکلره و .. استفاده می شود. قیمت این محصول حدود 13 دلار است که قابل استفاده در سالن های آرایشی و در خانه می باشد.

بهترین محصولات بوتاکس مو کدام برندها هستند؟
بهترین محصولات بوتاکس مو کدام برندها هستند؟

بهترین محصولات بوتاکس مو کدام برندها هستند؟

بهترین محصولات بوتاکس برای موها

  • بوتاکس موی Majestic : این محصول جز بهترین محصولات بوتاکس برای مو است که از ترکیبات خاویار، کمپلکس کلاژن و ویتامین ها تشکیل شده است و جهت ترمیم و تغذیه موها بسیار مناسب می باشد. این محصولات به صورت تک و یا پک قابل خریداری هستند. پک این محصول حاوی شامپو مخصوص، مواد بوتاکس، شامپو تقویت کننده، نرم کننده و سرم مو است. این شرکت در عرضه محصولات خود این تضمین را می دهد تا موهای آسیب دیده با استفاده از محصول بوتاکس کاملا ترمیم پیدا کند.

سایر برند های محبوبی نیز وجود دارد که به صورت زیر می باشند.

  • بوتاکس موی پریزمکس

  • بوتاکس موی نوتری پروفشنال

  • بوتاکس موی سافتلیس

  • بوتاکس موی اینوآر بوتوهیر

  • بوتاکس موی اسمارت پروتکشن

  • بوتاکس موی مجستیک

  • بوتاکس موی یونیک Orocare

 

بوتاکس مو چه مزایایی دارد؟
بوتاکس مو چه مزایایی دارد؟

بوتاکس مو چه مزایایی دارد؟

مزایای بوتاکس مو

بوتاکس برخلاف کراتین مو فاقد ماده فرمالدئید است و با برخورداری از ترکیبات اسیدی به ترمیم  و تقویت مو کمک می کند. درخشندگی و نرمی را برایتان به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است این روش بدون ضرر است و روش انجام آن آسان می باشد و به مهارت و تکنیک زیادی لازم ندارد. درمان بوتاکس برای کسانی که به طور مداوم از رنگ مو، دکلره، ابزار های حرارتی مانند سشوار و اتوی مو استفاده می کنند مناسب می باشد. از دیگر مزایای این روش ارگانیک بودن آن است به صورتی که حتی از ریزش مو ها هم جلوگیری می کند. بوتاکس یک روش کاملاً ایمن محسوب می شود و حتی می تواند به درمان برخی از مشکلات پوستی مانند شوره سر و پزوریاسیس کمک کند.

بوتاکس مو چه معایبی دارد؟
بوتاکس مو چه معایبی دارد؟

بوتاکس مو چه معایبی دارد؟

معایب بوتاکس مو

همه ی روش های آرایشی در کنار مزایای متعددی که دارند دارای معایبی نیز می باشند که آگاهی از آن ها در استفاده  و عدم استفاده این روش ها موثر است. بوتاکس نیز دارای معایبی است که چند مورد از آن ها را بیان می کنیم. هزینه بالا یکی از مواردی است که در انجام این روش بسیار موثر است طبیعتا استفاده از مواد و برند های مرغوب و باکیفیت نقش تعیین کننده ای در قیمت انجام آن خواهد داشت. بنابراین برای هرنوع باید محصول مناسب آن انتخاب شود. همچنین یکی از معایبی که شاید برای این روش نام برد ماندگاری کوتاه مدت آن است در حالی که افراد با صرف هزینه های زیاد انتظار دارند مدت زمان زیادی از مزایای این روش بهره مند شوند. مدت ماندگاری این روش بین 2 تا 4 ماه است که برای ماندگاری دوباره نیاز به ترمیم و انجام دوباره آن است. همچنین اگر  موهای مجعد دارید و میخواهید موهایتان صاف شود. شاید این روش مناسب برای شما نباشد. تنها کمکی که بوتاکس به موهای مجعد می‌کند، بزرگتر کردن فرهای مو و همچنین کاهش وز مو است.

بوتاکس مو چگونه انجام می شود؟
بوتاکس مو چگونه انجام می شود؟

بوتاکس مو چگونه انجام می شود؟

بوتاکس مو چگونه انجام می شود؟

برای انجام بوتاکس ابتدا با توجه به نوع و جنس مو و هزینه صرف شده یک مارک خوب از بوتاکس استفاده شود. موهای مشتری با استفاده از شامپوی ملایم شستشو داده میشود تا عاری از هرگونه چربی و آلودگی باشد.مواد بوتاکس در سرتاسر مو پوشش داده می شود و حدود 30 الی 45 دقیقه زمان صرف شود تا جذب فولیکول های مو شود. بعد از جذب مواد مو ها توسط یک شامپوی عاری از سولفات شستشو داده شود. در نهایت با دقت خشک شوند تا از وقوع شکستگی جلوگیری شود. در مرحله بعد از اتومو برای صاف کرد و لخت شدن مو ها استفاده می شود. در نتیجه، موها سالم تر، ابریشمی تر و براق تر خواهند شد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : بوتاکس مو چیست و چگونه انجام می شود؟
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری