مهاجرت از طریق مدرک آرایشگری

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

مهاجرت از طریق مدرک آرایشگری

مهاجرت از طریق مدرک آرایشگری

دوره عمومی ارایش و پیرایش دوره عمومی ارایشگری زنانه اکادمی عریس مرکز عریس اموزشگاه عریس

مرکز آموزش عالی علوم و هنرهای آرایشگری ، زیبایی و مراقبتی

بررسی مهاجرت از طریق مدرک آرایشگری

تاریخ امروز: [wikiwordpress]
مهاجرت از طریق مدرک آرایشگری

مهاجرت از طریق مدرک آرایشگری

مهاجرت از طریق مدرک آرایشگری یکی از روش های پرتقاضا برای مهاجرت میکاپ آرتیست ها میباشد. در واقع مهاجرت از طریق تخصص آرایشگری اخذ اقامت کاری محسوب میشود. ما در مقاله مدرک بین المللی آرایشگری اشاره کردیم که افراد میتوانند با دریافت مدارک معتبر آرایشگری بین المللی درخواست کار در کشور های پذیرنده میکاپ آرتیست ها را داشته باشند.

مهاجرت از طریق مدرک آرایشگری

مهاجرت از طریق مدرک آرایشگری

 مهاجرت از طریق مدرک آرایشگری یکی از روش های پرتقاضا برای مهاجرت میکاپ آرتیست ها میباشد. در واقع مهاجرت از طریق تخصص آرایشگری اخذ اقامت کاری محسوب میشود. ما در مقاله مدرک بین المللی آرایشگری اشاره کردیم که افراد میتوانند با دریافت مدارک معتبر آرایشگری بین المللی درخواست کار در کشور های پذیرنده میکاپ آرتیست ها را داشته باشند. این مهاجرت به فاکتورهای متفاوتی از جمله: مدرک آرایشگری معتبر، سابقه کار، سن، میزان آشنایی با زبان انگلیسی، میزان تحصیلات، تمکن مالی، تخصص کاری و … بستگی دارد. همچنین بعد عبور از سیستم امتیاز بندی افراد میکاپ آرتیست باید یک امتحان آرایشگری دو مرحله ای یا چند مرحله ای با توجه به کشور منتخب خود انجام دهند. آرایشگری شغل پردرآمدی است که در کشور های خارجی خصوصا کشورهایی مانند کانادا، استرالیا، ترکیه جذب آرایشگر در برخی شهر های آن از اهمیت بالایی برخوردار است. به کسی که بتواند با استفاده از لوازم آرایشی نقایص چهره افراد را رفع کند و باعث زیباتر شدن پوست و موی آن ها با خلاقیت و مهارت خود شود آرایشگر گفته میشود. پس طبیعتا هرچقدر تخصص و حوزه کاری افراد بهتر و سابقه کاری خوبی داشته باشد در پذیرفته شدن آن ها میتواند تاثیر بسزایی داشته باشد. مهاجرت خود نیز به شکل های مختلفی صورت میگیرد به عنوان مثال سایت های مخصوصی وجود دارد که شما میتوانید با ارائه مدارک خود درخواست مهاجرت به کشور منتخب خود را داشته باشید. از سوی دیگر باید از طرف شرکت یا کارفرما پیشنهاد کاری داشته باشید و قرارداد کاری امضا کنید. آموزشگاه عالی عریس به عنوان یک آکادمی آرایشگری معتبر در خاورمیانه مدارک معتبر بین المللی آرایشگری ارائه میکند شما با اخذ این مدارک و رعایت سایر شرایط کشور منتخب خود میتوانید اقدام به مهاجرت کرده و مشغول کارشوید. در این مقاله قصد داریم مهاجرت از طریق آرایشگری به سایر کشور ها را بررسی کنیم پس با آموزشگاه عریس همراه باشید.

شرایط مهاجرت از طریق آرایشگری
شرایط مهاجرت از طریق آرایشگری

شرایط مهاجرت از طریق آرایشگری

شرایط مهاجرت از طریق آرایشگری

کشور های زیادی به دنبال افراد جوان و متخصص در حوزه آرایشگری و سایر حوزه های کاری هستند. مهاجرت از طریق مدرک آرایشگری مهاجرت به واسطه تخصص است. لازم به ذکر است که تنها تخصص منجر به مهاجرت نمیشود و باید از مؤلفه های دیگری نیز برخوردار باشید. مواردی همچون سن، تمکن مالی، سابقه کاری، پیشنهاد کاری، برخورداری از مدرک فنی حرفه ای و مدرک بین المللی آرایشگری، برخورداری از سطح تحصیلات بالای لیسانس و… شرایطی هستند که برای پذیرش در کشور های دیگر و اشتغال درآن ها باید رعایت شود. توجه داشته باشید اولا هر کشور شرایط مورد نظر و قوانین خاص خود را برای پذیرش آرایشگر دارد. ثانیا فقط کشورهای خاصی از طریق مدرک آرایشگری مهاجرین را پذیرش میکنند. ما در ادامه برخی از آن ها بررسی و  شرایط هر کدام را به صورت مختصر شرح خواهیم داد.

بهترین کشور برای مهاجرت آرایشگران
بهترین کشور برای مهاجرت آرایشگران

بهترین کشور برای مهاجرت آرایشگران

بهترین کشور برای مهاجرت آرایشگران

کشور هایی مانند کانادا، استرالیا، آلمان و ترکیه جز انتخاب هایی هستند که آرایشگران می توانند در لیست مهاجرتی خود از طریق مدرک آرایشگری قرار دهند. این کشورها با توجه به صنعت آرایشگری روبه رشد خود، خواهان افراد متخصص و جوان از سراسرجهان هستند. مهاجرت از طریق تخصص، به مهاجرت اسکیل ورکر معروف است. همانطور که بیان شد برخی کشور ها برای جذب نیروی میکاپ آرتیست سیستم امتیاز دهی خاصی دارند که کشور کانادا و استرالیا جز این موارد میباشند.  درسایر کشورها مهاجرت باید از طریق درخواست شرکت ها و کارفرما به آرایشگران و توافق طرفین سپس ارائه این تقاضا نامه به اداره کار صورت گیرد. آرایشگری یک کار به روز است و افراد باید برای موفقیت در آزمون ها و قوانین مد نظر کشور ها از دانش علمی زیادی در خصوص پوست، مو و فرم چهره افراد برخوردار باشند. این کار مستلزم این است که افراد خود را در حوزه کاری اپدیت و به روز نگه دارند. زیرا روش ها و متد های متنوعی روزانه به این صنعت روبه رشد و توسعه یافته اضافه میشود.

مهاجرت به کانادا از طریق مدرک آرایشگری

مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری

مهاجرت به کانادا از طریق مدرک آرایشگری

کانادا یکی از کشورهایی است که شغل آرایشگری در آن جا درآمد و بازار کار خوبی دارد. این کشور یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت نیروهای متخصص است. افراد زیادی خواهان ورود به این کشورهستند شاید یکی از دلایل محبوبیت این کشور برای مهاجرت از طریق تخصص آرایشگری را بازار کار و صنعت روبه رشد میکاپ در این کشور دانست. در حالی که بازار کار شغل آرایشگری در برخی کشورها اشباع شده است و آن چنان تفاوتی بین افراد متخصص و غیرمتخصص وجود ندارد. کانادا با  انتخاب بهترین افراد که از دانش و تخصص آرایشگری بالایی برخوردارند صنعت آرایشگری خود را پرقدرت و به روز نگه میدارد. افرادا برای ورود به این کشور پرتقاضا باید در زمینه های آرایش و زیبایی همچون، خدمات مربوط به مو، خدمات مربوط به ناخن، خدمات مربوط به ابرو و مژه همچنین خدمات مربوط به گریم و میکاپ تخصص داشته باشند. تا بتوانند در حوزه های مربوطه در این کشور فعالیت داشته باشند. خدمات مربوط به مو در این کشور حائز اهمیت است و با تخصص در انواع سبک های این موضوع موفقیت خوبی میتوانید کسب کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق مدرک آرایشگری

مهاجرت به کانادا از طریق مدرک آرایشگری

مهاجرت به کانادا از طریق مدرک آرایشگری

حقوق و مزایای دریافتی خوب در این کشور به تخصص افراد بستگی دارد یعنی هر چقدر حرفه ای باشید توانایی کسب درآمد بیشتری خواهید داشت اما در رنج معمول شما میتوانید 31200 دلار در سال معادل 16 دلار در ساعت درآمد داشته باشید. آرایشگرهای تازه کار 25350 دلار و آرایشگر های حرفه ای 50408 دلار درآمد در سال کسب میکنند. با چنین مزایایی بی شک آرایشگران علاقه زیادی به حضور در این کشور  خواهند داشت. افراد با پذیرش مهاجرت از طریق مدرک آرایشگری میتوانند اقامت دائمی این کشور را به راحتی دریافت کنند. آرایشگران برای مهاجرت به این کشور میتوانند از طریق برنامه مهاجرتی دولت کانادا در سیستم اکسپرس انترای درخواست داده و در صورت تایید اطلاعات و رعایت قوانین ویزای اقامت دائم و همچنین ویزای مشاغل مهارتی فدرال را کسب نمایند. آرایشگری در کانادا جز مشاغل فهرست شده شغل های ملی NOC با کد 6341 است.  برای مهاجرت به این کشور بعنوان میکاپ آرتیست شما باید در برنامه ورود سریع به کانادا ثبت نام کنید. درواقع آرایشگران در کانادا بعنوان HairStylists با کد مشاغل ملی (نوک) 6341 شناخته میشوند. نکته مهم این است که داشتن جاب آفر (درخواست از سوی کارفرما) یک مزیت مهم محسوب میشود و در صورت تایید گرفتن اقامت راحت تر میباشد.

مهاجرت به استرالیا از طریق مدرک آرایشگری
مهاجرت به استرالیا از طریق مدرک آرایشگری

مهاجرت به استرالیا از طریق مدرک آرایشگری

مهاجرت به استرالیا از طریق مدرک آرایشگری

استرالیا نیز صنعت آرایشگری غنی دارد و برای قوی نگه داشتن آن پذیرش آرایشگران سایر کشور ها را در اولویت قرارداده است. این کشور برنامه پذیرشی تقریبا شبیه به کانادا دارد البته با اندکی تفاوت، افراد میتوانند بعد از رد شدن از فیلتر سن، سابقه کار، مدرک تحصیلی، تخصص شغلی، سابقه کاری در حوزه آرایشگری و سابقه کار مرتبط با مدرک تحصیلی در سیستم امتیاز دهی از 100 امتیاز حداقل باید 60 امتیاز دریافت کنند. اخذ اقامت این کشور نیز که از طریق اسکیل ورکر به دست می آید اقامت دائم خواهد بود.

میانگین درآمد براساس سابقه کار و تجربه در استرالیا متفاوت میباشد که به شرح زیر میباشد.

  • درآمد آرایشگران که دارای یکسال سابقه کار آرایشگری هستند، 21000 دلار میباشد.

  • درآمد آرایشگرانی که دارای 1 تا 4 سال سابقه کار آرایشگری هستند، 23000  دلار میباشد.

  • درآمد آرایشگرانی که دارای 5 تا 9 سال سابقه کار آرایشگری هستند، 25000  دلار میباشد.

  • درآمد آرایشگرانی که دارای 10 تا 19 سال سابقه کار آرایشگری هستند، 29000  دلار میباشد.

  • درآمد آرایشگرانی که دارای 10 تا 19 سال سابقه کار آرایشگری هستند، 43000  دلار میباشد.

  • توجه داشته باشید همه این ارقام با توجه به سال های مختلف متغیر است و همچنین براساس تخصص افراد نیز متفاوت بوده و قابل افزایش و کاهش است.

مهاجرت به استرالیا از طریق مدرک آرایشگری
مهاجرت به استرالیا از طریق مدرک آرایشگری

مهاجرت به استرالیا از طریق مدرک آرایشگری

مهاجرت به استرالیا از طریق مدرک آرایشگری

مدارکی که باید به سیستم امتیاز دهی استرالیا ارائه میدهید باید کاملا معتبر و موثق باشد زیرا این سیستم برای سلمانی هایی که هر اندازه تخصص داشته باشند ولی فیش حقوقی و مدرک فنی نداشته باشند اهمیت زیادی قائل نمیباشد. در صورت تایید مدارک از شما نمونه کار آنلاین درخواست میشود که با مشخص شدن زمان یک متخصص استرالیایی به صورت تماس ویدیویی نمونه کار در حال انجام را بررسی میکند و از شما سوالات فنی میپرسد. داشتن دانش انگلیسی حائز اهمیت میباشد زیرا لازمه توضیحات و صحبت در این تماس ویدیویی تسلط صحبت به زبان انگلیسی میباشد.

مهاجرت به ترکیه از طریق مدرک آرایشگری
مهاجرت به ترکیه از طریق مدرک آرایشگری

مهاجرت به ترکیه از طریق مدرک آرایشگری

مهاجرت به ترکیه از طریق مدرک آرایشگری

ترکیه به دلیل اینکه یکی از همسایگان نزدیک ایران است. احتمالا افراد زیادی را ترغیب به اشتغال و اقامت میکند. برای مهاجرت از طریق اسکیل ورکر آرایشگری خود این کشور سیستم امتیاز دهی ندارد و باید توسط یک کارفرما به شما پیشنهاد کار ارائه شود. این پیشنهاد باید در صورت توافق یک قرارداد کاری تنظیم شود. و با ارائه به اداره کارو تایید آن میتوان برای ویزای ترکیه اقدام کرد. راه حلی که میتوان در صورت نداشتن پیشنهاد کاری به شما ارائه داد. افراد اجازه دارند به مدت سه ماه در ترکیه اقامت داشته باشند در این صورت میتوانند در آرایشگاه ها به صورت کارمند و یا کارآموز کار کرده و مهارت خود را نشان دهند و با رضایت از کار و تخصص خود برای خود پیشنهاد کاری بدست آورند. طبیعتا در این کشور مهارت، تخصص و رضایت از کار مهمتر از مدرک میباشد ولی برای طی مراحل قانونی باید شرایط و ضوابط  رعایت شود. دریافت اقامت دائم از طریق مدرک آرایشگری در ترکیه به اقامت 8 سال نیاز دارد و شما بعد از 8 سال زندگی در این کشور میتوانید اقامت دائم را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : مهاجرت از طریق مدرک آرایشگری
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری