دوره عمومی ارایش و پیرایش دوره عمومی ارایشگری زنانه اکادمی عریس مرکز عریس اموزشگاه عریس

مرکز آموزش عالی علوم و هنرهای آرایشگری ، زیبایی و مراقبتی

بررسی هیدروفیشیال پوست چیست و چه مزایایی دارد؟

تاریخ امروز: [wikiwordpress]
هیدروفیشیال پوست چیست و چه مزایایی دارد؟

هیدروفیشیال پوست چیست و چه مزایایی دارد؟

هیدروفیشیال پوست راهی برای جوانسازی پوست و رفع عیوب آن است. اگر شما هم جز افرادی هستید که از چین و چروک، آکنه، لک ها، آفتاب سوختگی، خطوط صورت و چربی پوست خود به تنگ آمده اید. استفاه از روش های غیر تهاجمی برای تغذیه، کلاژن سازی و آبرسانی پوست می تواند نقش موثری در بهبود این موارد داشته باشد. با بالا رفتن سن بسیاری از افراد و آسیب های ناشی از تغذیه نامناسب، استفاده از دخانیات و… منافذ پوست باز شده و چین و چروک ناشی از آن زیبایی ظاهر افراد را تحت تاثیر قرار می دهد. اما جای نگرانی نیست یکی از ویژگی های خوب پوست این است که قابلیت بازسازی و ترمیم دارد. با استفاده از روش هایی مانند هیدروفیشیال پوست می توان ناخالصی ها و آلودگی های پوست را از بین برد و منافذ پوست را با هیالورونیک اسید و مواد مغذی، پر کرد، تا موجب ترمیم و جوانسازی پوست شود. ما در این مقاله می خواهیم هیدرودرم (هیدروفیشیال) را مورد بررسی قرار دهیم و به مزایا و معایب آن بپردازیم. برای آشنایی بیشتر با آکادمی عالی عریس همراه باشید.

هیدروفیشیال پوست چیست؟

هیدروفیشیال پوست چیست؟

هیدروفیشیال پوست(هیدرودرم) یکی از جدید ترین روش های پزشکی برای جوانسازی پوست است. این روش یکی از مدعیان تاثیرگذارترین درمان، رفع عیوب و جوانسازی پوست نسبت به سایر روش ها است. برای انجام این تکنیک از دستگاه HydraFacial MD  که توسط Edge Systems تولید می شود استفاده می شود. این درمان به صورت سه مرحله اساسی انجام می شود. بدین ترتیب سلول های مرده و از کار افتاده ای که طی سالیان بر روی پوست مانده اند را استخراج کرده و از بین می برد. سپس با استفاده از یک سرم حاوی آنتی‌آکسیدان‌ها، پپتیدها و اسید هیالورونیک پوست را ترمیم و احیا می‌کند. از این روش برای درمان آکنه های معمولی، پوست های چرب، رفع چین و چروک، لک های صورت، پر کردن منافذ باز و آفتاب سوختگی استفاده می شود. روند درمان این تکنیک بدون درد توسط پزشک و یا افراد متخصص زیبایی انجام می شود. این روش دوره نقاهت ندارد و تاثیرات فوری و بلندمدت را بر روی پوست اعمال می کند. این روش در مقایسه با سایر تکنیک ها  کم تهاجمی تر بوده و عوارض کم تری نیز دارد.

مزایای هیدروفیشیال پوست

مزایای هیدروفیشیال پوست

هیدروفیشیال پوست به طرق مختلفی می تواند به بهبود پوست شما کمک کند از جمله این موارد به شرح زیر است:

  • هیدرودرم به داشتن پوستی درخشان و روشن کمک می کند. توجه داشته باشید پوست صرفا با یک بار انجام این تکنیک روشن نمی شود.

  • کاهش خطوط و چین و چروک صورت

  • پرکردن و کاهش منافذ باز پوست

  • افزایش استحکام و بهبود بافت پوست

  • کاهش جوش های صورت

  • کاهش لک های صورت

  • درمان آفتاب سوختگی و چین و چروک ناشی از دخانیات

  • کمک به شادابی و طراوت پوست

  • کاهش چربی پوست

  • قابل استفاده برای پوست های حساس

  • عدم نیاز به زمان طولانی بهبودی

  • عدم درد حین انجام آن

  • مناسب برای انواع پوست ها

هیدروفیشیال پوست چگونه انجام می شود؟

هیدروفیشیال پوست چگونه انجام می شود؟

هیدروفیشیال پوست در سه مرحله انجام می شود. پاکسازی و لایه برداری پوست، هیدراته کردن پوست، تقویت و محافظت از پوست که به شرح زیر است:

  • درمان هیدرودرم با پاکسازی و حذف سلول های مرده و سبوم اضافی (چربی طبیعی پوست) شروع می شود. لایه برداری وظیفه از بین بردن سلول های مرده را از روی لایه خارجی پوست برعهده دارد. از جمله مزایای لایه برداری می توان به کاهش  منافذ پوست، روشن تر جلوه دادن پوست،افزایش تولید کلاژن در صورت استفاده مکرر و … اشاره کرد. تمامی این کار ها با استفاده از یک قلم کوچک که به دستگاه هیدروفشیال معروف است انجام می گیرد. یکی از دلایل ین روش همین استفاده از قلم جادویی است. در واقع هیچکس بدش نمی آید پوستی زیبا و صاف با استفاده از یک قلم و روش درمان بدون درد و ساده داشته باشد. دستگاه هیدروفیشیال  یک گرداب مایع روی پوست ایجاد می کند که به آرامی ناخالصی ها و سلول های مرده پوست را از بین می برد.
هیدروفیشیال پوست چگونه انجام می شود؟

هیدروفیشیال پوست چگونه انجام می شود؟

  • در بخش دوم ترکیبی از اسیدهای سالیسیلیک و گلیکولیک به پوست اضافه می شود. این کار برای از بین بردن هر گونه آلودگی و چربی که باعث مسدود منافذ پوست شده است انجام می گیرد. سپس توسط نوک دستگاه هیدروفیشیال، با مکشی شگفت انگیز، شما را از شر منافذ پوستی خلاص می کند و به طور همزمان مرطوب کننده های موضعی را به پوست می رساند.

  • ارائه دهنده خدمات زیبایی یا پزشک شما درمان هیدرودرم را با تقویت کننده تمام می کند. نوع تقویت کننده با توجه به نوع پوست شما انتخاب می شود. با توجه به پوست های مختلف می تواند شامل سرم هایی برای رفع لکه های پوستی، خطوط ریز و چین و چروک، تیرگی پوست یا بزرگ شدن منافذ پوست باشد. همچنین امکان استفاده از سرم های آبرسانی، کنترل کننده چربی پوست و یا سرم های ویتامینه نیز وجود دارد.

هیدروفیشیال پوست چه عوارضی دارد؟

هیدروفیشیال پوست چه عوارضی دارد؟

این روش جز بهترین و بدون عوارض ترین روش های زیبایی و جوانسازی پوست به شمار می رود. فقط امکان دارد بعد از انجام آن پوست کمی دچار قرمزی شود که بعد از گذشت یک روز یا کمتر این مورد رفع می شود. بعد از انجام این روش می توانید به روال عادی مراقبت از پوست خود برگردید. اگرپه این روش برای روشن شدن و براقیت پوست بسیار مناسب است اما هدف انجام آن رفع ییرگی نیست بلکه بهبود و جوانسازی پوست است. برای داشتن پوستی زیبا هر چهار الی شش هفته این روش را انجام دهید.

موارد منع استفاده از هیدروفیشیال

موارد منع استفاده از هیدروفیشیال

  • افرادی که در شش روز گذشته روآکوتان مصرف کرده باشند.

  • افرادی که به بیماری های خود ایمنی مبتلا باشند.

  • بانوان باردار یا شیرده

  • وجود تبخال در مدت یک ماه قبل از انجام هیدروفیشیال پوست

  • افرادی که یک هفته قبل از هیدرودرم از تزریقات زیبایی استفاده کرده اند.

  • افرادی که تحت درمان روش‌هایی مانند لیزردرمانی، پیلینگ شیمیایی یا موم قرار دارند.

  • افرادی که اختلال لنفاوی دارند.

  • افرادی که اگزمای فعال، زخم باز یا اسکار در ناحیه تحت درمان دارند.

ماندگاری و تاثیرگذاری نتایج هیدرودرم (هیدروفیشیال)

ماندگاری و تاثیرگذاری نتایج هیدرودرم (هیدروفیشیال)

هیدروفیشیال پوست نقش درمانی و حتی پیشگیری برای پوست دارد. باتوجه به اینکه ترمیم و بازسازی سلول های پوستی هر سی روز یک بار اتفاق می افتد. استفاده از یک جلسه در هر کاه می تواند نقش موثری را در  رفع خطوط ظریف صورت، چین و چروک ها، پیگمانتاسیون، آکنه و چربی و آلودگی های پوست داشته باشد. این کار در طولانی ندت باعث ایجاد پوستی سالم و شاداب می شود. در صورتی که خواستار درمان و بهبود عیوب پوستی خود را دارید با توجه به مشکل خود می توانید هفته ای یک جلسه هیدروفیشیال پوست را انجام دهید.

هزینه‌ هیدرودرم (هیدروفیشیال) چقدر است؟

هزینه‌ هیدرودرم (هیدروفیشیال) چقدر است؟

همانند سایر روش های زیبایی دیگر فاکتور های مختلفی در تعیین هزینه برای انجام یک تکنیک زیبایی موثر است. برای انجام تکنیک هیدرودرم نیز با توجه به محل زندگی، محلی که این تکنیک را انجام می دهید، ارائه دهنده خدمات، نوع مواد استفاده شده و … متفاوت می باشد. به صورت کلی هزینه هر جلسه درمان هیدروفشیال بین 150 تا 300 دلار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *