آموزش آرایشگری

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

آموزش ارایشگری

آموزش آرایشگری

دوره عمومی ارایش و پیرایش دوره عمومی ارایشگری زنانه اکادمی عریس مرکز عریس اموزشگاه عریس

مرکز آموزش عالی علوم و هنرهای آرایشگری ، زیبایی و مراقبتی

بررسی آموزش آرایشگری

تاریخ امروز: [wikiwordpress]

آموزش آرایشگری

آموزش آرایشگری

آموزش آرایشگری یکی از رشته های هنری و خاص به شمار می رود، که با پیشرفت صنعت مد و آرایش جایگاه ویژه ای را پیدا کرده است. اگر به آرایشگری علاقه داشته باشید و از روبه روشدن با افراد جدید خوشحال می شوید آرایشگری مناسب شما می باشد. این صنعت گرانقدر  با طی زمان در حال به روز شدن است و یادگیری متد های آموزشی آن برای فعالیت در این حوزه ضروری می باشد. امروزه دیگر چنین نیست که آرایش فقط مخصوص خانم ها باشد و در حوزه آقایان نیز پا به پای  خانم ها در حال پیشرفت است.

آموزش ارایشگری

آموزش آرایشگری

آموزش آرایشگری

در واقع آرایش به معنای اضافه کردن و پیرایش به معنای کم کردن است. در کشور ایران از کلمه آرایش برای بانوان و  از کلمه ی پیرایش برای آقایان استفاده می شود. آرایشگر زنانه در حوزه کوتاهی مو، میکاپ صورت، پاکسازی پوست ، طراحی و کاشت ناخن، مدل دادن و رنگ کردن موها کار می کند. آرایشگر مردانه نیز کارهایی از قبیل کوتاهی مو، پاکسازی پوست و اصلاح صورت، رنگ  کردن موها و حالت دادن آن ها را انجام می دهد. ما در این مقاله می خواهیم آموزش آرایشگری و هر آنچه مربوط به این حوزه محبوب می باشد به صورت مختصر شرح دهیم. برای آشنایی بیشتر با آکادمی عالی عریس همراه باشید.

آرایشگر کیست؟

آرایشگر کیست؟

آرایشگر به چه کسی گفته می شود؟

آرایشگر به کسی گفته می شود که با استفاده علم و حرفه ای که دارد بتواند از آن در راستای زیبایی و مرتب نمودن صورت افراد استفاده کند. در واقع چنین افرادی باید بسیار با حوصله و ریز بین باشند تا تمام مهارت و تکنیک های آرایشی را یاد بگیرند و بتوانند به خوبی بر روی مشتری پیاده سازی انجام دهند.آرایشگری در سطح دنیا به یک تخصص بی چون و چرا تبدیل شده و افراد به صورت تخصصی در تمام حوزه های آرایشی یا فقط در یک حوزه خاص فعالیت حرفه ای خود را انجام می دهند. اگرچه در ایران این سطح به قدری پیشرفته نشده است که بتوان آن را با سایر کشور های پیشرفته مقایسه کرد ولی با وجود آموزشگاه های معتبری که از اساتید بین المللی استفاده می کنند و در تلاش تطبیق سطح آموزش خود با سطح جهانی هستند، دور از انتطار نیست که در ایران نیز شاهد یک صنعت آرایشی و آرایشگران حرفه ای مطابق با استاندارد های جهانی باشیم.

آرایشگر کیست؟

آرایشگر کیست؟

آرایشگر به چه کسی گفته می شود؟

کارهایی که یک آرایشگر در هنگام کار باید به آن ها تسلط داشته باشد و از آن ها استفاده کند به شرح زیر است.

میکاپ یا آرایش صورت

میکاپ یا آرایش صورت

میکاپ یا آرایش صورت

میکاپ و آرایش صورت به یک امر جدایی ناپذیر در زندگی افراد تبدیل شده است. اگرچه در ایام قدیم نیز این موضوع وجود داشته اما در دنیای امروزی طوری شده است که بسیاری از افراد مبالغ هنگفتی را صرف مواد آرایشی و سالن ها و متخصصان آرایشی برای زیبایی، آرایش و میکاپ صورت خود می کنند. دنیا به جایی تبدیل شده است که حتی شخصیت افراد نیز و جایگاه اجتماعی آن ها نیز از طریق چهره انتخاب می شود بنابراین آموزش آرایشگری جایگاه ویژه ای را پیدا می کند و اهمیت یادگیری آن دو چندان می شود.

گریم و میکاپ چه تغییری روی صورت ایجاد می کند؟

گریم و میکاپ چه تغییری روی صورت ایجاد می کند؟

گریم و میکاپ چه تغییری روی صورت ایجاد می کند؟

گریم و میکاپ در جهت پنهان سازی معایب صورت و نمایان کردن هرچه بیشتر زیبایی ها می کوشد، به این معنی که معایبی همچون جوش و آکنه، چین و چروک، ماه گرفتگی، یا هر مورد دیگری که در چهره افراد زیبایی آن را تحت شعاع قرار داده است با پنهان سازی با استفاده از تکنیک ها و مواد آرایشی سعی در پنهان سازی و زیباسازی آن ها دارد. نکته قابل توجه در گریم و میکاپ انتخاب انواع مناسب آن است به این معنی که افراد اگر بخواهد بعنوان یک آرایشگر فعالیت داشته باشند باید ساختار آناتومی صورت افراد را شناخته و براساس آن نوع مناسب آرایش مانند آرایش ملایم، غلیظ یا مواد دیگر را به کار ببرند.

شینیون مو

شینیون مو

شینیون مو

شینیون یکی از معروف ترین مدل های آرایش مو است که به دلیل وجود انواع مختلف و محبوبیت بی نظیری که دارد خود به یک رشته تخصصی تبدیل شده است. در شینیون مو، موها در پشت سر به روش های مختلف جمع می شود و با استفاده از سنجاق بسته می شود. اصلی ترین دلیل محبوبیت شینیون را می تون سادگی در عین زیبایی آن دانست. پیاده سازی انواع مختلف این مدل تکنیک های مخصوص به خود را دارد که در آموزش آرایشگری، آموزش داده می شود.

رنگ و مش مو

رنگ و مش مو

رنگ و مش مو

یکی از بیشترین کار هایی که در آرایشگاه های زنانه انجام می شود رنگ و مش موهای مشتریان است. احتمالا شما هم برایتان پیش آمده باشد که بخواهید موهای خود را رنگ کنید و تفاوت قابل توجهی در آن ایجاد کنید. ترکیب رنگ روشن و تیره در کنار یک دیگر به رنگ و مش معروف است. رعایت تکنیک هایی همچون استفاده از رنگ های گرم برای افرادی که پوست های رنگ گرم و رنگ های سرد برای افرادی که رنگ پوست سرد دارند بسیار حائز اهمیت است.

کاشت و طراحی ناخن

کاشت و طراحی ناخن

کاشت و طراحی ناخن

طراحی وکاشت ناخن امروزه به یک حوزه کاملا تخصصی تیدیل شده است که بسیاری از بانوان شیفته آن هستند. اهمیت به طرح و رنگ ناخن خانم های خوش سلیقه امروزه به یک الزام تبدیل شده است. طراحی و کاشت ناخن دارای روش ها و تکنیک های مختلفی است که در آموزش آرایشگری یادگیری آن برای رضایت مشتریان بسیار حائز اهمیت است. این کار می تواند شامل کاشت، ترمیم یا طراحی ناخن باشد. نه تنها در کشور های خارجی بلکه در ایران نیز این صنعت آرایشی روبه رشد و بسیار درآمدزا است و با یادگیری تکنیک های آن می توان به جایگاه خوبی در آن رسید.

تتوی ابرو و کاشت مژه

تتوی ابرو و کاشت مژه

تتوی ابرو و کاشت مژه

کمتر کسی دیده می شود که به زیبایی چشم ها و ابروی خود اهمیتی ندهد و برای زیبایی آن ها از روش های مختلف آرایشی استفاده نکند. تتوی ابرو و کاشت مژه با پیدایش تکنیک های کم هزینه، بی خطر و ماندگار آن ها بسیار متداول شده است. یادگیری انواع مختلف آن در رشته میکروفی گنجانده شده است. در آموزش آرایشگری جز شاخه های اصلی محسوب می شود و یادگیری آن در اولویت است

پاکسازی پوست

پاکسازی پوست

پاکسازی پوست

اهمیت داشتن پوستی سالم و صاف برای خانم ها از کسی پوشیده نیست. خلاص شدن از پوست چرب و جوش های پوستی که معضل تمام بانوان است روش های مختلفی دارد که در این بین پاکسازی پوست یکی از بهترین این روش ها است.

مزایا و معایب شغل آرایشگری

مزایا و معایب شغل آرایشگری

مزایا و معایب شغل آرایشگری

آرایشگری سراسر مزایا است چرا؟ به این دلیل که این شغل جز پردرآمدترین شغل ها می باشد تصور کنید در صورتی که فردی حرفه ای باشید حقوق شما با یک پزشک برابر و یا بیشتر نیز خواهد بود این مقایسه شاید کمی تامل بر انگیز باشد ولی یک واقعیت است در واقع آرایشگری خود نوعی پزشکی زیبایی محسوب می شود و باید افراد علم آن را داشته باشند. از سوی دیگر افراد به راحتی می توانند با شرکت در یک دوره آموزشی و کسب مدرک و تکنیک های مخصوص  از یک شغل خوب برخوردار شوند حتی اگر همه ی افراد نتوانند کسب و کار خود را راه اندازی کنند ولی باز هم می توانند در سایر سالن های آرایشی به عنوان کارمند آنجا مشغوا به کار شوند. از مزایای دیگر آن می توان به تعیین ساعات کاری توسط خود افراد اشاره نمود. از معایب آن نیز می توان به خستگی زیاد و در طولانی مدت ابتلا به بیماری هایی همچون کمر درد و گردن درد اشاره کرد.

2 پاسخ

  1. سلام ایا یک آرایشگر باید همه اینا بلد باشه مثلا هم میکاپ هم شینیون یا فقط یه تخصص کافیه؟

  2. سلام عزیزم. داشتن تخصص و حرفه مورد نظر به خود افراد بستگی دارد. طبیعتا یک آرایشگر حرفه ای سر رشته ای از تمام اصول خواهد داشت اما خب افرادی هم هستند که فقط در یک حوزه خاص کاملا حرفه ای هستند. در واقع نمی توان پاسخ قطعی به این سوال داد زیرا تمام موارد به خود شما مربوط می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : آموزش آرایشگری
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری