آموزش میکروپیگمنتیشن لب

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

آموزش میکروپیگمنتیشن لب

آموزش میکروپیگمنتیشن لب

دوره عمومی ارایش و پیرایش دوره عمومی ارایشگری زنانه اکادمی عریس مرکز عریس اموزشگاه عریس

مرکز آموزش عالی علوم و هنرهای آرایشگری ، زیبایی و مراقبتی

بررسی آموزش میکروپیگمنتیشن لب

تاریخ امروز: [wikiwordpress]
آموزش میکروپیگمنتیشن لب

آموزش میکروپیگمنتیشن لب

میکروپیگمنتیشن‌ لب دراصل برعکس تلفظ واژه سختی که دارد بسیار آسان و راحت انجام می گیرد. میکروپیگمنتیشن به معنای آرایش دائمی و نیمه دائمی می باشد. از این روش برای ایجاد فرم و حالتی زیبا نه تنها در لب ها بلکه در سایر اجزای صورت استفاد می شود.

معرفی میکروپیگمنتیشن لب

معرفی میکروپیگمنتیشن لب

میکروپیگمنتیشن‌ لب دراصل برعکس تلفظ واژه سختی که دارد بسیار آسان و راحت انجام می گیرد. میکروپیگمنتیشن به معنای آرایش دائمی و نیمه دائمی می باشد. از این روش برای ایجاد فرم و حالتی زیبا نه تنها در لب ها بلکه در سایر اجزای صورت استفاد می شود. اگر شما از رنگ و فرم و شکل لب های خود ناراضی هستید و باعث عدم اعتماد به نفس در شما شده است می توانید با استفاده از این روش تناسب، رنگ، فرم و حجم مناسبی به لب هایتان ببخشید و باعث زیبایی هر چه بیشتر آن ها شوید. لب یکی از اعضای مهم برای آرایش و نمایش جذابیت چهره بانوان است. از این رو داشتن لب های متعادل و با رنگ زیبا می تواند تاثیر به سزایی در زیبایی آن ها داشته باشد.

معرفی میکروپیگمنتیشن لب
معرفی میکروپیگمنتیشن لب

معرفی میکروپیگمنتیشن لب

معرفی میکروپیگمنتیشن لب

صنعت آرایش و زیبایی همیشه توجه ویژه ای به این قسمت از اعضای صورت داشته و با ارائه روش هایی مانند تاتو لب، هاشور لب، میکروپیگمنتیشن لب در تلاش برای زیبایی این قسمت از اعضای صورت بوده است. این روش تکنیک جدیدی است که بدون انجام پروتز و عمل جراحی باعث حجیم سازی و قرینه شدن لب ها میشود. رنگی که به لب تزریق می شود با استفاده از دستگاه مخصوص و لوازم استریل یک بار مصرف انجام میگیرد. افرادی که دچار مشکلاتی مانند آلوپسی هستند میتوانند با استفاده از فرآیند جذب رنگدانه در لایه پوست لب ها اعتماد به نفس خود را به دست بیاورند. انجام این تکنیک دائمی و تقریبا بی ضرر است و ماندگاری طولانی مدت دارد. همواره آموزش میکروپیگمنتیشن لب و پیاده سازی آن به دلیل اینکه تکنیک جدیدی است مورد توجه بوده است افراد برای یادگیری این روش محبوب باید در بهترین آموزشگاه ها تعلیم ببینند. آموزشگاه عریس به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه ها در خاورمیانه دوره های آموزشی میکروپیگمنتیشن لب را به صورت حرفه ای و در بالاترین سطح برگذار میکند. ما در این مقاله سعی داریم آموزش میکروپیگمنتیشن لب را به صورت مختصر برای شما عزیزان ارائه دهیم پس با آموزشگاه عریس برای آشنایی بیشتر با این روش همراه باشید.

میکروپیگمنتیشن لب چیست؟
میکروپیگمنتیشن لب چیست؟

میکروپیگمنتیشن لب چیست؟

میکروپیگمنتیشن لب چیست؟

میکروپیگمنتیشن لب روشی برای آرایش لب ها میباشد. در این تکنیک با استفاده از یک سوزن کوچک نازک، رنگدانه هایی معدنی هیپوآلرژیک را وارد لایه دوم پوست لب ها کرده و سپس به آرامی فرم و شکل به لب ها میدهند. فرایند جذب رنگدانه ها به پوست با هدف حجیم سازی لب، اصلاح رنگ لب، فرم و شکل دهی به لب ها و خط لب به گونه ای است که به صورت طبیعی جلوه دهد.  حوزه میکروپیگمنتیشن لب با اسامی متفاوت خدمات مختلفی ارائه می دهد. از جمله این موارد می توان به رژلب، هاشور لب، لب سازی، خط لب و شیدینگ لب اشاره کرد.هدف اصلی همه ی این موارد رفع نقایص ، قرینه سازی، رنگ دهی و زیبایی لب ها می باشد. هر کدام از این تکنیک ها روش انجام منحصر به فرد خود را دارند که انتخاب آن ها باید براساس نیاز مشتری صورت گیرد. داشتن رژلب و پاک نشدن آن در مهمانی ها، مجالس و محیط های عمومی دغدغه بزرگی برای خانم ها می باشد. از طریق این روش میتوان آرایش دائمی را بر روی لب ها اعمال کرد، که در صورت تعرق و یا خیس شدن لب ها امکان پاک شدن آن وجود ندارد. ماندگاری این  روش نیز طولانی مدت می باشد.

میکروپیگمنتیشن لب برای چه کسانی مناسب است؟
میکروپیگمنتیشن لب برای چه کسانی مناسب است؟

میکروپیگمنتیشن لب برای چه کسانی مناسب است؟

میکروپیگمنتیشن لب برای چه کسانی مناسب است؟

افراد به دلایل مختلفی  می توانند از این روش بهره ببرند به عنوان مثال افرادی که دارای لب های بی رنگ هستند که فرم قرینه و کم حجمی دارند می توانند برای رنگ دهی و حجیم سازی طولانی مدت از این روش بهره ببرند همچنین افرادی نیز به دلایل پزشکی مانند بیماری مادرزادی لب شکری، انجام جراحی های پزشکی، تصادفات و… می توانند برای رفع عیوب و زیبایی لب های خود از این روش استفاده کنند. استفاده از مواد آرایشی در قسمت لب ها متداول است افرادی که به لوازم آرایشی حساسیت دارند می توانند با استفاده از میکروپیگمنتیشن لب که روشی بدون عارضه می باشد برای مدت طولانی لب هایشان را رنگ دهی کنند. لازم به ذکر است استفاده از این تکنیک به این معنا نیست که افراد نمی توانند از لوازم آرایشی استفاده کنند بلکه این روش رنگ ملایمی به لب ها میدهد که باعث میشود بدون آرایش هم افراد زیبا به نظر برسند. افرادی هم که میخواهند محدوده آرایش لب هایشان مشخص شود میتوانند با استفاده از این روش مشخص شود که چه ناحسه از لب هایشان را میخواهند آرایش کنند.

میکروپیگمنتیشن لب چه تفاوتی با تاتو لب دارد؟
میکروپیگمنتیشن لب چه تفاوتی با تاتو لب دارد؟

میکروپیگمنتیشن لب چه تفاوتی با تاتو لب دارد؟

میکروپیگمنتیشن لب چه تفاوتی با تاتو لب دارد ؟

میکروپیگمنتیشن لب با استفاده از رنگدانه های معدنی فرایند جذب رنگ در لب را با استفاده از دستگاه مخصوصی انجام میدهد که این رنگ دانه ها در لایه دوم پوست جذب شده و سپس توسط دستگاه طرح و فرم به لب ها اعمال شده و باعث حجیم سازی و فرم دهی لب ها میشود. روش کار تاتو به این صورت ات که با استفاده از جوهر مخصوص تاتو رنگ را بر روی لب ها اعمال میکند. در واقع میکروپیگمنتیشن لب آسان تر و با درد کمتری صورت میگیرد.

چه رنگ هایی برای میکروپیگمنتیشن لب مناسب می باشد؟
چه رنگ هایی برای میکروپیگمنتیشن لب مناسب می باشد؟

چه رنگ هایی برای میکروپیگمنتیشن لب مناسب می باشد؟

چه رنگ هایی برای میکروپیگمنتیشن لب مناسب می باشد؟

رنگ ها و دستگاه های معتبر مورد استفاده در ایران فقط برند آمیا که محصول کشور آلمان است دارای مجوز بهداشت  میباشد. سعی کنید این تکنیک را در مراکز معتبر و بهداشتی انجام دهید. با توجه به تنوع رنگی زیاد در برند آمیا مشتریان میتوانند رنگ دلخواه خود را انتخاب کنند. همچنین از آنجا که امکان ترکیب رنگ ها وجود دارد هیچ محدودیتی برای کسی که مایل به انجام میکروپیگمنتیشن است وجود ندارد. با توجه به سلیقه مشتریان امکان انتخاب رنگ از تن بسیار ملایم برای لب ها تا تن  بسیار تند وجود دارد توصیه میشود هر رنگی که بخواهید استفاده کنید از دو درجه تیره تر استفاده شود زیرا لب ها به دلیل بافت عضله ای که دارند، ریزش رنگ در آنها زیاد اتفاق می افتد و بعد از انجام این روش کمرنگ تر نمایش داده میشوند. از مزیت های تنوع رنگی در این روش این میباشد که در صورت تکراری شدن رنگ بر روی لب هایتان در طولانی مدت می توانید رنگ آن را تغییر دهید. هر اندازه رنگ مورد استفاده در این روش تند تر و پررنگ تر باشد مدت زمان طولانی تری بر روی لب باقی می ماند.

چه اقداماتی قبل از میکروپیگمنتیشن لب باید انجام داد؟
چه اقداماتی قبل از میکروپیگمنتیشن لب باید انجام داد؟

چه اقداماتی قبل از میکروپیگمنتیشن لب باید انجام داد؟

چه اقداماتی قبل از میکروپیگمنتیشن لب باید انجام داد؟

  • قبل از انجام میکروپیگمنتیشنلب از مواد کافئین دار مانند قهوه و نسکافه استفاده نکنید.
  • از مواد ترمیم کننده و لایه بردار لب همچنین مواد آرایشی قبل از انجام میکروپیگمنتیشن لب استفاده نکنید.
  • در صورت بروز تبخال، به مدت 5 روز قبل ازمیکروپیگمنتیشن لب قرص ضد تبخال آسیکلوویر(هر 8 ساعت یه عدد ) استفاده نمایید
  • در صورت وجود حساست قبل از انجام این روش به پزشک مراجعه کرده و یا از قرص سیتریزین (قرص حساسیت) استفاده نمایید.
  • توجه داشته باشد که میکروپیگمنتیشن سبکی از تاتو به روش نوین است که برای طولانی مدت می باشد و پاک شدن آن دردسر های خود را داد. پس در تصمیم گیری برای انجام آن مصمم باشید و با شناخت و آگاهی کامل اقدام کنید.
آموزش میکروپیگمنتیشن لب
آموزش میکروپیگمنتیشن لب

آموزش میکروپیگمنتیشن لب

آموزش میکروپیگمنتیشن لب

برای شروع کار تمام نکات بهداشتی رعایت شده و حتما از مواد استریل و بهداشتی استفاده شود. دستگاه ها و رنگ مورد استفاده دارای مجوز بهداشتی باشد زیرا رنگ مدت زمان زیادی بر روی لب باقی می ماند باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد. در قسمت بعدی رنگ مورد استفاده باید به سلیقه مشتری انتخاب شود توجه داشته باشید به دلیل بافت لب ها حتما دو درجه رنگ تیره تر از رنگ منتخب باشد زیرا بعد از انجام این روش رنگ کم رنگ تر جلوه داده میشود. در ادامه قرینه سازی لب باید انجام گیرد، قرینه سازی به این معنی می باشد که بالاترین نقطه قوس لب دقیقا وسط سوراخ بینی باشد، و گوشه لبها دقیقا در قسمت داخلی مردمک چشم قرار بگیرد. از مواد بی حسی برای درد کمتر در قسمت لب ها استفاده میشود به دلیل اینکه لب بافت های نازکی دارد با استفاده از یک سوزن کاملا تمیز به آرامی لب ها را خراش دهید و سپس پد بی حسی را روی آن قرار دهید تا مواد بی حسی جذب لب ها شوند. برای اطمینان از بی حسی کامل و عدم حس درد این کار را به مراتب تکرار کنید. در ادامه رنگ را در یک ظرف مناسب قرار داده و سوزن متناسب با انجام کار را انتحاب کنید. بعد از قرار دادن سوزن در دستگاه مخصوص مقدار کمی از رنگ را درون آن قرار دهید.

آموزش میکروپیگمنتیشن لب

آموزش میکروپیگمنتیشن لب

آموزش میکروپیگمنتیشن لب

با فشار انگشت بر روی لب ها آن را برای دریافت رنگ آماده میکنیم و سپس از قسمت میانی لب یعنی از جایی که لب فرم هفتی به خود گرفته است آغاز کرده و ادامه دهید تا رنگ را دور تا دور لب در قسمت خط لب ها طراحی کنید. و رنگ را تاجایی که کل لب ها پوشش داده شود و رنگ درخواستی مشتری پدیدار شود ادامه دهید. زاویه دست در حین انجام میکروپیگمنتیشن لب باید 65 درجه باشد تا رنگ به خوبی زیر پوست لب تزریق شود. سرعت و دقت انجام ارائه دهنده خدمات میکروپیگمنتیشن در نتیجه کار موثر می باشد. سرعت بالای دستگاه و دست باعث ریزش رنگ خواهد شد و سرعت پایین موجب تکرار مجدد آن پس سعی کنید یک زمان مطلوب صورت گیرد. مرحله آخر هنگامی که تمام لب با رنگ پوشش داده شد با یک دستمال تمیز رنگ های اضافی را پاک کرده و در صورت وجود فضای خالی آن را مجدد رنگ دهی کنید. فرایند انجام میکروپیگمنتیشن لب 30 تا 40 دقیقه طول میکشد که باید تحت نظر افراد حرفه ای و متخصص صورت گیرد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : آموزش میکروپیگمنتیشن لب
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری