آموزش طراحی و کاشت ناخن

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

آموزش طراحی و کاشت ناخن

آموزش طراحی و کاشت ناخن

دوره عمومی ارایش و پیرایش دوره عمومی ارایشگری زنانه اکادمی عریس مرکز عریس اموزشگاه عریس

مرکز آموزش عالی علوم و هنرهای آرایشگری ، زیبایی و مراقبتی

بررسی آموزش طراحی و کاشت ناخن

تاریخ امروز: [wikiwordpress]
آموزش طراحی و کاشت ناخن

آموزش طراحی و کاشت ناخن

طراحی و کاشت ناخن یکی از محبوب ترین حوزه ها در زمینه آرایشی است. اگر زیبایی و شیک بودن برای شما در اولویت باشد حتما با این حوزه آشنا خواهید بود. زیبایی ابعاد مختلفی دارد، هر کدام از قسمت های بدن نیازمند طراحی و میکاپ مخصوص به خود هستند. باتوجه به این که حوزه طراحی و کاشت ناخن امروزه به یک صنعت رو به رشد تبدیل شده و افراد می توانند با فراگیری مهارت ها و تکنیک های لازم در زمینه آموزش طراحی و کاشت ناخن برای خود کار پر سودی دست وپا کنند پس باید با صفر تا صد این کار به خوبی آشنا شوند. افراد می توانند با یادگیری این کار خودشان کار تزئین ناخن هایشان را انجام دهند و هزینه ای  را صرف این کار نکنند.

آموزش طراحی و کاشت ناخن

آموزش طراحی و کاشت ناخن

طراحی و کاشت ناخن یکی از محبوب ترین حوزه ها در زمینه آرایشی است. اگر زیبایی و شیک بودن برای شما در اولویت باشد حتما با این حوزه آشنا خواهید بود. زیبایی ابعاد مختلفی دارد، هر کدام از قسمت های بدن نیازمند طراحی و میکاپ مخصوص به خود هستند. باتوجه به این که حوزه طراحی و کاشت ناخن امروزه به یک صنعت رو به رشد تبدیل شده و افراد می توانند با فراگیری مهارت ها و تکنیک های لازم در زمینه آموزش طراحی و کاشت ناخن برای خود کار پر سودی دست وپا کنند پس باید با صفر تا صد این کار به خوبی آشنا شوند. افراد می توانند با یادگیری این کار خودشان کار تزئین ناخن هایشان را انجام دهند و هزینه ای  را صرف این کار نکنند. امروزه طراحی ناخن در میان بانوان خصوصا دختران جوان بسیار محبوب می‌باشد، برای کسانی که مبتدی هستند می توانند از الگوهای ساده شروع کنند. افرادی که قصد آشنایی و فراگیری این شاخه هنری جذاب را به صورت حرفه ای دارند می‌توانند با شرکت در دوره های آموزش طراحی و کاشت ناخن آموزشگاه عالی عریس بصورت تخصصی آموزش ببینند و تمام تکنیک ها و مهارت های لازم را کسب کرده و مدرک معتبر دریافت کنند. ما دراین آموزش علاوه بر معرفی طراحی و کاشت ناخن و بیان ویژگی های آن ها به آموزش مرحله به مرحله آن می پردازیم تا شما به صورت کامل پیش زمینه کاملی از این حوزه را فرا بگیرید پس با ما همراه باشید.

تاریخچه زیبایی ناخن
تاریخچه زیبایی ناخن

تاریخچه زیبایی ناخن

تاریخچه زیبایی ناخن

اطلاعات دقیق و موثقی از تاریخچه این هنر زیبا در دست نیست اما با توجه به داده های موجود مشخص است که از سالیان دور در تمام نقاط جهان به طریقی وجود داشته است. در مصر باستان زنان برای نمایش طبقه اجتماعی، جلب توجه و خودنمایی از حنا برای تزئین ناخن هایشان استفاده می‌کردند. در طبقه اجتماعی پایین تر زنان برای زیبایی ناخن‌هایشان به استفاده از پودر هایی با رنگ خنثی و گچ روی می آوردند. پس مشخص است که تزئین ناخن ها از ایام قدیم مورد توجه بوده، چه بسا امروزه با پیشرفت زندگی این توجه و زیبایی به طریق مختلفی و با طراحی و کاشت ناخن ها بیشتر از قبل نمایان می شود. با گذشت زمان این روش ها و ابزار پیشرفت چشمگیری کرده و طراحی ناخن در بین تمام اقشار جامعه رواج پیدا کرده است. استفاده از تکنیک‌ها، مهارت و ابزار مختلف برای ناخن امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است به طوری که تخصص حرفه ای در این زمینه یک فضای رقابتی را در حوزه خدمات ناخن ایجاد کرده است. در بابل باستان نیز تزئین ناخن ها از اهمیت زیادی برخوردار بوده با این تفاوت که در این ایام طراحی ناخن ها فقط برای مردان با استفاده از کفی سیاه و سبز که از لوازم آرایش ناخن ها در دورا باستان است انجام می‌شد. در چین نیز خانواده های سلطنتی از ترکیب لایه نازکی از طلا و نقره  روی ناخن هایشان طبقه بالای اجتماعی خود را به رخ میکشیدند. استفاده از رنگ ناخن در چین از ترکیب مواد، موم زنبورعسل، سفیده تخم مرغ، ژلاتین، رنگ سبزیجات و صمغ عربی به دست می آمد که با قرار دادن آن بر روی ناخن هایشان رنگی با تن قرمز و صورتی را بدست می آوردند که در نوع خود زیبا به نظر میرسد.

طراحی ناخن چیست؟

طراحی ناخن چیست؟

طراحی ناخن چیست؟

این روش هنری همان نقاشی و طرح های خلاقانه ای است که بر روی ناخن ها برای زیبایی و تزئین و تقویت آن‌ها انجام میشود. افراد می توانند با خلاقیت و سلیقه خود طرح های مختلفی را با لاک های باکیفیت و مرغوب بر روی ناخن هایشان طراحی کنند اگر میخواهید این طراحی بی عیب و نقص و کامل باشد شما باید از یک دیزاینر ناخن حرفه ای برای طراحی روی ناخن هایتان کمک بگیرید. این طراحی اصولا بعد از مانیکور و پدیکور بر روی ناخن های دست و پا انجام میگیرد. در واقع مانیکور و پدیکور روش هایی است که برای زیبایی و پاکسازی ناخن استفاده می شود و فرم ناخن ها را به سلیقه مشتری به شکل زیبا و متناسب تبدیل می کند. در این روش ناخن ها فرم های زیبا و یکدستی پیدا کرده و پوست های اضافه اطراف ناخن ها حذف می شود. طراحی و دیزاین ناخن زیر بنای اصلی آن را نشان میدهد در واقع اکثرا افراد برای زیبایی ناخن به آن طرح و تزئین خاص میبخشند پس باید به گونه ای صورت گیرد افراد را راضی کند. ماندگاری طراحی بر روی ناخن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است که برای ماندگاری طولانی مدت باید از لاک های باکیفیت و ابزار طراحی مناسب استفاده شود.

کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن یکی از روش هایی است که برای زیبا تر شدن ناخن ها صورت میگیردو در این روش برای شکل دهی و افزایش اندازه ناخن یک لایه ی پلاستیکی سبک وزن که به شکل ناخن می‌باشد به انتهای ناخن ها اضافه میکنند. برای حفظ طول عمراین لایه ی پلاستیکی بر روی لایه ی طبیعی ناخن از موادی ترکیبی، فایبرگلس، ژل و اکریلیک استفاده میکنند همچنین به منظور استحکام و درخشش و زیبایی ناخن ها استفاده از این مواد ضروری میباشد. اصول زیر سازی در کاشت ناخن بسیار مهم است. کاشتی موفق است که دچارمشکلات قارچی و هوازدگی نشود و فرم خوبی را داشته باشد. کاشت ناخن به دو صورت کاشت پودری وکاشت با ژل صورت می گیرد که انجام هر کدام از انواع آن نیازمند ابزار های مختلف و تخصص کافی می باشد.

وسایل و ابزارهای مورد نیاز در کاشت ناخن
ابزارهای مورد نیاز در کاشت ناخن

ابزارهای مورد نیاز در کاشت ناخن

ابزارهای مورد نیاز در کاشت ناخن

  • ابزار عقب زن

  • ابزار نیپر

  • قلم وان بال

  • قلم تخت

  • قلم کار با ژل

  • کاتر تیپ

  • فرمر

  • قالب کاشت

  • سوهان برقی

  • سوهان دستی

  • ست سر سوهان مانیکور

  • سر سوهان‌ الماسه استوانه

  • سر سوهان الماسه استوانه سر گرد

  • دستگاه uv (یو وی)

وسایل و ابزارهای مورد نیاز در طراحی ناخن
ابزارهای مورد نیاز در طراحی ناخن

ابزارهای مورد نیاز در طراحی ناخن

ابزارهای مورد نیاز در طراحی ناخن

  • ست قلم طراحی

  • ژل طراحی

  • پولک

  • نگین

  • اکلیل

  • ابزار کروم

  • ابزار شوگر

  • ابزار فویل

مراحل آموزش کاشت ناخن
مراحل آموزش کاشت ناخن

مراحل آموزش کاشت ناخن

مراحل آموزش کاشت ناخن

کاشت ناخن نیز مراحلی دارد که ترتیب انجام آن مهم است و در نتیجه آن تاثیر به سزایی دارد. این اکثر این مراحل در انواع کاشت ها یکسان است. این مراحل به  دسته تقسیم میشوند.

  • مرحله اول زیرسازی

  • مرحله دوم موادگذاری

  • مرحله سوم سوهان کشی

  • مرحله چهارم طراحی ناخن

مرحله اول زیرسازی

در این مرحله که زیربنای کار است واگر درست انجام نشود بعد ها ناخن ها را با مشکل هواگرفتگی و افتادن ناخن روبه رو میکند. تاثیر انجام صحیح این کار ابتدا مشخص نیست ولی در آخر کار برای ماندگاری و استحکام ناخن ها بسیار موثر خواهد بود. این قسمت شامل دو مرحله می‌باشد: مرحله اول مانیکور خشک و مرحله دوم ایجاد خراش در سطح ناخن می‌باشد. در کل مانیکور ناخن شامل کوتاه کردن، فرم دادن، گرفتن پوست های اضافی، سوهان کشی، و استفاده از روغن های تقویت کننده  اطراف ناخن است. مانیکور خشک تمام مراحل مانیکور ساده را شامل میشود و تنها تفاوتی که دارد برای نرم کردن اطراف پوست ناخن به جای آب از روغن ها و ژل های مخصوص استفاده میکنیم. این مانیکور هزینه کمتری نسبت به انواع دیگر دارد و ساده تر می‌باشد.

مرحله دوم موادگذاری

این مرحله در تمام مراحل کاشت یکسان است. مواردی که در هنگام استفاده و پوشش ناخن به مواد باید دقت کرد، انتخاب و شناخت مواد و نحوه ترکیب و استفاده از آن می‌باشد. طبیعتا شناخت مواد باعث انجام درست روند انجام کار می‌شود. پوشش دهی با مواد نیز دارای مراحلی می باشد مانند انتخاب قلم مناسب، نحوه صحیح برداشتن مواد، غلظت مواد، نحوه مواد گذاری،ضخامت مواد گذاری که هر کدام تکنیک ها و مهارت خاص خود را می‌طلبد.

مراحل آموزش کاشت ناخن
مراحل آموزش کاشت ناخن

مراحل آموزش کاشت ناخن

مراحل آموزش کاشت ناخن

مرحله سوم سوهان کشی

با توجه به سلیقه مشتری فرم مورد نظر باید توسط سوهان ایجاد شود این مرحله دقت و حوصله زیادی را میطلبد فرم همه ناخن ها یکدست و زیبا طراحی شود. سوهان کشی شامل مراحل زیر می باشد، فرم دهی، از بین بردن ناهمواری ها، ایجاد فرم نهایی روی ناخن، دورگیری که انجام هر کدام از مراحل شرایط و مهارت خاص خود را دارد و طی کردن صحیح آن به روند اثر بخش آن کمک شایانی خواهد کرد.

مرحله چهارم طراحی ناخن

طراحی ناخن آخرین مرحله و اصلی ترین مرحله می باشد زیرا نمای نمایشی هر آنچه باید به زیبایی بیفزاید در این مرحله گنجانده شده است. این مرحله با توجه به سلیقه مشتری و طرح های ارائه شده او انجام می‌شود ما در ادامه به صورت مفصل این بخش را توضیح خواهیم داد.

انواع روش های کاشت ناخن
انواع روش های کاشت ناخن

انواع روش های کاشت ناخن

انواع روش های کاشت ناخن

انواع مختلفی از روش های کاشت ناخن وجود دارد که هر کدام به سلیقه مشتری انجام میشود. به طور کلی انواع سبک های کاشت ناخن را به دسته های زیر می‌توان تقسیم‌بندی کرد. هرکدام از این دسته های سرفصل های خود را دارد و تکنیک و مهارت خاص خود را می‌طلبند که با شرکت در دوره های آموزش طراحی وکاشت ناخن آموزشگاه عریس به عنوان بهترین آموزشگاه در خاورمیانه می توانید به صورت حرفه ای مهارت لازم را در این حوزه کسب کنید.

آموزش کاشت ناخن با قالب

آموزش کاشت ناخن با پلی ژل

آموزش کاشت ناخن با ژل کاسه ای

آموزش کاشت ناخن با ژل بیلدر

آموزش کاشت ناخن بیبی بومر

آموزش هواگیری کاشت ناخن

آموزش ریمو کردن کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن با ژل

آموزش کاشت ناخن با پودر

آموزش کاشت ناخن مادر

آموزش کاشت ناخن هلویی

آموزش کاشت ناخن فیبر یا گیاهی

آموزش کاشت ناخن آکواریوم

آموزش کاشت ناخن سلیک

آموزش کاشت ناخن اکلیلی

آموزش کاشت ناخن مرمریت

طراحی ناخن
طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن را می توان مانند دنیای نقاشی تصور کرد انبوهی از طرح ها و ایده ها که افراد مختلف با توجه به توانایی ها و تخصص خود می توانند بر روی ناخن ها پیاده کنند. طراحی نمایش یک ناخن و ظاهر و زیبایی آن است که زیبایی آن سلیقه ای است افرادی ناخن های ساده را دوست دارند و افرادی نیز برای ناخن های خود از انواع طرح های پیچیده با فرم های مختلف استفاده میکنند.

5 پاسخ

  1. ویدیو و مطالب آموزشی خیلی خوب بود و به کارم اومد ممنون از سایت خوبتون

  2. سلام خسته نباشید. کدوم آموزشگاه طراحی ناخن رو به صورت کامل آموزش میده؟

  3. سلام برای فعالیت تو حوزه طراحی کاشت باید چه پبش زمینه هایی از این حوزه داشته باشیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : آموزش طراحی و کاشت ناخن
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری