آموزش خط لب دائم

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

آموزش خط لب دائم

آموزش خط لب دائم

دوره عمومی ارایش و پیرایش دوره عمومی ارایشگری زنانه اکادمی عریس مرکز عریس اموزشگاه عریس

مرکز آموزش عالی علوم و هنرهای آرایشگری ، زیبایی و مراقبتی

بررسی آموزش خط لب دائم

تاریخ امروز: [wikiwordpress]
آموزش خط لب دائم

آموزش خط لب دائم

خط لب دائم جز مواردی است که اخیرا دوباره در بین بانوان رایج شده است. این روش بسیار زیبا و کاربردی در گذشته بسیار ترند بوده و با تغییر مد وآرایش دست خوش تغییرات شده بود و کم ترمورد استفاده قرارمی‌گرفت. حال انکه چند سالی است برای خانم ها با سلیقه و مشکل پسند محبوب شده و مورد استفاده قرارمیگیرد.

معرفی خط لب دائم

معرفی خط لب دائم

خط لب جز مواردی است که اخیرا دوباره در بین بانوان رایج شده است. این روش بسیار زیبا و کاربردی در گذشته بسیار ترند بوده و با تغییر مد وآرایش دست خوش تغییرات شده بود و کم ترمورد استفاده قرارمی‌گرفت. حال انکه چند سالی است برای خانم ها با سلیقه و مشکل پسند محبوب شده و مورد استفاده قرارمیگیرد. البته نمی توان از مزایای آن چشم پوشی کرد، بانوانی که همیشه قبل از آرایش لب (رژ زدن) عادت به کشیدن خط لب دارند، خانم هایی که لب هایی قرینه ای ندارند یا به دلایلی خط لبشان مشخص نیست این روش می تواند برایشان بسیار کاربردی باشد. افرادی که لب های نامتقارن و باریک دارند اکثر بیشتر از این روش استفاده می کنند تا اعتماد به نفس از دست رفته خود را پیدا کرده و جذابیت خود را دو چندان کنند.

معرفی خط لب دائم
معرفی خط لب دائم

معرفی خط لب دائم

معرفی خط لب دائم

خط لب دائم همانگونه که از اسم آن مشخص است به صورت دائم انجام میگیرد. کسانی که می خواهند به مدت طولانی لب های زیبا و متقارنی داشته باشند و زمان خود را برای کشیدن خط لب های کج و نا متقارن تلف نکنند می توانند از این روش به مدت طولانی بهره ببرند. البته گفتنی است این تکنیک به صورت نیمه دائم نیز انجام می گیرد افرادی که فقط برای تنوع دوست دارند مدت زمان کوتاهی از این روش استفاده کنند می توانند از خط لب نیمه دائم بهره مند شوند.

معرفی خط لب دائم
معرفی خط لب دائم

معرفی خط لب دائم

معرفی خط لب دائم

آموزش این روش و نحوه پیاده سازی خط لب به صورت قرینه، شناخت مواد باکیفیت ، استفاده صیحیح از آن ها می تواند در نتیجه کار تاثیر بسزایی داشته باشد بنابراین یادگیری این روش مستزلم تعلیم در بهترین آموزشگاه ها می باشد. آکادمی عالی عریس به عنوان بهترین آموزشگاه در خاورمیانه دوره های آموزشی آرایش خط لب را به صورت حرفه ای و با جدید ترین متد ها برگزار میکند. در این مقاله ما قصد داریم تا آموزش مختصر و آشنایی با این روش محبوب را برای شما عزیزان ارائه دهیم. بنابراین با آموزشگاه عریس همراه باشید.

خط لب دائم چیست
خط لب دائم چیست

خط لب دائم چیست

خط لب دائم چیست

با توسعه صنعت آرایش و زیبایی روش های نوین زیبایی نیز پیشرفت چشمگیری کرده اند. لب ها جزئی از مهم ترین بخش های جذابیت چهره افراد است. حال آنکه اگر آرایش صورت شما کامل باشد ولی لب هایتان میکاپ نداشته باشد چهره شما را بی روح نشان می دهد. آرایش لب فقط به رژ لب محدود نمی شود اگرچه افراد گمان می کنند نیازی به خط لب ندارند، ولی تاثیر شگفت انگیز آن در زیبایی انکارناپذیر است. خانم های زیادی برای آرایش لب خود فقط خط لب را کافی می دانند و افرادی نیز برای تقارن و رفع نقایص لب هایشان از آن استفاده می کنند. استفاده از این تکنیک برای طولانی مدت باعث شده تا خیال افراد از صرف زمان و استفاده از مواد آرایشی راحت شود.  این روش دارای مزایا و معایب خود می باشد که افراد باتوجه به علاقه و کاربرد آن می توانند برای استفاده از این روش تصمیم گیری نمایند.

کاربرد ها و موارد استفاده خط لب
کاربرد ها و موارد استفاده خط لب

کاربرد ها و موارد استفاده خط لب

کاربرد ها و موارد استفاده خط لب

خط لب مانند سایر آرایش های زیبایی مزایا و کاربرد های خود را دارد. افرادی برای بزرگ تر شدن لب هایشان (خصوصا لب های باریک) از این روش استفاده می کنند. همچنین این روش برای تغییرم فرم و ظاهر لب ها نیز مورد استفاده قرار میگیرد. از موارد دیگر استفاده از این روش می توان به جلوگیری از پخش شدن رژ لب اشاره کرد زیرا ناحیه مخصوصی را برای پوشش لب ها با رژ لب ارائه می دهد. از خط لب دائم همچنین می توان به عنوان زیرساز استفاده کرد، که در این صورت باید دو درجه از رژ لب تیره تر باشد و یا کلا به عنوان رژلب و رنگ دهی لب ها استفاده کرد. این آرایش مخصوص خانم هایی است که به داشتن آرایش طولانی مدت علاقه دارند خصوصا در مورد لب ها که آرایش آن خیلی زود پاک می شود و نیاز به تمدید مجدد دارد. دیگر با آرایش دائم نگرانی از بابت پاک شدن آرایش لب های خود نخواهید داشت. از دیگر مزایای این روش از بین بردن سفیدی لب است برخی لب ها بصورت طبیعی سفید هستند و باعث بی روحی چهره می شوند با این روش می توان چهره را از بی روحی و بی حالی خارج کرده و آن را به یک چهره جذاب و دلنشین تبدیل کرد.

ماندگاری خط لب دائم
ماندگاری خط لب دائم

ماندگاری خط لب دائم

ماندگاری خط لب دائم

ما همیشه در همه‌ی مقالات خود بیان کرده ایم که ماندگاری روش های دائمی به جنس و نوع پوست بستگی دارد. از دلایلی که ما به این موضوع تاکید داریم درواقع این می باشد که افرادی ساختمان بدنی متفاوتی دارند و ممکن است آرایشی که روی چهره دو نفر به یک روش  و یک کیفیت پیاده سازی شود اما ماندگاری متفاوتی داشته باشد پس مدت زمان ماندگاری مواد را همیشه به صورت تقریبی در نظر بگیرید. مدت زمان تقریبی ماندگاریی این روش حدود 3 تا 5 سال می باشد که به رنگ خط لبی که استفاده میکنید نیز بستگی دارد زیرا رنگ مورد استفاده هر اندازه تیره تر باشد ماندگاری طولانی تر و طبیعتا رنگ های کم رنگ ماندگاری کمتری خواهند داشت. توجه داشته باشید کیفیت انجام توسط ارائه دهنده خدمات این روش نیز حائز اهمیت می باشد. زیرا هر اندازه کیفیت کار او خوب و حرفه ای باشد در ماندگاری و نتیجه نهایی تاثیر زیادی خواهد داشت.

مراقبت های قبل از انجام خط لب دائم
مراقبت های قبل از انجام خط لب دائم

مراقبت های قبل از انجام خط لب دائم

مراقبت های قبل از انجام خط لب دائم

  • حدود یک هفته قبل از انجام این روش اطمینان حاصل کنید که لب های شما تبخال یا سایر حساسیت ها را نداشته باشد و در صورت وجود با استفاده از داروهای بهداشتی به صورت مرتب مانند قرص های ضد تبخال به نام آسیکلوویر سعی کنید این مشکل برطرف شود.

  • به مدت 8 تا 24 ساعت قبل از انجام خط لب دائم از مواد کافئین دار و مشتقات آن استفاده نکنید.

  • سعی کنید به صورت مستقیم در برابر نورخورشید و اشعه ماورای بنفش (uv) قرار نگیرید.

  • از دارو های محرک پوست و کرم هایی مانند میکرودرم و لایه بردار به هیچ عنوان استفاده نکنید.

  • در صورت داشتن هر گونه حساسیت با مشورت پزشک از قرص های ضد حساسیت سیتریزین استفاده کنید.

آموزش خط لب دائم
آموزش خط لب دائم

آموزش خط لب دائم

آموزش خط لب دائم

  • قبل از انجام این روش تمام مشاوره های پوستی و هرگونه آگاهی از معایب و مزایای این روش را انجام دهید زیرا این روش برای طولانی مدت می باشد و پاک کردن آن چندان آسان نمی باشد.

  • حال که برای انجام این روش مصمم هستید رنگ مناسب با سلیقه مشتری را انتخاب کنید.

  • برای شروع کار دست های خود را شسته و با یک دستمال تمیز خشک کنید زیرا بهداشت در این کار بسیار مهم است.

  • در این مرحله قرینه سازی لب ها انجام می شود دقت کنید این روش جز اصلی ترین مراحل می باشد زیرا زیربنای کار محسوب می شود وهر اندازه اصولی وحرفه ای صورت گیرد باعث نتیجه موثر خواهد شد. همچین با انتخاب درست می توان حتی در فرم لب ها تغییر ایجاد کرد و نقایص آن ها را رفع کرد.

آموزش خط لب دائم
آموزش خط لب دائم

آموزش خط لب

آموزش خط لب دائم

  • برای این کارعلامت گذاری نقاط مهم اهمیت زیادی ندارد. از قسمت هفتی شکل بالای لب (نه خیلی بالاتر از خط لب) شروع به کشیدن طرح مورد نظر کنید. به دلیل اینکه اکثر مواقع خط لب ها مشخص است نیاز زیادی به این روش نیست ولی انجام این کار برای تشخیص مرز لب و خط لب در حین کار موثر خواهد بود.

  • مرحله بعدی اعمال بی حسی است زیرا این کار با درد همراه خواهد بود. استفاده از پد های بی حسی برای این کار مانند تاتو لب انجام می گیرد به صورتی که پد ها را روی لب قرار داده میشود و خراش های کوچکی ایجاد می کنیم تا مواد بی حسی به پوست لب ها وارد شوند.

  • رنگ مورد نظر را در ظرف مخصوص می ریزیم و سپس سوزن مخصوص (سوزن 2 سر پاور) را در دستگاه قرار می دهیم و به آرامی رنگ را با سوزن برمی داریم.

آموزش خط لب دائم

آموزش خط لب

آموزش خط لب دائم

  • توجه کنید که مقدار مناسبی را در سوزن قرار دهید، اگر مقدار زیادی برداشته شود نه تنها تاثیر خوبی نخواهد داشت بلکه موجب پخش شدن آن روی پوست و خراب کردن مرحله طراحی خواهد شد.

  • به آرامی و با مهارت و تکنیک که دارید با استفاده از سوزن طراحی خط لب دائم را بکشید. این کار را با حوصله و دقت انجام دهید زیرا سرعت زیاد موجب پخش رنگ و نتیجه نامطلوب خواهد شد.

  • از سمت هفت شکل لب شروع به کشید خط لب کنید.

  • خون و رنگ روی لب ها را با یک دستمال تمیز پاک کنید و چک کنید اگر جای کم رنگی وجود داشت آن را مجددا پوشش دهید.

  • بعد از انجام مراحل از مشتری بخواهید تا 3 روز از کرم بتامتازون برای چرب کردن جای تاتو استفاده کند. و همچنین برای خوردن و یا نوشیدن آب کمی با دقت عمل کند و برای نوشید آب از نی استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : آموزش خط لب دائم
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری