آموزش میکروشیدینگ چشم

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

آموزش میکروشیدینگ چشم

آموزش میکروشیدینگ چشم

دوره عمومی ارایش و پیرایش دوره عمومی ارایشگری زنانه اکادمی عریس مرکز عریس اموزشگاه عریس

مرکز آموزش عالی علوم و هنرهای آرایشگری ، زیبایی و مراقبتی

بررسی آموزش میکروشیدینگ چشم

تاریخ امروز: [wikiwordpress]
آموزش میکروشیدینگ چشم

آموزش میکروشیدینگ چشم

میکروشیدینگ چشم یکی از زیباترین انواع آرایش دائمی است. آیا شما زمان کافی برای آرایش ندارید؟ آیا بلد نیستید چشم های خود را به خوبی دیگران آرایش کنید؟ راه حلی که صنعت زیبایی برای این سوالات و بسیاری از سوالات مشابه ارائه داده است، شیدینگ چشم است. کلمه شیدینگ به معنی سایه می باشد بنابراین شیدینگ چشم ایجاد سایه بر روی پلک ها را با طراحی بسیار زیبا و مدرن نشان می دهد.

معرفی میکروشیدینگ چشم

معرفی میکروشیدینگ چشم

میکروشیدینگ چشم یکی از زیباترین انواع آرایش دائمی است. آیا شما زمان کافی برای آرایش ندارید؟ آیا بلد نیستید چشم های خود را به خوبی دیگران آرایش کنید؟ راه حلی که صنعت زیبایی برای این سوالات و بسیاری از سوالات مشابه ارائه داده است، شیدینگ چشم است. کلمه شیدینگ به معنی سایه می باشد بنابراین شیدینگ چشم ایجاد سایه بر روی پلک ها را با طراحی بسیار زیبا و مدرن نشان می دهد. میکروشیدینگ چشم جز روش های دائمی و نیمه دائمی است و طریقه انجام آن به این صورت است که سایه ای طبیعی بر روی پلک ها با رنگ  دلخواه مشتری ایجاد می شود. از این روش می توان به عنوان سایه و هم به عنوان خط چشم استفاده کرد.

معرفی میکروشیدینگ چشم
معرفی میکروشیدینگ چشم

معرفی میکروشیدینگ چشم

معرفی میکروشیدینگ چشم

بسیاری از بانوان زمان انجام آرایش های روزمره را ندارند و از آنجایی که آرایش چشم خود مهارت خاص خود را می طلبد، بانوان ترجیح می دهند از روش ‌هایی که مدت زمان طولانی باقی می ماند و توسط افراد حرفه ای طراحی می شود استفاده کنند. تا زیبایی  و درشت تر دیده شدن چشم هایشان صورت بی روح آن ها را شاداب کند و جذابیت خاصی به آن ها دهد. آموزش روش های دائمی همیشه با چالش هایی همراه بوده است. به دلیل حساسیت زیاد در انجام آن ها باید افراد ارائه دهنده خدمات آرایش دائمی در بهترین آموزشگاه ها تعلیم ببینند. آموزشگاه عالی عریس به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه ها در خاورمیانه دوره های آموزشی آموزش میکروشیدینگ چشم را در بالاترین سطح و جدید ترین متدهای آموزشی برگزار می کند. ما در این مقاله سعی داریم آموزش شیدینگ چشم و معرفی مختصری از آن را ارائه دهیم برای آشنایی بیشتر با این حوزه با ما همراه باشید.

میکروشیدینگ چشم چیست؟
میکروشیدینگ چشم چیست؟

میکروشیدینگ چشم چیست؟

میکروشیدینگ چشم چیست؟

شیدینگ چشم به سایه ای گفته می شود که بر روی پلک ها به صورت نیمه دائمی و دائمی زده می شود. سایه چشم از ایام قدیم تا به امروز یکی از اصلی ترین آرایش ها برای خانم ها در مهمانی ها و آرایش روزانه است. برخلاف خط چشم که تغییر زیادی تا به امروز نداشته این روش کاملا جدید است. در این روش روی پلک ها را با سایه به صورت نقطه نقطه پر می کنند که معمولا قسمت پایین نزدیک به خط چشم پر رنگ تر و قسمت بالا تر کم رنگ تر (دارای تراکم کم تر) خواهد بود. این روش بعنوان خط چشم نیز مورد استفاده قرار می گیرد، اگرچه می توان به صورت تلفیقی با خط چشم نیز استفاده کرد و به سلیقه مشتری بستگی دارد. نکته مهمی که در استفاده از شیدینگ چشم وجود دارد به دلیل ماندگاری طولانی مدت این روش حتما افراد باید دقت داشته باشند از رنگ متعارف استفاده کنند و رنگ ها تند و خاص کم تر به کار رود زیرا در طولانی مدت ممکن است برای هر شرایطی مناسب نباشد. در بسیاری موارد ارائه دهنده خدمات شیدینگ پیشنهاد می کنند که شیدینگ سایه با خط چشم ترکیب بهتری خواهد داشت اما باید توجه داشته باشید که اگر می خواهید آرایش شما زیاد نمایان نباشد و به چشم نیاید شیدینگ چشم به تنهایی کافی است.

باید ها و نباید ها بعد از انجام میکروشیدینگ چشم
باید ها و نباید ها بعد از انجام میکروشیدینگ چشم

باید ها و نباید ها بعد از انجام میکروشیدینگ چشم

باید ها و نباید ها بعد از انجام میکروشیدینگ چشم

ماندگای میروشیدینگ 3 الی 5 سال می باشد که با توجه به نوع پوست (پوست چرب، پوست خشک) رنگ مورد استفاده، مهارت ارائه دهنده خدمات و موارد دیگر… متفاوت است. این روش بدون درد انجام می گیرد و عوارضی ندارد مگر در برخی موارد که بلااستثنا می باشد. نظر مشتری در طراحی ظریف یا  پهن و غلیظ متفاوت می باشد بنابراین بعد از آگاهی از طرح پهن و یا محو طبیعی ابتدا طرح روی پلک ها طراحی می شود و سپس اقدام به پوشش دهی با سایه می شود.

ارتباط بین رنگ پوست و رنگ شیدینگ چشم
ارتباط بین رنگ پوست و رنگ شیدینگ چشم

ارتباط بین رنگ پوست و رنگ شیدینگ چشم

ارتباط بین رنگ پوست و رنگ شیدینگ چشم

رنگ سایه باید براساس معیار های مختلفی از جمله رنگ پوست انتخاب شود. همانگونه که اشاره کردیم حتما به رنگ منتخب باید دقت شود زیرا به دلیل ماندگاری طولانی مدت عدم انتخاب رنگ مناسب برای قرارگیری در شرایط متفاوت احتمالا موجب اذیت شدن افراد شود.

  • اگر دارای پوست تیره باشید باید از رنگ های روشن تر از پوست خود برای نمایان شدن و زیبا به نظر رسیدن استفاده کنید.

  • افرادی که دارای پوست گندمی هستند انتخاب رنگ برای آن ها آسان تر است به دلیل اینکه هر نوع رنگی به این پوست می آید. افراد با سلیقه شخصی خود هر نوع رنگی که بخواهند می توانند استفاده کنند.

  • افرادی که دارای پوست روشت هستند برای زیباترشدن آرایش سایه خود می توانند برای گوشه داخلی رنگ سایه چشمشان از رنگ روشن و برای گوشه خارجی رنگ سایه چشمشان از رنگ تیره استفاده کنند.

مزایای میکروشیدینگ چشم
مزایای میکروشیدینگ چشم

مزایای میکروشیدینگ چشم

مزایای میکروشیدینگ چشم

این آرایش علاوه بر اینکه موجب زیبایی چشم ها می شود، در درشت تر دیده شدن آن ها نیز موثر است. این تکنیک برای کسانی که به آرایش چشم خصوصا سایه چشم علاقه دارند مناسب است که به مدت طولانی می توانند از این روش لذت ببرند. علاوه براین روش به قدری زیبا و موثر می باشد که افرادی که علاقه به آرایش چشم ندارند با استفاده از این روش اعلام رضایت زیادی می کنند. میکروشیدینگ چشم برای کاهش فاصله بین چشم و ابرو بسیار موثر است به طوری، افرادی که فاصله چشمشان با ابروهایشا کم است راه حل مناسبی برای بزرگتر دیده شدن چشم هایشان است. در نهایت تمام افرادی که می خواهند صورت خود را از بی روحی و بی رنگی خارج کنند و در همه جا زیبا باشند و زمانی برای آرایش صرف نکنند استفاده از سایه چشم دائمی بهترین راه حل برای آن ها است.

آموزش میکروشیدینگ چشم
آموزش میکروشیدینگ چشم

آموزش میکروشیدینگ چشم

آموزش میکروشیدینگ چشم

  •  مرحله اول ارائه مشورت به مشتری و آگاهی دادن در خصوص انتخاب مدل و رنگ مناسب است. این آرایش برخلاف سایر آرایش ها انتخاب مدل مناسب بسیار حائز اهمیت است زیرا نتیجه نهایی تاثیر بسیار زیادی در درشت دیده شدن وزیبا دیده شدن چشم ها دارد.

  • قرینه سازی مرحله دوم است که بسیار مهم می باشد. نقطه گذاری قسمت های مهم در انجام سایه حائز اهمیت است بنابراین با قرینه سازی محل های مهم را مشخص کنید. معیار قرینه سازی در میکروشیدینگ چشم، تشخیص قاصله ابروها و برآمدگی پلک ها می باشد.

  • مرحله سوم استفاده از بی حسی است مانند تاتو خط چشم در این روش نیز از بی حس کننده پدی یا پمادی استفاده می شود. تا مشتری در حین کار دردی حس نکند توجه داشته باشید که در حین قرارگیری پماد چشم ها کاملا بسته باشید زیرا ماده بسیار خطرناکی است. در صورت احساس درد بیشتر در حسین کار از بی حس کننده مایع و یا یخ استفاده می شود.

آموزش میکروشیدینگ چشم
آموزش میکروشیدینگ چشم

آموزش میکروشیدینگ چشم

آموزش میکروشیدینگ چشم

  • زمان استفاده از بی حس کننده به پیگمنتر مربوط است زیرا د زمانی که بی حس کننده بعد از طراحی اعمال می شود ممکن است موجب پاک شدن کمی از طرح شود که با صرف زمان  زیادی طراحی شده است.

  • در این مرحله سوزن مورد استفاده برای طراحی انتخاب می شود که معمولا از سوزن سه سر گرد استفاده میشود. به این دلیل استفاده از سوزن سه سر توصیه می شود زیرا هم پخش رنگ خوبی دارد و با استفاده از سه سر سوزن فشار دستگاه روی سه سوزن اعمال می شود. حال آنکه استفاده از سوزن های سر5 یا 7 نیز دیده می شود و زمان انجام کار تسریع پیدا می کند در حالی که زمان ترمیم بیشتری به دلیل پخش رنگ باید صرف شود.

  • بعد از انتخاب سوزن آن را در دستگاه مورد نظر قرار دهید و میزان عمق کاشت و سرعت را با استفاده از دکمه های قرار گرفته شده روی دستگاه  تنظیم کنید. رنگ انتخاب شده توسط مشتری را در ظرف مخصوص ریخته و به آرامی سوزن را در آن فرو ببرید توجه کنید که تمام سوزن را در داخل آن نبرید زیرا نه تنها در تسریع انجام کار کمکی نمی کند بلکه موجب پخش رنگ می شود.

  • در این مرحله شروع به اعمال سایه کنید  و به صورت پرتابی رنگ را تزریق کنید توجه داشته باشید که به پوست آسیبی وارد نشود. به دلیل بافت نازک پوست این کار باید با دقت و سریع انجام شود به گونه ای که رنگ پخش شود و مانند سایه به نظر برسد. از یک قسمت شروع به اعمال رنگ کنید و وقتی کامل شد به سمت دیگر بروید.

  • در مرحله آخر رنگ و خون در صورت وجود را پاک کنید و از مشتری بخواهید اتمام کار را ببیند. در صورت وجود ایراد و یا عدم تقارن سایه دو چشم دوباره آن را ترمیم کنید.

5 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید. برای این روش فقط رنگ مشکی استفاده میشود یا سایر رنگ ها هم میشه استفاده کرد؟

  2. سلام جایی هست این روش را به صورت حرفه ای یاد بده؟ من می خوام به صورت تخصصی شاخه های میکروشیدینگ و یاد بگیرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : آموزش میکروشیدینگ چشم
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری