آموزش لیفت و لمینیت مژه

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

آموزش لیفت و لمینت مژه

آموزش لیفت و لمینیت مژه

دوره عمومی ارایش و پیرایش دوره عمومی ارایشگری زنانه اکادمی عریس مرکز عریس اموزشگاه عریس

مرکز آموزش عالی علوم و هنرهای آرایشگری ، زیبایی و مراقبتی

بررسی آموزش لیفت و لمینیت مژه

تاریخ امروز: [wikiwordpress]
آموزش لیفت و لمینت مژه

آموزش لیفت و لمینیت مژه

لیفت و لمینیت مژه از روش های جالب و قابل توجه برای رفع نقایص و زیبایی چهره افراد است. آیا تا به حال برای شما پیش آمده، با دیدن کسی که مژه های بلند و تیره داشته باشد به حال او غبطه بخورید و برای مژه های نه چندان واضح و مشخص خود ناراحت شوید؟ جای نگرانی نیست خوشبختانه حوزه آرایش و زیبایی به قدری پیشرفت کرده است که برای رفع نقایص و زیبایی هر قسمت از صورت و اندام افراد راه حلی ارائه کند.

آموزش لیفت و لمینیت مژه

آموزش لیفت و لمینیت مژه

لیفت و لمینیت مژه از روش های جالب و قابل توجه برای رفع نقایص و زیبایی چهره افراد است. آیا تا به حال برای شما پیش آمده، با دیدن کسی که مژه های بلند و تیره داشته باشد به حال او غبطه بخورید و برای مژه های نه چندان واضح و مشخص خود ناراحت شوید؟ جای نگرانی نیست خوشبختانه حوزه آرایش و زیبایی به قدری پیشرفت کرده است که برای رفع  نقایص و زیبایی هر قسمت از صورت و اندام افراد راه حلی ارائه کند. آرایش چشم ها یکی از مهمتری دلایل زیبایی در چهره افراد می‌باشد و داشتن مژه های زیبا بر جذابیت آن خواهد افزود. خانم ها برای داشتن مژه های بلند و حجیم به استفاده از لوازم آرایشی رو می آورند که در اکثر اوقات آن چنان که باید نتیجه مطلوبی را از آن نمیگیرند و به دلیل استفاده از مواد شیمیایی، اگر این محصولات بی کیفیت و غیراورجینال  نیز باشند چه بسا که هم به چشم آسیب وارد کند و هم باعث ریزش مژه ها شوند. اگر میخواهید مژه های پرپشت و پررنگی داشته باشد به صورتی که به چشم و مژه های شما آسیب وارد نشود و همچنین باعث تقویت مژه هایتان شود، لیفت و لمینیت مژه بهترین انتخاب میباشد. به دلیل اینکه چشم حساس ترین بخش از صورت میباشد انجام لیفت و لمینیت مژه حائز اهمیت است و باید توسط افراد حرفه ای، مواد و تجهیزات بهداشتی صورت گیرد. یادگیری انجام این کار نیز از اهمیت زیادی برخوردار میباشد افراد باید در بهترین آموزشگاه ها تعلیم ببینند تا در انجام این کار حساس به صورت تخصصی و حرفه ای عمل کنند. آموزشگاه عریس به عنوان یکی از معتبرترین آموزشگاه ها در خاورمیانه دوره های آموزشی لیفت و لمینیت مژه را به صورت تخصصی و زیر نظر بهترین مدرسین برگذار میکند. همچنین ما در این مطلب آموزش مختصری را از این روش به شما ارائه خواهیم کرد تا با روش انجام لیفت و لمینیت مژه بیشتر آشنا شوید پس با آکادمی عالی عریس همراه باشید.

لیفت و لمینیت مژه چیست؟
لیفت و لمینیت مژه چیست؟

لیفت و لمینیت مژه چیست؟

لیفت و لمینیت مژه چیست؟

پررنگی، حجیم شدن، رفع افتادگی، حالت دارشدن مژه ها همگی با استفاده از لیفت و لمینیت مژه امکان پذیراست. در این دو روش بسیار کاربردی با استفاده از مواد معدنی اورجینال و توسط روش هایی مژه ها را حالت دهی و پررنگ میکنند چیزی که آرزوی هر خانمی است. یکی از دلایل محبوبت این روش استفاده از کراتین طبیعی که باعث تقویت مژه ها میشود و آسیبی به آن ها وارد نمیکند. عوارض استفاده از مواد مختلف برای زیبایی مژه ها اجتناب ناپذیر است حال آنکه راه حلی باشد که با استفاده از آن بتوان مژه ها را زیبا کرد و نه تنها آسیبی وارد نکند باعث تقویت آن ها نیز شود. این روش ها قیمت مناسب و مطلوبی دارند و اگر در جاهای معتبر انجام گیرد زیبایی را به چشمان شما هدیه خواهند کرد. لیفت و لمینیت مژه باعث بلند تر و درخشان دیده شدن مژه ها میشوند و با توجه به تقویت آن ها توسط مواد معدنی، در برابر رطوبت، اشعه خورشید و عواملی که باعث آسیب به مژه ها و چشم ها شود مراقب میکند. با بلند تر دیده شدن مژه ها چشم ها نیز باز تر و بزرگتر نشان داده میشوند که یک مزیت بسیار بزرگ محسوب میشود.

تفاوت لیفت مژه با لمینت مژه
تفاوت لیفت مژه با لمینت مژه

تفاوت لیفت مژه با لمینت مژه

تفاوت لیفت مژه با لمینت مژه

این دو روش تفاوت چندانی با هم  ندارند هر دو یک روش و برای یک نتیجه نهایی انجام میشوند و تنها تفاوتشان در نوع مواد مصرفی میباشد. لیفت مژه از کراتین برای تقویت ابرو ها استفاد میشود که رنگ در آن وجود ندارد. در لمینیت به جهت استفاده از مواد ویتامینه و کراتینه همچنین رنگدانه هایی برای رنگ کردن و تیره شدن ابرو مواد متفاوتی استفاده میشود. این رنگدانه ها نقش ریمل را بر روی مژه ها دارند و باعث تیره و ضخیم شدن آن میشوند. البته رنگ مورد نظر و ضخامت آن نیز با توجه به سلیقه مشتری انجام میگیرد. توجه داشته باشید که هر دو برای تقویت و زیبایی مژه ها به کار میروند و مکمل همدیگر هستند پس استفاده از لیفت و لمینیت مژه به صورت همزمان ضروری میباشد. همچنین ما آموزش لیفت و لمینیت ابرو نیز برای شمل آماده کرده ایم که شما میتوانید با مراجعه به قسمت آموزش لیفت و لمینیت ابرو آن را مطالعه کنید.

مزایای لیفت و لمینت مژه
مزایای لیفت و لمینت مژه

مزایای لیفت و لمینت مژه

مزایای لیفت و لمینت مژه

  • استفاده از این روش به مژه ها حالت میدهد و افتادگی آن ها را برطرف میکند. شما بدون استفاده از فرمژه با بهره بردن از لیفت و لمینیت مژه به مدت دو هفته تا یک ماه مژه های فر و زیبایی خواهید داشت.

  • اگر میخواهید چشمانتان باز و درشت دیده شود لیفت مژه مناسب این کار است همچنین هیچ روشی به اندازه لیفت و لمینیت مژه طبیعی و بی ضرر نمیباشد. برعکس روش های دیگری که باعث آسیب به مژه ها میشود این روش تقویت مژه ها را نیز به همراه دارد.

  • لمینیت مژه باعث تیره شدن و پررنگی مژه ها میشود گویی انگار بر روی آن ریمل زده شده باشد.

  • این روش مشکلی برای قرار گرفتن در آب ندارد و با خیس شدن مژه ها تاثیر آن از بین نمیرود البته توصیه میشود از قرار گرفتن طولانی مدت در آب اجتناب کنید.

  • بعد از انجام این روش امکان میکاپ و استفاده از لوازم آرایشی وجود دارد و انجام این روش هیچ صدمه ای به چشم ها وارد نمیکند.

  • امکان انعطاف پذیری در این روش وجود دارد زیرا ابروهای خود شخص است و چون مژه ها مصنوعی نیستند نیازی به ترمیم ندارند، افراد می توانند به راحتی چشمان خود را مالش دهند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

  • حجیم شدن مژه ها دلیلی بر احساس ناراحتی و سنگینی بر چشم ها نیست . مدت زمان ماندگاری با توجه به عوامل و نوع مژه های افراد متفاوت است ولی به طور تقریبی بین دو هفته تا دوماه امکان ماندگاری دارد.

معایب لیفت و لمینت مژه
معایب لیفت و لمینت مژه

معایب لیفت و لمینت مژه

معایب لیفت و لمینت مژه

طبیعتا همه روش های زیبایی علاوه بر مزایا دارای معایبی نیز خواهند بود البته در خصوص لیفت و لمینیت مژه کمی متفاوت است زیرا این معایب بر اساس ساختار بدنی افراد ممکن است به وجود بیاید و ممکن هست هم هیچوقت اتفاق نیفتد. اگر سابقه حساسیت چشم و عفونت چشم و از این قبیل موارد را داشته باشید باید کمی با احتیاط این روش را برگزینید زیرا ممکن است استفاده مواد مورد نظر باعث حساسیت شود. توجه داشته باشید که استفاده از این روش در دوران بارداری ممنوع میباشد. عوارض جانبی که ممکن است اتفاق بیفتد به شرح زیر میباشد.

  • حساسیت چشمی

  • عفونت چشم

  • حساسیت پوستی

  • گل مژه

  • خشکی چشم

  • جمع شدن آب در چشم

  • التهاب

  • شکنندگی بیشتر مژه‌ها

  • تاول

  • تحریک پوست

  • قرمزی پوست صورت

علاوه بر مشکلاتی که بعد از انجام این روش ممکن است به وجود بیای در حین انجام آن نیز ممکن است محلول مورد استفاده برای لیفت به درون چشم ها وارد شود و علاوه بر سوزش و درد شدیدی که به چشم ها وارد کند بر قرنیه چشم نیز آسیب رساند. توجه داشته باشید که در جای معتبر و توسط افراد متخصص و حرفه ای لیفت و لمینیت مژه صورت گیرد زیرا این کار بسیار حساس میباشد و از مواد مرغوب و باکیفیت، ابزار و لوازم استریل و تمیز استفاده شود.

آموزش لیفت و لمینت مژه
آموزش لیفت و لمینت مژه

آموزش لیفت و لمینت مژه

آموزش لیفت و لمینت مژه

برای شروع انجام لیفت و لمینیت مژه ابتدا اطراف دور چشم و مژه ها را توسط  محلول پروتئین تمیز کنید و سپس توسط کمپلکس تقویت کننده مو آماده سازی شود. مژه ها را شانه کرده تا حالت مشخصی به خود بگیرند و مرتب شوند. در ادامه از نرم کننده یا مرطوب کننده استفاده کرده و یک پوشش سیلیکونی را زیر چشم قرار دهید. همچنین برای پوشش قسمت بالایی چشم ها نیز از پد های مخصوص استفاده کنید. در مرحله بعدی توسط ماده لیفت که سرم مخصوصی است  و مژه ها را بلند و کشیده میکند استفاده کرده و محلول اضافی سرم را در اطراف چشم توسط گوش پاک کن تمیز کنید. در ادامه باید مژه ها را توسط یک پارچه استریل و تمیز ثابت و فیکس کنید تا سرم به خوبی در آن اثر کند یک تکه پارچه را بر روی چشم ها قرار داده و سپس توسط یک حوله کل صورت را پوشش دهید. مرحله بعدی رنگ دهی به مژه ها است که رنگ انتخاب شده توسط مشتری بر روی مژه ها قرار میگیرد، رنگ های اضافی دورچشم را پاک کرده و توسط یک برس حاوی کراتین طبیعی مژه ها را شانه کنید تا از هم باز شوند. پد های بالای چشم را به آرامی و با احتیاط کامل بردارید و سپس مژه هایی که افتاده و صاف هستند را به سمت بالا حالت داده و فرکنید. در آخر نتیجه کار را مشاهده خواهید کرد مدت زمان انجام این کار باتوجه به شخص انجام دهنده و نوع مژه متفاوت است ولی به ظور تقریبی حدود دو الی سه ساعت زمان میبرد.

8 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر چجوری بفهمیم که چشم ما آلرژی داره به این مواد یا نداره؟

  2. سلام من چشمام حساسیت داره و ضعیف هست باید قبل از انجام لیفت به دکتر مراجعه کنم؟

  3. سلام وقتتون بخیر. میتونیم چند ماه پشت سر هم لیفت کنیم بعد از رفتن اثر قبلی ضرری نداره؟

  4. سلام من مژه هام بلنده ولی کم پشت برای اینکه لیفت کنم کجا میتونم مراجعه کنم که آسیبی به مژه هام نرسه؟

  5. سلام. برای اینکه لیفت و لمینیت یاد بگیریم کجا خوبه؟ که جامع و کامل یاد بده؟

  6. از علائم بازر الرژی به مواد بروز خارچ و قرمزی چشم است و در صورتیکه ادامه دهید عوارض جبران ناپذیری در پی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : آموزش لیفت و لمینیت مژه
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری