انواع اکستنشن مو

  (5/5) 743 امتیاز   

Your page rank:

پایگاه دانش آکادمی عریس، استفاده از اتومات برای حالت دهی به موها یکی از روش های محبوب برای داشتن موهای صاف و بدون پرز است. اما این روش نیز همانند دیگر روش های استفاده از حرارت برای حالت دهی به موها، می تواند عوارض و آسیب هایی برای مو و پوست

مهلت استفاده از کد تخفیف 6% درصدی : 20806

2 دهه تجربـــــــــه

آموزش علوم مراقبتی زیبایی

رشتـــــــه های منعطف

پوشش بیش از 70 رشته

رتبــــــه 1 آموزش حرفه ای

کسب رتبه برتر آموزش از PPQ

آموزش آکـــــــادمیک

برگزاری دوره های آکادمیک و ترمیک

Eris Higher Education Center

Cosmetic science and beauty care

پایگاه دانش و خبری عریـــــــــــــــس
SAHAMIR UNIVERSITY
تیم گردآوری محتوا و مقالات علمی عریس

جدول محتــــــــــــوا :

انواع اکستنشن مو

انواع اکستنشن مو

دوره عمومی ارایش و پیرایش دوره عمومی ارایشگری زنانه اکادمی عریس مرکز عریس اموزشگاه عریس

مرکز آموزش عالی علوم و هنرهای آرایشگری ، زیبایی و مراقبتی

بررسی انواع اکستنشن مو

تاریخ امروز: [wikiwordpress]

انواع اکستنشن مو

معرفی انواع اکستنشن مو، مزایا و معایب آن

انواع اکستنشن مو آرزوی افراد را در داشتن موهای پر پشت و بلند برآورده می کنند. بسیاری از خانم ها علاقه مند به داشتن موهای حجیم و با طول زیاد هستند، ممکن است افرادی برای داشتن چنین مو هایی ماه ها یا حتی به سال زمان صرف کنند. حال آنکه روش هایی به وجود آمده است که بدون نیاز به صرف زمان و زحمت زیادی می توانید از داشتن موهایی با طرح و رنگ موهای خود لذت ببرید. اکستنشن مو یکی از این روش ها می باشد که به سرعت میان بانوان جا افتاده و محبوبیت زیادی پیدا کرده است. احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که سلبریتی ها و هنرمندان خارجی چگونه موهای پر پشت و بلندی دارند. باید بگوییم که اکثر آن ها از روش اکستنشن برای زیبایی موهای خود استفاده می کنند که در عین زیبایی بی خطر نیز می باشد. در این روش به موهای طبیعی با روش های مختلف موی مصنوعی ی طبیعی اضافه می شود که کاملا بی خطر است و ریسک استفاده از روش های جراحی را ندارد. انجام این روش نیز تکنیک ها و مهارت خاص خود را می طلبد. آکادمی عالی عریس بعنوان یکی از بهترین آموزشگاه ها در خاورمیانه دوره های تخصصی آموزش اکستنشن مو را در بالاترین سطح و جدید ترین متد های آموزشی برگزار می کند. ما در این مقاله می خواهیم انواع اکستنشن مو و مزایا و معایب آن را  معرفی کنیم. برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشید.

اکستنش مو بوسیله دوخت

اکستنش مو بوسیله دوخت

انواع اکستنشن مو

 برای انجام این روش از چسب استفاده نمی شود. بلکه دسته های کوچک مو به صورت بافت و یا دوخت با استفاده از نخ مخصوص بر روی مو ها قرار داده می شود.با استفاده از روش دوخت می توانید به حجم دلخواه موی مورد نظر خود برسید. باتوجه به نیاز خود می توانید روش هایی مانند ریز حلقه ها، بافندگی و یا دوخت را برای این کار انتخاب کنید. اگرچه این روش دوام کمتری نسبت به روش چسبی را دارد اما فرم طبیعی تری به موها می بخشد، البته به مراقبت بیشتری نیز نیاز خواهد داشت. این روش با توجه به نوع نگهداری می تواند 4 الی 6 هفته ماندگاری داشته باشد

اکستنشن دم اسبی

اکستنشن دم اسبی

انواع اکستنشن مو

 این مدل که نصب آسانی دارد از انواع اکستنشن های سرد می باشد و در دسته موی کلیپسی و بافتنی قرار می گیرد. کسانی که می خواهند برای مدت زمان معین و به طور موقت موهای بسته و دم اسبی داشته باشند این روش مناسب آن ها می باشد. به طور کلی مدت زمان این روش یک روز می باشد و نصب آسان، سریع و راحتی دارد. به گونه ای که می توان از آن چند بار استفاده کرد.

اکستنشن حرارتی

اکستنشن حرارتی

انواع اکستنشن مو

 استفاده از چسب های رولی و دو رو از جدیدیترین انواع اکستنشن گرم است. این روش جز انواع اکستنشن های گرم محسوب می شود و به کمک دستگاه مخصوص انجام می گیرد. در اکستنشن حرارتی از چسب مخصوص حرارتی استفاده می شود که هر دو با استفاده از دستگاه و حرارت انجام می شود.

اکستنشن مو با لیزر

اکستنشن مو با لیزر

انواع اکستنشن مو

 این روش که جدید ترین روش اکستنشن می باشد. ماندگارترین و بهترین روشی که امروزه برای انجام اکستنشن مو استفاده می شود، اکستنشن با لیزر است. به دلیل محو بود این روش حتی می توان در جلوی سر نیز از آن استفاده کرد. در این نوع اکستنشن از چسب کراتینه استفاده می شود. دسته باریکی از موها را بر روی چسب کراتینه قرار داده و توسط اشعه دستگاه لیزر بین موهای طبیعی نصب می کنند. این دستگاه به دلیل طراحی فوق العاده ای که دارد. می توان درجه حرارت آن را تنظیم نمود و به همین دلیل آسیبی به موها وارد نمی شود.

اکستنشن مو با ماشین

اکستنشن مو با ماشین

انواع اکستنشن مو

ظهور فناوری های نوین در صنعت مد و آرایش نیز وارد شده و ماشین های اتوماتیک اکستنشن نیز وارد بازار شده است. این ماشین ها انواع متدهای اکستنشن مانند بافتی و حرارتی را پشتیبانی می کنند. این روش ها مزایایی همچون منظم بودن و سرعت را دارند ولی به دلیلی اینکه ماشین ها باید کارتیژ شوند از نظر هزینه به صرفه نیستند.

اکستنشن مو چقدر دوام دارد؟

اکستنشن مو چقدر دوام دارد؟

زمان ماندگاری اکستنشن مو

با توجه به نوع انجام شده ماندگاری اکستنشن نیز متفاوت می باشد. به عنوان مثال اکستنشن میکرو؛ ماندگاری 2 تا 3 ماهه دارد. این نوع اکستنشن بعد از فاصله گرفتن به مقدار معینی مانند یک و نیم اینچ مجددا باید در جای خود قرار داده شود. اکستنشن های نوع کلیپسی روزانه هستند و می توانید به راحتی روزانه آن را نصب و جدا کنید. روش های دیگر مانند اکستنشن های چسبی ماندگاری حدودا 6 الی 8 هفته ای دارند.

آیا اکستنشن برای مو ضرر دارد؟

آیا اکستنشن برای مو ضرر دارد؟

آیا اکستنشن برای مو ضرر دارد؟

اکستنشن های دائمی چنانچه توسط افراد حرفه ای و با استفاده از مواد طبیعی و باکیفیت انجام شوند، و نکات مورد نظر در خصوص نگهداری از آن ها رعایت شود هیچ گونه ضرری برای موها نخواهند داشت.
اکستنشن های موقتی نباید به طور مداوم استفاده شوند زیرا به دلیل اینکه مقدار زیادی از موی مصنوعی بر روی سر قرار می گیرد ممکن است به موهای طبیعی آسیب رساند. چنانچه به طور طولانی مدت از این روش استفاده نشود آسیبی برای موها نخواهد داشت. توجه داشته باشد زمانی که موهای شما بلند می شود و اکستنشن از پوست سر فاصله می گیرد، می بایست آن ها را در جای خود فیکس کنید. بنابراین از  فشار اضافی بر روی موها و آسیب رسانی به آن ها جلوگیری می شود. دقت کنید که به هیچ عنوان برای فیکس کردن یا جداسازی اکستنشن های دائمی و یا نیمه دائمی خودتان این کار را انجام ندهید و این کار را به دست یک متخصص بسپارید تا موهایتان آسیب نبیند.

چه کسانی باید از اکستنشن مو استفاده نکنند؟

چه کسانی باید از اکستنشن مو استفاده نکنند؟

چه کسانی باید از اکستنشن مو استفاده نکنند؟

افرادی که دچار ریزش شدید مو هستند باید از انجام اکستنشن پرهیز کنند. به دلیل قرارگیری اکستنشن بر روی موهای طبیعی ممکن از شدت ریزش مو تشخیص داده نشود و افراد دیر متوجه آن شوندو موجب وخیم شدن وضعیت موهای آن ها شود. افرادی که به صورت غیر طبیعی موهای خیلی نازک و کم پشت دارند باید از اکستنشن موهایشان پرهیز کنند، زیرا موجب آسیب به موهای طبیعی آن ها می شود البته این مورد جز موارد خاص می باشدو کمتر از یک درصد زنان دنیا این چنین می باشند. در اضافه کردن موها نیز باید تعادل رعایت شود و موی اضافه شده با موی طبیعی افراد مطابقت داشته باشد. افرادی که دارای موهای کم پشت و نازکی هستند باید موی مصنوعی کمتری نسبت به افرادی که موهای پرحجم و ضخیمی دارند اضافه کنند تا آسیبی به موهای طبیعیشان وارد نشود.

اشتباهات رایج در اکستنشن مو

اشتباهات رایج در اکستنشن مو

اشتباهات رایج در اکستنشن مو

  • انتخاب و استفاده از موهای بی کیفیت

  • عدم هماهنگی رنگ و حجم موی طبیعی با موی اکستنشن

  • مرتب نکردن و کوتاه نکردن اکستنشن متناسب با مو

  • عدم مراقبت از اکستنشن موی خود

مراقبت از موهای اکستنشن شده

مراقبت از موهای اکستنشن شده

مراقبت از موهای اکستنشن شده

  • تنها اکستنشن مو برای زیبایی موها کافی نیست و همانند موها اکستنشن نیز به مراقبت نیاز دارد. سعی کنید برای شانه کردن موهای خود از یک شانه مخصوص با دندانه های عریض استفاده کنید.

  • برای شانه کردن موها اکستنشن به آرامی موها را از بالا به سمت پایین شانه کنید.

  • برای جلوگیری از کشیده شدن و جمع شدن هنگام خواب موهایتان را پشت سر جمع کنید.

  • برای شستشوی موها از نرم کننده در ریشه مو استفاده نکنید و از شامپوهای فاقد سولفات استفاده کنید.

  • از محصولات حالت دهنده مانند تافت مو، ژل مو و … پرهیز کنید زیرا این مواد باعث جداسازی اکستنشن می شوند.

  • بعد از گذشت 6 الی 8 هفته توسط متخصص انجام دهنده موهای خود را ترمیم کنید.

  • رنگ کردن موهای خود را به آرایشگر خود بسپارید.

  • ریمو اکستنشن را حد امکان خودتان انجام ندهید و این کار را به یک متخصص بسپارید.

مزایای اکستنشن مو

مزایای اکستنشن مو

مزایای اکستنشن مو

این روش به سرعت در جوامع مختلف رشد کرده و جایگاه محکمی برای خود پیدا کرده است که از جمله مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • زیبایی متحیر کننده موها

  • پرپشت شدن موها در کمترین زمان

  • بلندی مو ها با طول مورد نظر

  • استفاده از موهای رنگی برای افرادی که به هر دلیلی امکان رنگ کردن موهای خود را ندارند.

معایب اکستنشن مو

معایب اکستنشن مو

معایب اکستنشن مو

تمام روش های زیبایی علاوه بر مزایای که دارند دارای معایبی نیز می باشند که برای اکستنشن موی به صورت زیر می باشد.

  • ممکن است موجب ریزش مو ها شود.

  • صرف هزینه نسبتا زیادی برای انجام، ترمیم و ریمو اکستنش

  • امکان بروز میگرن و سردرد در برخی افراد

  • نیاز به مراقبت زیاد و خوابیدن سخت

  • امکان ذوب شدن موهای مصنوعی در صورت استفاده از سشوار و اتومو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبــــــــــــــــــــــــــــــار:

انتشار گزارش از طریق پایگاه خبری عریس : انواع اکستنشن مو
این خبر در آرشیو خبری و حقوقی حقوقی مرکز عریس بایگانی و Index شد.

فهرست مطالب

آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری
آموزش رنگ مو تخصصی و مربیگری